rykkinn 7 754 Del Skrevet 27. Juli 2021 Del Skrevet 27. Juli 2021 Med flere spillere inn nå, hvem skal ut evt? Utlån på Kay? Veum ut på lån? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BigK 440 Del Skrevet 27. Juli 2021 Del Skrevet 27. Juli 2021 48 minutter siden skrev rykkinn: Med flere spillere inn nå, hvem skal ut evt? Utlån på Kay? Veum ut på lån? Veum har spilt 90 min seniorfotball i sitt liv. Sikkert greit med en høst for Stabæk 2 og 3. div. De starter snart med seriespill Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 475 Del Skrevet 27. Juli 2021 Del Skrevet 27. Juli 2021 Akkurat nå skrev BigK: Veum har spilt 90 min seniorfotball i sitt liv. Sikkert greit med en høst for Stabæk 2 og 3. div. De starter snart med seriespill Eller i Grorud, som en del av at vi er samarbeidsklubber og han trenger matching på høyere nivå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BigK 440 Del Skrevet 27. Juli 2021 Del Skrevet 27. Juli 2021 4 minutter siden skrev blaasoldat: Eller i Grorud, som en del av at vi er samarbeidsklubber og han trenger matching på høyere nivå. Hvis de trenger stopper da. Mye spilletid er viktigere enn innhopp som reserve Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 27. Juli 2021 Del Skrevet 27. Juli 2021 Spent på om noen går til Grorud på lån som følge av Høylands overgang. Så vet jeg om en spiller som går ut og så håper jeg man får til en avslutning med Skytte. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 695 Del Skrevet 27. Juli 2021 Del Skrevet 27. Juli 2021 Spent på hva dette har å si for forsvarsrekka. Pedersen virker ikke som en som hentes for å rullere sammen med Yaw og Wangberg ved siden av Pignatel. Vil en av dem forsvinne? Eller er Yaw allerede så usikker på kroppen at han tar et halvår på benken mens han forbereder seg på ny jobb? At vi fortsetter med en firer bak gjør jo det puslespillet begrenset. Men hvordan skal det plasseres fremover? Kommer Kirkevold eller Aga har vi én brikke på plass. Oliver på en kant er også sikker. Sentralt skal Høiland ha en av plassene. Sammen med Lumanza som begynner å finne formen? Skal i så fall Solbakken ha plass i en treer, eller ser vi Skytte/Kostadinov på kant? Normann Hansen enten som kant i 4-5-1 eller spiss i 4-4-2? Eller begynner Hammy å være førstevalg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 27. Juli 2021 Del Skrevet 27. Juli 2021 4 minutter siden skrev odd: Spent på hva dette har å si for forsvarsrekka. Pedersen virker ikke som en som hentes for å rullere sammen med Yaw og Wangberg ved siden av Pignatel. Vil en av dem forsvinne? Eller er Yaw allerede så usikker på kroppen at han tar et halvår på benken mens han forbereder seg på ny jobb? At vi fortsetter med en firer bak gjør jo det puslespillet begrenset. Men hvordan skal det plasseres fremover? Jeg stemmer for 3 bak. Og kanskje prøve Edvardsen og Ottesen som vinbacker. Noen som vet om Kjønø har noe erfaring med 3 bak? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kuk 5 384 Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. Juli 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. Juli 2021 3 minutter siden skrev nichb: Noen som vet om Kjønø har noe erfaring med 3 bak? Slike fetisjer trenger vi ikke å diskutere på åpent forum! 23 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 27. Juli 2021 Del Skrevet 27. Juli 2021 1 minutt siden skrev kuk: Slike fetisjer trenger vi ikke å diskutere på åpent forum! Man tolker etter egne ønsker... 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 695 Del Skrevet 27. Juli 2021 Del Skrevet 27. Juli 2021 Med tre sentrale bak MÅ de klare å starte angrepsspillet vårt. Virker enklere med to stoppere og å trekke Lumanza eller Solbakken dypt når vi skal starte bakfra. (Om man så skal ha Jeppe eller Oliver som back er jo er annet spørsmål, men jeg ser helst Oliver et hakk høyere.) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nichb 6 152 Del Skrevet 27. Juli 2021 Del Skrevet 27. Juli 2021 Joda, men såpass som vi sliter bakover og spesielt på venstreback så føles det naturlig å legge om. Men klarer denne dansken i spann med Wangberg å levere veldig bra så er jeg enig at vi bare trenger to midtstoppere... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 27. Juli 2021 Del Skrevet 27. Juli 2021 7 minutter siden skrev odd: Med tre sentrale bak MÅ de klare å starte angrepsspillet vårt. Virker enklere med to stoppere og å trekke Lumanza eller Solbakken dypt når vi skal starte bakfra. (Om man så skal ha Jeppe eller Oliver som back er jo er annet spørsmål, men jeg ser helst Oliver et hakk høyere.) Dette - Dansken har i følge Aab fans en ganske svak pasningsfot. (God defensivt) og jeg jeg tror Kjønø ønsker 2 stoppere. Så da tviler jeg også på 3 backs linje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BigK 440 Del Skrevet 27. Juli 2021 Del Skrevet 27. Juli 2021 2 timer siden skrev blaasoldat: Eller i Grorud, som en del av at vi er samarbeidsklubber og han trenger matching på høyere nivå. Men enig at utlån kommer det helt sikkert, med spillere inn blir der lite spilletid på endel, 18-20 åringer trenger det for å utvikle seg videre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 29. Juli 2021 Del Skrevet 29. Juli 2021 Hva er vår beste ellever nå? Vi bør vel stille den mot Kisa siden det er en hel uke til neste kamp igjen. Sandberg Ottesen Wangberg Pedersen Pignatel Shala Skytte Høyland Edvartsen Azemi Nusa Amankwah er vel litt for dårlig til å spille seg ut med ball i bena, og mye skadeplaget. Pignatel er bedre enn Moe på venstreback? Lumanza er god nok mener jeg, men er vel det fysiske kondisjonen, senvirkningen av covid-19 som gjør at Skytte sniker seg foran. Solheim en god potet å ha på benk, samme med Jonassen og Veum. Torgersen bør også være nære et potensielt førstelag, men vi bør vel samtidig satse på spillere som skal fortsette med aktiv fotball. Normann Hansen mener jeg har godt av litt benkesliting igjen. Uche er ikke god nok, mens Kostadinov og Solbakken fortsatt er et stykke unna synes jeg. Harrison er oppført som spiss på fantasy? Kan være spennende å se han utover høstsesongen. Troppen er bred. Og det kommer kanskje enda flere inn. Så vidt jeg vet er Vogt og Lundal på utlån, mens Khoblenko er i Ukraina og kommer ikke tilbake. Troppen er også så bred at vi tåler å kjempe på to fronter, i cup og serie, og derfor mener jeg vi bør stille våre beste mot et såpass jevngodt lag som Kisa er med oss. Ottesen er forresten suspendert, og det gjelder i cup også? Da tar vel Solheim plassen hans på søndag. Av spillere vi ikke har råd til å miste til skader i en cupkamp er vel kanskje Edvartsen den eneste vi kan benke, og heller kjøre Kornelius fra start. Det kan vi leve med. Sandberg kan vi ikke hvile, da ryker vi. Blir han skadet får vi heller hente inn en ny keeper i august-vinduet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Del Skrevet 30. Juli 2021 Del Skrevet 30. Juli 2021 Kornelius er spilleren vår med nest flest målpoeng i serien, bare slått av Olli. Det var også han som skøyt oss videre mot Follo. Tror ikke det smarteste vi kan gjøre er å benke ham, selv om han har noe å gå på defensivt. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 30. Juli 2021 Del Skrevet 30. Juli 2021 46 minutter siden skrev Bjornh: Kornelius er spilleren vår med nest flest målpoeng i serien, bare slått av Olli. Det var også han som skøyt oss videre mot Follo. Tror ikke det smarteste vi kan gjøre er å benke ham, selv om han har noe å gå på defensivt. Joda tre assist,men bare et mål. Burde fyrt av mye mer når han har ball inne i boksen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 30. Juli 2021 Del Skrevet 30. Juli 2021 2 timer siden skrev FranckTheBank: Joda tre assist,men bare et mål. Burde fyrt av mye mer når han har ball inne i boksen. Viste ifjor, og på treninger, at han er en målscorer, så det kommer 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 604 Kongeinnlegg! Del Skrevet 31. Juli 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 31. Juli 2021 Dette er jo en bevisst satsning av klubben, men når det blir såpass ekstremt er det jo ikke så rart at det har vært en tøff første halvdel av sesongen. 38 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bom 212 Del Skrevet 31. Juli 2021 Del Skrevet 31. Juli 2021 Har fått et inntrykk av at vi ikke skal spare på så mye i morgen, men er det mulig at f. eks Uche starter? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækJR 2 630 Del Skrevet 1. August 2021 Del Skrevet 1. August 2021 10 timer siden skrev bom: Har fått et inntrykk av at vi ikke skal spare på så mye i morgen, men er det mulig at f. eks Uche starter? Alltid mulig, men basert på treningene så tviler jeg på det. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. August 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. August 2021 De tre nye klare til dagens kamp: https://www.fotball.no/lov-og-reglement/overganger/sok-overganger/?districtId=4&clubId=1620 21 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 115 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. August 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. August 2021 På 2021-7-29 den 23.48 skrev FranckTheBank: .. Normann Hansen mener jeg har godt av litt benkesliting igjen .. På 2021-7-30 den 8.45 skrev Bjornh: Kornelius er spilleren vår med nest flest målpoeng i serien, bare slått av Olli. Det var også han som skøyt oss videre mot Follo. Tror ikke det smarteste vi kan gjøre er å benke ham, selv om han har noe å gå på defensivt. Tenker det var greit å ha ham med jeg, han som har reddet oss i begge cup-kampene til nå. 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Forza Stabæk 918 Del Skrevet 4. August 2021 Del Skrevet 4. August 2021 Keeper(3): Sandberg Brauti Ulla Forsvar(11): Wangberg Yaw Ottesen Jonassen Solheim Pignatel Vogt Moe Veum Pedersen - ny Wernersson - ny Midtbane(11): Nusa Lundal Shala Solbakken Skytte Torgersen Kostadinov Normann Hansen Lumanza Kassi Høyland - ny Angrep(5): Uche Geelmuyden Azemi Edvardsen Kirkevold - ny Ut: Isaksen Kino Noen jeg har glemt? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 4. August 2021 Del Skrevet 4. August 2021 Vogt er lånt ut er han ikke? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 4. August 2021 Del Skrevet 4. August 2021 6 minutter siden skrev Forza Stabæk: Keeper(3): Sandberg Brauti Ulla Forsvar(11): Wangberg Yaw Ottesen Jonassen Solheim Pignatel Vogt Moe Veum Pedersen - ny Wernersson - ny Midtbane(11): Nusa Lundal Shala Solbakken Skytte Torgersen Kostadinov Normann Hansen Lumanza Kassi Høyland - ny Angrep(5): Uche Geelmuyden Azemi Edvardsen Kirkevold - ny Ut: Isaksen Kino Noen jeg har glemt? Isaksen solgt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jensemann 2 266 Del Skrevet 4. August 2021 Del Skrevet 4. August 2021 Khoblenko ut, hvis man i det hele tatt regner med at han var inne 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morriz 1 105 Del Skrevet 4. August 2021 Del Skrevet 4. August 2021 16 minutter siden skrev jensemann: Khoblenko ut, hvis man i det hele tatt regner med at han var inne Tenk at han ofret barnets fødsel for å henge i brakkene på nadderud 🙃 https://www.budstikka.no/fotball/valgte-stabaek-fremfor-fodsel/642848!/ 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
VestMar97 725 Del Skrevet 4. August 2021 Del Skrevet 4. August 2021 56 minutter siden skrev FranckTheBank: saksen solgt Ja Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 4. August 2021 Del Skrevet 4. August 2021 44 minutter siden skrev VestMar97: Ja Bra jeg ikke tok han inn på fantasy da Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 4. August 2021 Del Skrevet 4. August 2021 Scorte i redebuten for KBK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå