Martiano 0 Del Skrevet 11. November 2008 Del Skrevet 11. November 2008 Jeg digger "6-2" sangen er det noen som vet om det går ann å laste ned sangen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alltid_Uansett 0 Del Skrevet 11. November 2008 Del Skrevet 11. November 2008 Hvor kan man se/høre "6-2" låta? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 11. November 2008 Del Skrevet 11. November 2008 Jeg digger "6-2" sangen er det noen som vet om det går ann å laste ned sangen? Følg med når Stabæk Satyren drar i gang den legendariske julekalender - da kan det by seg en mulighet :-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 11. November 2008 Del Skrevet 11. November 2008 Som Ingo skriver på forsiden Ingo skriver vel på www.stabak.no. Forsiden til dette forumet er www.stabaek.no. Der forbigås cupfinalen i største mulige tystnad. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Dennis Iliohans leggskinn 33 Del Skrevet 11. November 2008 Del Skrevet 11. November 2008 Følg med når Stabæk Satyren drar i gang den legendariske julekalender - da kan det by seg en mulighet :-) Fantastisk at den kommer i år også. Nå blir ihvertfall 24 av dagene frem mot seriestart litt mer meningsfylte Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 12. November 2008 Del Skrevet 12. November 2008 Håper den "6-2" låta blir bortgjemt for evig etter gårsdagen. Låta var kul, men etter i går er det liksom ikke noe man lenger kan høre på og fryde seg over. Jeg ville i hvertfall bare forbinde den med hvordan Enga svarte i cupfinalen bare 2 uker senere. Helt uenig (men så er jeg ikke helt objektiv). Eneste som kunne drept den låta var om vi hadde tapt finalen 2-6 helt enig! elsker laata og nynner den stadig vekk hjernet mitt funker kanskje enklere enn andre menneskers hjerne men jeg forbinder 6:2 bare med gullkampen og gullhelgen. derimot er skjönner du naa sangen som minner meg om cupkampen blir det egentlig lagt cd med alle de nye sangene? hehe, gleder meg til julekalendren Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Lycke 2 Del Skrevet 12. November 2008 Del Skrevet 12. November 2008 La meg bare få sagt det med en gang. $$ EIER Gunners og Everton fansen hva angår synging ift antall. Var på Emirates for et par uker siden, og det er liten tvil om at de er dårlige der borte. Kanskje ikke overraskende på noen her, men var det for meg. Synges kanskje 4-5 sanger ila en match, og Arsenal/Everton ropene holdt sjelden mer enn 4-5 repitisjoner. Klanen på Ullevål var mye bedre, f.eks. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Siempre Azul 186 Del Skrevet 12. November 2008 Del Skrevet 12. November 2008 Håper den "6-2" låta blir bortgjemt for evig etter gårsdagen. Låta var kul, men etter i går er det liksom ikke noe man lenger kan høre på og fryde seg over. Jeg ville i hvertfall bare forbinde den med hvordan Enga svarte i cupfinalen bare 2 uker senere. Låta er helt genial! Og blir bare bedre og bedre. Den vil alltid minne om at vi tok SERIEGULLET i år! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter 5 884 Del Skrevet 12. November 2008 Del Skrevet 12. November 2008 La meg bare få sagt det med en gang. $ EIER Gunners og Everton fansen hva angår synging ift antall. Var på Emirates for et par uker siden, og det er liten tvil om at de er dårlige der borte. Kanskje ikke overraskende på noen her, men var det for meg. Synges kanskje 4-5 sanger ila en match, og Arsenal/Everton ropene holdt sjelden mer enn 4-5 repitisjoner. Klanen på Ullevål var mye bedre, f.eks. Jaja, uten tvil. Det merket jeg også godt da jeg var på old Trafford, det er liksom maks tre rop som mange blir med på, og det har nok alle turistene mye av skylden for. Det var imidlertid bedre av Birminghamfansen (som var de United spilte mot da jeg var der), sikkert fordi det er de mest ivrige og de som bidrar mest som drar på bortetur. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KOJ 702 Del Skrevet 12. November 2008 Del Skrevet 12. November 2008 Håper den "6-2" låta blir bortgjemt for evig etter gårsdagen. Låta var kul, men etter i går er det liksom ikke noe man lenger kan høre på og fryde seg over. Jeg ville i hvertfall bare forbinde den med hvordan Enga svarte i cupfinalen bare 2 uker senere. Låta er helt genial! Og blir bare bedre og bedre. Den vil alltid minne om at vi tok SERIEGULLET i år! Blir klassiker - den minner meg kun om avslutningen på Nadderud - og feiringen av seriegullet. Cuptapet glemmer vi snart, i hverfall hvis jeg får gjemt unna alle Cupfinale-effektene på loftet.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FreMad 156 Del Skrevet 12. November 2008 Del Skrevet 12. November 2008 men hvor kan man laste ned 6-2? og kommer musikkvideoen på youtube eller noe? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Chriss 16 Del Skrevet 12. November 2008 Del Skrevet 12. November 2008 Har hørt hint om at den kommer ut i ss sin julekalender;) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 25. November 2008 (endret) Del Skrevet 25. November 2008 (endret) P3 har en kåring på verdens mest irriterende sang. Denne ukens kandidat er Krutt i Kølla. Skandale, Krutt i Kølla er en av de beste Stabæksangene som er laget. Husker turen til Kristiansand i 2002, på puben kvelden før matchen. Den eneste sangen vi hadde med fra Bærum var Krutt i Kølla og den ble spillt på repeat hele kvelden og natten. Endret 25. November 2008 av Slum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 25. November 2008 Del Skrevet 25. November 2008 link? (til sangen) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 25. November 2008 Del Skrevet 25. November 2008 Jeg var på Bare Egil Fotballband konsert, dagen før cupfinalen. Krutt i kølla var den låta som skapte størst stemning, og kveldens høydepunkt. Også ifølge Egil selv. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 25. November 2008 Del Skrevet 25. November 2008 Krutt i kølla er jo en klassiker! Ingen over, ingen ved siden! Sangen kan lastes ned fra Inferno sine sider Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 25. November 2008 Del Skrevet 25. November 2008 Ingen som har den i litt bedre kvalitet da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
avløsen 4 Del Skrevet 25. November 2008 Del Skrevet 25. November 2008 Ingen som har den i litt bedre kvalitet da? Skulle likt det sjæl! Er faktisk en av få sanger jeg husker fra mine yngre dager, er altså ikke enig i at den er så irriterende som p3 skal ha det til:P Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
seeeeb 10 Del Skrevet 26. November 2008 Del Skrevet 26. November 2008 krutt i kølla er vel den råeste sangen på lenge;) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 4. Desember 2008 Del Skrevet 4. Desember 2008 Noen som kan hjelpe med Alltid står vi sammen, hymnen og kanskje er det det at vi er fra bærum på mp3 - trenger til ipoden, men har ikke cdrom så får ikke lagt over på pc'n Skulle gjerne hatt edsvorne menn og saa stolt også. PM! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 5. Desember 2008 Del Skrevet 5. Desember 2008 Hvordan får jeg tak i Nannskogsangen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 399 Del Skrevet 9. Desember 2008 Del Skrevet 9. Desember 2008 Noen som vet noe om Nadderudsangen? Hvor kan man finne den? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 9. Desember 2008 Del Skrevet 9. Desember 2008 Noen som vet noe om Nadderudsangen? Hvor kan man finne den? Så vidt jeg forstår så e dette en sang som utvikles videre hvert år av Knut Harlem og co. De lager nye vers med innhold fra sesongen som har gått. Det legges derfor ikke ut noe sted. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 9. Desember 2008 Del Skrevet 9. Desember 2008 Noen som vet noe om Nadderudsangen? Hvor kan man finne den? Så vidt jeg forstår så e dette en sang som utvikles videre hvert år av Knut Harlem og co. De lager nye vers med innhold fra sesongen som har gått. Det legges derfor ikke ut noe sted. Hvor mange vers er egentlig laget? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 9. Desember 2008 Del Skrevet 9. Desember 2008 Vet ikke.. Tror det begynner å bli en del Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 007 Del Skrevet 10. Desember 2008 Del Skrevet 10. Desember 2008 Nå har de lagt ut hele videoen. Denne sangen digger jeg, bra jobbet Jørgen! 3:19 = Gåsehud Gåsehud de luxe fortsatt. Noe å kose seg med i en litt stille tid. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
enda en jævla islending 7 501 Del Skrevet 11. Desember 2008 Del Skrevet 11. Desember 2008 Nå har de lagt ut hele videoen. Denne sangen digger jeg, bra jobbet Jørgen! 3:19 = Gåsehud Gåsehud de luxe fortsatt. Noe å kose seg med i en litt stille tid. "Noen å blø med Noen å dø med" Kan fort vise seg at godeste Roll forutså hvordan feltet vårt skulle innrettes... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 237 Del Skrevet 11. Desember 2008 Del Skrevet 11. Desember 2008 Nå har de lagt ut hele videoen. Denne sangen digger jeg, bra jobbet Jørgen! 3:19 = Gåsehud Gåsehud de luxe fortsatt. Noe å kose seg med i en litt stille tid. "Noen å blø med Noen å dø med" Kan fort vise seg at godeste Roll forutså hvordan feltet vårt skulle innrettes... "Tål å bli ledd av Tål å bli kledd av" ... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anders C 6 569 Del Skrevet 11. Desember 2008 Del Skrevet 11. Desember 2008 "Vi har krabbet, men nå skal vi opp og STÅ" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 11. Desember 2008 Del Skrevet 11. Desember 2008 si det til sf! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå