Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Legger ut "Alltid, Uansett" med Egil Clausen om et par timer.

Hadde ikke du også laget en sang lars, hørte jo den på gullfeiringen, kommer den ut noe sted også?

:)

Jo, jeg har en Nannskog-låt, men er ikke helt 100% fornøyd med den ennå. Skal prøve å få den ferdig

irritert meg hele gårsdagen... Hvilken melodi er det på nannskogsangen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tro det eller ei, men det kommer enda en ny Stabæk-låt i morgen. Den handler ikke om Cupfinalen, men om den siste kampen på Nadderud. Og endelig snakker vi Disco - og endelig en som er litt rask.

Premiære på Bekkestua i morgen

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aftenposten anmelder Finalelåtene, desverre bare i papiravisa. Det er jo prisverdig nok, hadde de bare anmeldt riktig sang! Det ernemlig "Skjønner du nå" som er anmeldt! Jeg skjønner at det ikke er lett for en stakkars journalist å holde rede på opptil flere nye sanger!

Og ikke nok med det - makan til surmaget omtale:

Festdemper

Klassisk visesang, men uten fotballtrekk. Er det Stabæk?

De blaa fra Bærum har vunnet seriegull med ekstrem kontringsfart, driblevillighet og gode avslutteregenskaper. Nå skal de vinne cupfinalen, og utfordre klanenpå tribunen med sin nye "skjønner du nå". Og ja, vi skjønner at Stabæk har vært best i år, men hvilken fotballsang er egentlig dette?

Norwegian Wood-sjef og Stabæk Event-leder Jørgen Roll har skrevet en urtypisk Henning Kvitnes-aktig visesang som rusler avgårde i sakte film. Altså stikk motsatt av hvordan hans fotballag har fremstått i hele år, og sikkert vil oppføre seg på banen søndag. For der må de jo kjøre tempo og overganger, og da bør denne sangen holdes gjemt.

For underveis kan den jo rett og slett oppfordre Alanzinho og de andre til å slakke av på farten, og det er neppe smart. En fotballsang bør inneholde masse energi og oppildnende trykk, les klassisk "Bønda i fra nord" av DumDum Boys-herrene.

Denne for så vidt kurante visesangen er best egnet til flaggvifting før og etter.

Mail er avsendt journalisten

Lenke til innlegg
Del på andre sider

La merke til at Celtic spilte mål-låten vår når de scorte mot United i kveld. Er det dem vi har tatt den fra?

De har tatt den fra oss. :lol:

Vi er Forbilde til Celtic fansen da :)

vel.... vi har da tatt den fra england og middlesbrough

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper den "6-2" låta blir bortgjemt for evig etter gårsdagen. Låta var kul, men etter i går er det liksom ikke noe man lenger kan høre på og fryde seg over. Jeg ville i hvertfall bare forbinde den med hvordan Enga svarte i cupfinalen bare 2 uker senere.

Endret av ØyvindW
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper den "6-2" låta blir bortgjemt for evig etter gårsdagen. Låta var kul, men etter i går er det liksom ikke noe man lenger kan høre på og fryde seg over. Jeg ville i hvertfall bare forbinde den med hvordan Enga svarte i cupfinalen bare 2 uker senere.

Nå kommer helt sikkert limsnifferne fra østkanten til blue arena i 2009 og der ute har jeg lest at det kommer rimelig mange flatskjermer i alle str. Der kan vi spille 6-2 under hele oppvarmingen , pausen.Kjøre full guffe med lyd over klanen, akkurat som de gjør på Ullevål.

Faen vi må slutte å være så jævlig snille.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå kommer helt sikkert limsnifferne fra østkanten til blue arena i 2009 og der ute har jeg lest at det kommer rimelig mange flatskjermer i alle str. Der kan vi spille 6-2 under hele oppvarmingen , pausen.Kjøre full guffe med lyd over klanen, akkurat som de gjør på Ullevål.

Ikke glem at summen av de to tapene vi har mot dem denne sesongen (2-1 + 4-1) blir 6-2....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt uenig (men så er jeg ikke helt objektiv). Eneste som kunne drept den låta var om vi hadde tapt finalen 2-6

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke glem at summen av de to tapene vi har mot dem denne sesongen (2-1 + 4-1) blir 6-2....

Du må ikke blande serie og cup

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg håper den kommer frem igjen. Som Ingo skriver på forsiden så har dette vært en sesong å glede seg over, og 6-2 er en flott sang med bra video. "Martin Andresen er sur" med bilde er grunn god nok for meg til å ønske denne låten i reprise mange ganger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabæksanger?
  • Opprett ny...