Rubbster 0 Del Skrevet 24. August 2004 Del Skrevet 24. August 2004 4411------------Jon---------------- Morten-- I.A.--- Muri -- Tom -------Martin---Tommmy----- Ohr-------Mads J-------Sammy ---------Veigar/Finsi------------ @ringo Helt Stabæk blåst, alltid uansett... Den formasjonen hadde vi vel i fjor også(?) hadde vi ikke det? I så fall så må vi tilbake til den formasjonen hvor alt gikk på skinner og vi spiste fete middager med fett rundt munnen og smilte "fa..aan vi ær bjra" istedenfor er det nå pølse i lompe og med drapsblikk"faen i hævete nå må de FAEN meg skjerpe seg" ehm-Out of Topic Men Back to Case...har snasen for den formasjonen...da BURDE vi være stabile bakover i forsvar men også enormt farlige på kontringer med 5-6 i hver eneste kontring...i et angrep regner jeg med at vi er 7-8 hvor Ohr,Mads J, Sammy,Veigar/Finsi, Martin, Tom og Morten er med opp på banen og Tommy som en sikring Gaute kommer nok ikke (deverre) å ta å sette Mike ut av laget med det første, dermed håper jeg (hvis du ikke får det som du vil @ringo) at Tom/Sammy på venstre kanten og Veigar/Thomas/Sammy som spiss. Med denne formasjonen håper og tror jeg jeg vi kan begynne å vinne kamper igjen Stabæk, Alltid Uansett!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 24. August 2004 Del Skrevet 24. August 2004 Hepp, Skal jeg rette litt kritikk til mit eget lagoppsett, så er det svakt i lufta i egen sone... Men som du sier Rubbster det er ikke vi som tar ut laget (og det er kanskje likegreit ) @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 24. August 2004 Del Skrevet 24. August 2004 Hepp, Skal jeg rette litt kritikk til mit eget lagoppsett, så er det svakt i lufta i egen sone... Men som du sier Rubbster det er ikke vi som tar ut laget (og det er kanskje likegreit ) @ringo Sikker ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 27. August 2004 Del Skrevet 27. August 2004 Edmilson debuterer mot oss på søndag... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 27. August 2004 Del Skrevet 27. August 2004 Edmilson debuterer mot oss på søndag... bra! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 27. August 2004 Del Skrevet 27. August 2004 Hvorfor bra StabækLars? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 27. August 2004 Del Skrevet 27. August 2004 Hvorfor bra StabækLars? Edmilson har ikke akkurat spilt seg inn i laget. Han har som han sier, ennå ikke sett en ordentlig Lyn-kamp. Alle signaler tyder på at han har lang vei til toppform. Gnagsårene fra Lyn-treningskampen i sommer har nok ikke grodd ennå. Riktignok er han sikkert bedre enn norges mest opphausede spiller, Leo, som overhodet ikke vet hva han skal gjøre med ballen, når han endelig får den. Men jeg ser på det hele som et stort ståhei for ingenting. Og det er bra for Stabæk. Det trekker sikkert ekstra tilskuere når vi moser Lyn. -All ære for Edmilsons innsats for fattige barn i Brasil. RESPECT! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 27. August 2004 Del Skrevet 27. August 2004 Gleder meg til Steners og Martin gir Edmilson grisebank på midtbanen!! Forza gutta!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 27. August 2004 Del Skrevet 27. August 2004 Ingenting er som lokalderby... Gleder meg til søndag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 27. August 2004 (endret) Del Skrevet 27. August 2004 (endret) Gentlemenn møtes Så på sporten halv 10 tv2 i kveld. Ingebrigt gjør jobben sin og de hadde laget et innslag om snobbefolk fra oslo vest som kom i smoking og det ble spilt videre på at det var røyking som ikke var lovlig slik at havanna-sigaren måtte spares til LENGE etterpå - for på Nadderud er det ingenting å hente. Flott Ingebrigt! EDIT: Bilder: Beklager dårlig kvalitet men de er tatt med mobil.. Endret 27. August 2004 av Blaaereennblaaest Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 27. August 2004 Del Skrevet 27. August 2004 Finn Bjelke er en av landets kuleste fotballsupportere. Jeg regner med at dere passer på å få med dere PopQuiz på P1 kl. 11:00 på lørdager. Selv er jeg en kløpper på 80-tallet.