palau 0 Del Skrevet 25. August 2004 (endret) Del Skrevet 25. August 2004 (endret) det gjelder oss alle! nå er det noen få runder igjen (jeg driter i cupfinale og Brann, og Haka og Uefacup. og alt annet "stash") og det er alvor.!!! Vi kan mene det vi vil om trenere. Om spillere. Om administrasjon. Om spillerkjøp man ikke gjør og penger de ikke har! Om taktiske vurderinger. spillerbytter og treneransvar og -kompetanse og sikkert mye mer......... Men poenget er: 1. nå er det alvor som aldri før 2. nå må vi slutte å dulle med all verdens ambisjoner 3. nå må spillere/trenere/administrasjon osv begynne rydde- og motivasjonsjobben 4. nå må vi som er lagets beste og nærmeste støttespillere si (OG uttrykke hele veien) at vi står med og ved gutta herfra til helvete brenner.... OG pkt 4 er det viktigste!!!!! Nå må vi lage et lojalitetssikkerhetsnett rundt gutta. NÅ må de føle at det står (om enn noe frustrerte og skuffete folk i) en mur av lojale supportere rundt dem. Nå skal vi vise at det fa... meg ikke er mulig at Stabæk (som det enste i TL sammen med LSK som ikke har rykket ned) skal spille 1.div i 2005. Alle kan vi ha meninger om spillere og taktikk.Ok Finstads måltørke, om Holters manglede fart, om Stenersens manglende pasningssikkerhet (7 av 10 til en ikkeblaa spiller), og alle lagdelenes svakheter osv-- Eller om Gautes kompetanse og taktiske disposisjoner. Men NÅ venner i Stabæk Support NÅ skal og må vi stå sammen mot apati og skuffelse. N¨å trenger gutta oss (og mye annet) ved hvert tilslag på ballen,hvert minutt...og tips: kjenner du noen..... som ikke er der allerede,........ pisk inn folk til Nadderud til TLkampene og la alle gi uttrykk for uforbeholden støtte ....hele veien. Det er vår forpliktelse. Enten vi er bekymret, forbannet, skuffet eller rett og slett: Jævla glad i Stabeæk..... Nå er det på stumpene. NÅ er det kun urfjellet av gammel supportkultur og grenseløs lojalitet og backing som teller. DA blir det ikke nedrykk elller kvalifkamp. Endret 25. August 2004 av palau Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 25. August 2004 Del Skrevet 25. August 2004 Selvfølgelig skal vi stå sammen å STØTTE laget. Men jeg tror det bare er positivt at alle får ut sine meninger på forumet og ikke kommer med frustrasjons rop i kampens hete. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 25. August 2004 Del Skrevet 25. August 2004 Selvfølgelig står vi sammen til det siste, men som sakt før her så må man få ut sine synspunkter for å diskutere med andre. Tenk hvor kjedelig det det hadde vært om ingen gadd si noe. Uansett hva jeg sier her inne så roper jeg aldri noe negativt på kamp men støtter laget 100%. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 25. August 2004 Del Skrevet 25. August 2004 Jeg roper åååå noen ganger, det kan oppfattes som negativt. Men uansett - alltid står vi sammen !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 25. August 2004 Del Skrevet 25. August 2004 Hepp, Det er vel sjelden vi ikke kommer med løsningsforslag til de problemene vi ser og kritiserer også. Stabæk er en prestasjonsuttøver i underholdningspransjen. Vi er kundene, de mest lojale kundene. Vi sier i fra når vi er misfornøyde og kommer med forslag til forbedring, så kommer vi igjen for å se om de har noe bedre å by på uke ut og uke inn året gjennom. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 25. August 2004 Del Skrevet 25. August 2004 Hepp, Det er vel sjelden vi ikke kommer med løsningsforslag til de problemene vi ser og kritiserer også. Stabæk er en prestasjonsuttøver i underholdningspransjen. Vi er kundene, de mest lojale kundene. Vi sier i fra når vi er misfornøyde og kommer med forslag til forbedring, så kommer vi igjen for å se om de har noe bedre å by på uke ut og uke inn året gjennom. @ringo Kan dette sammenlignes med kvinner i 40 årene som tråler gjennom de samme butikkene hver uke etter tilbud på slankemidler og klær? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 25. August 2004 Del Skrevet 25. August 2004 Jepp! Fra spøk til revolver.. Alltid, uansett! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg