Gå til innhold

Anbefalte innlegg

4411

------------Jon----------------

Morten-- I.A.--- Muri -- Tom

-------Martin---Tommmy-----

Ohr-------Mads J-------Sammy

---------Veigar/Finsi------------

@ringo

Helt Stabæk blåst, alltid uansett...  :rolleyes:

Den formasjonen hadde vi vel i fjor også(?) hadde vi ikke det?

I så fall så må vi tilbake til den formasjonen hvor alt gikk på skinner og vi spiste fete middager med fett rundt munnen og smilte "fa..aan vi ær bjra" istedenfor er det nå pølse i lompe og med drapsblikk"faen i hævete nå må de FAEN meg skjerpe seg"

ehm-Out of Topic

Men Back to Case...har snasen for den formasjonen...da BURDE vi være stabile bakover i forsvar men også enormt farlige på kontringer med 5-6 i hver eneste kontring...i et angrep regner jeg med at vi er 7-8 hvor Ohr,Mads J, Sammy,Veigar/Finsi, Martin, Tom og Morten er med opp på banen og Tommy som en sikring

Gaute kommer nok ikke (deverre) å ta å sette Mike ut av laget med det første, dermed håper jeg (hvis du ikke får det som du vil @ringo) at Tom/Sammy på venstre kanten og Veigar/Thomas/Sammy som spiss.

Med denne formasjonen håper og tror jeg jeg vi kan begynne å vinne kamper igjen :blink:

Stabæk, Alltid Uansett!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Skal jeg rette litt kritikk til mit eget lagoppsett, så er det svakt i lufta i egen sone...

Men som du sier Rubbster det er ikke vi som tar ut laget (og det er kanskje likegreit :P )

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor bra StabækLars?

Edmilson har ikke akkurat spilt seg inn i laget. Han har som han sier, ennå ikke sett en ordentlig Lyn-kamp. Alle signaler tyder på at han har lang vei til toppform. Gnagsårene fra Lyn-treningskampen i sommer har nok ikke grodd ennå. Riktignok er han sikkert bedre enn norges mest opphausede spiller, Leo, som overhodet ikke vet hva han skal gjøre med ballen, når han endelig får den.

Men jeg ser på det hele som et stort ståhei for ingenting. Og det er bra for Stabæk. Det trekker sikkert ekstra tilskuere når vi moser Lyn.

-All ære for Edmilsons innsats for fattige barn i Brasil. RESPECT!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gentlemenn møtes

Så på sporten halv 10 tv2 i kveld. Ingebrigt gjør jobben sin og de hadde laget et innslag om snobbefolk fra oslo vest som kom i smoking og det ble spilt videre på at det var røyking som ikke var lovlig slik at havanna-sigaren måtte spares til LENGE etterpå - for på Nadderud er det ingenting å hente.

Flott Ingebrigt! :)

EDIT: Bilder:

Bilde1.jpeg

Bilde2.jpeg

Bilde3.jpeg

Beklager dårlig kvalitet men de er tatt med mobil.. :P

Endret av Blaaereennblaaest
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finn Bjelke er en av landets kuleste fotballsupportere. Jeg regner med at dere passer på å få med dere PopQuiz på P1 kl. 11:00 på lørdager. Selv er jeg en kløpper på 80-tallet....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte man heller aldri glemme det legendariske P3-programmet IRMA 1000, (Finn Bjelke bl.a som messingbåser'n Trond Pet).

Fantastisk!

Irma 1000, ja. Jeg husker de hadde en dyrepsykolog der. En rev hadde skrevet inn til dyrepsykologen om at han hadde store problemer med at han skvatt sånn hver gang tavla sprakk... Genialt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Lyn-supporter og bosatt i Bærum i en mannsalder gleder jeg meg også fælt til kampen.

( er vel den eneste som har flagget med LYN-flagg på kampdag på Jar, Bekkestua og Blommenholm de siste 20 årene )

Håper at Stabæk holder seg i divisjonen, men håper så inderlig mye mer at vi vinner i morgen - særlig da dere ( Stabæk Support ) tippet oss ned i 1 divisjon før sesongstart.

Som vi sa da jeg gikk på barneskolen ; dere burde grue dere !

Har en bønn ; la Thomas Finstad og Christian Holter spille hele kampen !

PS. Ja - vi skal kose oss med sigaren B) ved 20-tiden i morgen DS.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har ikke sett fotball live på flere uker nå.... men det ser ut som mange er i ferd med å bli bedre. og utifra det så syns jeg det kommer til å bli et hælvette for Gaute når han skal plukke ut start ellver'n. Det jeg syns vi må fokusere på er hvem so score mål i hvilke posisjoner

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var jeg Gaute:

-----Jon-----

I.A-----Mike-----Muri-----SKjønsberg

Ohr-----Steners-----Andresen-----Stenvoll

Markegård-----Wowoah

Satser på at Wowoah putter to og Markegoal ett!

Endret av Blaaereennblaaest
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Laget er som mot finnene, kun martin inn og henning ut..

Hvorfor er I.A satt ut? er han skada? er han på vei bort?

Ser ingen grunn til å sette I.A på benken, greit nok at han måtte sone for 3 gule men han storspilte da før det?

Dæven å nervøs jeg blir når jeg ser at Derek skal spille på siden til Holter....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Stabæk - Lyn
  • Opprett ny...