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 28. August 2004 Del Skrevet 28. August 2004 Måtte man heller aldri glemme det legendariske P3-programmet IRMA 1000, (Finn Bjelke bl.a som messingbåser'n Trond Pet). Fantastisk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 28. August 2004 Del Skrevet 28. August 2004 Måtte man heller aldri glemme det legendariske P3-programmet IRMA 1000, (Finn Bjelke bl.a som messingbåser'n Trond Pet). Fantastisk! Irma 1000, ja. Jeg husker de hadde en dyrepsykolog der. En rev hadde skrevet inn til dyrepsykologen om at han hadde store problemer med at han skvatt sånn hver gang tavla sprakk... Genialt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kongen 0 Del Skrevet 28. August 2004 Del Skrevet 28. August 2004 Som Lyn-supporter og bosatt i Bærum i en mannsalder gleder jeg meg også fælt til kampen. ( er vel den eneste som har flagget med LYN-flagg på kampdag på Jar, Bekkestua og Blommenholm de siste 20 årene ) Håper at Stabæk holder seg i divisjonen, men håper så inderlig mye mer at vi vinner i morgen - særlig da dere ( Stabæk Support ) tippet oss ned i 1 divisjon før sesongstart. Som vi sa da jeg gikk på barneskolen ; dere burde grue dere ! Har en bønn ; la Thomas Finstad og Christian Holter spille hele kampen ! PS. Ja - vi skal kose oss med sigaren ved 20-tiden i morgen DS. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 28. August 2004 Del Skrevet 28. August 2004 Er det flere enn meg som reagerer på denne forsøplinga av kommunen vår? På tide med en skikkelig ryddeaksjon. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 29. August 2004 Del Skrevet 29. August 2004 har ikke sett fotball live på flere uker nå.... men det ser ut som mange er i ferd med å bli bedre. og utifra det så syns jeg det kommer til å bli et hælvette for Gaute når han skal plukke ut start ellver'n. Det jeg syns vi må fokusere på er hvem so score mål i hvilke posisjoner Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 29. August 2004 Del Skrevet 29. August 2004 Laget, anyone ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 29. August 2004 (endret) Del Skrevet 29. August 2004 (endret) Var jeg Gaute: -----Jon----- I.A-----Mike-----Muri-----SKjønsberg Ohr-----Steners-----Andresen-----Stenvoll Markegård-----Wowoah Satser på at Wowoah putter to og Markegoal ett! Endret 29. August 2004 av Blaaereennblaaest Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 29. August 2004 Del Skrevet 29. August 2004 Hadde Stabæk i sin tid takket ja til tilbudet om samarbeid med NTG, så vet jeg hvor Thomaz Sokolowski hadde spilt i dag ja.... http://www.budstikka.no/redaksjonelt/sport...rticleID=155143 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 29. August 2004 Del Skrevet 29. August 2004 Laget er som mot finnene, kun martin inn og henning ut.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 29. August 2004 Del Skrevet 29. August 2004 Laget er som mot finnene, kun martin inn og henning ut.. Hvorfor er I.A satt ut? er han skada? er han på vei bort? Ser ingen grunn til å sette I.A på benken, greit nok at han måtte sone for 3 gule men han storspilte da før det? Dæven å nervøs jeg blir når jeg ser at Derek skal spille på siden til Holter.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 29. August 2004 Del Skrevet 29. August 2004 Liker heller ikke dette med Holter og når det gjelder IA så vet jeg ikke noe, men han ble jo skadet i cupkampen mot Sandefjord og har ikke spillt siden..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 29. August 2004 Del Skrevet 29. August 2004 Vi får satse på at rutinen til Holter knekker Derek Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 29. August 2004 Del Skrevet 29. August 2004 IA skadet seg mot Sandefjord og er ikke 100% ennå Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 29. August 2004 Del Skrevet 29. August 2004 Holter mot Derek? Grøss.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 29. August 2004 Del Skrevet 29. August 2004 Spiller ikke Derek ren spiss nå da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 29. August 2004 Del Skrevet 29. August 2004 Aner ikke hvorfor IA ikke spiller.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 29. August 2004 (endret) Del Skrevet 29. August 2004 (endret) IA skadet seg mot Sandefjord og er ikke 100% ennå I følge nettavisen og legene i Stabæk er det ingen skader! Endret 29. August 2004 av Morten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 29. August 2004 Del Skrevet 29. August 2004 Skal ikke se bort i fra at Derek spiller høyrekant, nå som de vet at Holter spiller. Det er helt mørkt da. Men, vi skal score flere mål enn Lyn i dag. Som Tufte sa det : Vi er i kjempeform. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg