palau 0 Del Skrevet 22. August 2004 Del Skrevet 22. August 2004 Kort innpå (for jeg har nevnt samme greie under et annet tema): skulle Gaute velge å kaste kortene nå : - gi Martin treneransvaret ut året. Han er den på laget med mest proff innstilling og har alle guttas respekt og går foran med et bra eksemple. - suppler med Aalbu direkte inn i trenerteamet som motivator og teambygger - la Ingo bruke 99,999 % av tid og krefter på å finne sponsorer som finanserer 1-2 spillerkjøp i løpet av de nærmeste 6-7 dagene. NEDRYKK koster mer enn alt annet. Og nå er vi FARLIG nær,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, - Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 22. August 2004 (endret) Del Skrevet 22. August 2004 (endret) Musikk i mine ører. Er så dritt lei av å høre om fraskrivelse av trener-ansvaret. Spesielt komisk blir det når de samme folka blander inn Gautes ære for 3.plassen i fjor. I år er det altså spillernes feil at vi misslykkes, i fjor var det takket være Gaute at vi lå i tet... yes da. Bildet er vel noe mer sammensatt, men alle vet hvor ansvaret først og fremst ligger. Vi trenger en fargeklatt av en trener. En skikkelig motivator med resultater å vise til. Og inntil vi finner han har vi ikke så mange alternativer.... Martin som midlertidig løsning kjøper jeg, dårligere blir vi garantert ikke av det. Endret 22. August 2004 av SteelFidel Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 23. August 2004 Del Skrevet 23. August 2004 Musikk i mine ører. Er så dritt lei av å høre om fraskrivelse av trener-ansvaret. Spesielt komisk blir det når de samme folka blander inn Gautes ære for 3.plassen i fjor. I år er det altså spillernes feil at vi misslykkes, i fjor var det takket være Gaute at vi lå i tet... yes da. Bildet er vel noe mer sammensatt, men alle vet hvor ansvaret først og fremst ligger. Vi trenger en fargeklatt av en trener. En skikkelig motivator med resultater å vise til. Og inntil vi finner han har vi ikke så mange alternativer.... Martin som midlertidig løsning kjøper jeg, dårligere blir vi garantert ikke av det. Nå må vi ikke ta helt av. Det er vel ikke riktig at det var bare Gaute som fikk æren. Det var vel en kombinasjon av Gaute og spillerne som delte den. Når Gaute var med på 3 plassen i fjor så kan han klare å få oss ut av dumpa vi har havna i. Det laget vi tok 3 plassen med i fjor var ungt og sammspilt nå har vi fått noen nye og laget begynner å sette seg. Gaute må forsette ut sesongen ingen tvil om det. Har jeg kommet med mye kritikk av Gaute? tja men det må jeg si var skrevet i frustrasjon. Jeg har full tillit til Gaute! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 23. August 2004 Del Skrevet 23. August 2004 at gaute klarer å lede et lag i medgang har han jo bevist, men det er i motgang at en trener virkelig må stå fram, det synes jeg gaute har gjort alt for dårlig. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 23. August 2004 Del Skrevet 23. August 2004 Har kanskje en sammenheng med at han har liten erfaring med å lede et lag på toppnivå. Noen ganger skulle jeg ønske det private næringsliv var like naive i sine ansettelser som fotball-klubbene er. Da hadde ferdig eksaminerte BI-studenter fått toppverv i Statoil på siste skoledag. My God. Når folk som Ruud Gullit, Kjetil Rekdal, Frank Rikjard, Kjell Inge Olsen, Gaute Larsen, Ståle Solbakken, Arne Sandstø, Jurgen Klinsmann, Graeme Souness, Nils Johan Semb, Mons Ivar Mjelde, Sture Fladmark, Odd Berg (and the list goes on) får jobber som er så way out of their league så er det nødt til å gå galt. Jada, noen hederlige unntak finnes det, men av prinsipp bør en fotball trener gå gradene slik alle andre må i samfunnet før man blir funnet verdig til toppvervet. Når en trener (Roy H) har mer pondus enn samtlige av tippeliga trenerne tilsammen sier det mer om nivået på dagens trenerstand enn om Vikings trener. Stabæk har en klar profil. Å være en fargeklatt i Norsk tippeliga gjennom å spille underholdende fotball. Så er det opptil de ansvarlige å realisere ønskene fra styret/fansen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 23. August 2004 Del Skrevet 23. August 2004 SteelFedel har du byttet side i Gaute saken igjen?? Sjekk hva du skrev under : Gaute? Bare Lurer? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 23. August 2004 Del Skrevet 23. August 2004 Byttet side igjen? Nå må du virkelig forklare deg nærmere. Trodde jeg hadde vært overtydelig i den saken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 23. August 2004 Del Skrevet 23. August 2004 Sorry Ståle! Klarte å blande deg med Flexi Knut.. Det var ikke bra.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 23. August 2004 Del Skrevet 23. August 2004 No sweat! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg