arni 9 544 Del Skrevet 25. August 2004 Del Skrevet 25. August 2004 Hva er dette: Sverre Koch som sitter på penga vil forsterke men de sportslig ansvarlige er nokså inaktive?! Hannes Sigurdson som sitter på benken i Viking kunne vel i det minste leies som makker til Veigar. Hannes er sterk som en bjørn og minner om Marel. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 25. August 2004 Del Skrevet 25. August 2004 Enig, forstår ikke at Hannes ikke spiller fra start. Og jeg sier som Arne Knopf, nå må ledelsen sette seg ned og snakke sammen her, dette blir patetisk... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 25. August 2004 Del Skrevet 25. August 2004 Hva er dette: Sverre Koch som sitter på penga vil forsterke men de sportslig ansvarlige er nokså inaktive?! Har du en URL? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 25. August 2004 Del Skrevet 25. August 2004 det stod i papirutgaven i dag.. jeg foreslår de kliner til med bud på Helstad. Ham-Kam sier de er interesserte, men det må da vel være mulig å utkonkurrere dem.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 25. August 2004 Del Skrevet 25. August 2004 Vi må da vel for pokker være mer attraktive enn Ham-Kam. (selv om Helstad-gutten er fra de traktene) Legg inn bud snarest. Pengene ordner vi etterhvert, hehe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 26. August 2004 Del Skrevet 26. August 2004 Vi må da vel for pokker være mer attraktive enn Ham-Kam. (selv om Helstad-gutten er fra de traktene) Legg inn bud snarest. Pengene ordner vi etterhvert, hehe Skjønner ikke hvorfor vi absolut må forsterke stallen på nåverende tidspunkt. I fjor tok vi sølv med yngts laget i tippeligaen tror jeg? I hvertfall mista vi Martin og Chippen og gutter som hadde spilt sammen lenge ordna poeng. Man må huske på at selv om man henter inn forsterkninger så skal disse sammspilles med resten av laget. Se på Sæternes, alle skrøyt av han etter kampen mot Sogndal, men jeg syntes han svirra rund som en høne uten hue ut på der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 26. August 2004 (endret) Del Skrevet 26. August 2004 (endret) Vil være ganske dumt å vente så lenge, at andre klubber snapper de beste spillerne rett foran nesa vår. Er selvfølgelig helt enig at alle nye spillere må spilles inn og drilles i systemet, men jo før man henter inn en spiller, jo før vel han kjenne systemet vårt. Og det er ikke sikkert at treningskamper mot Raufoss i Januar er den beste tiden å gjøre det på Endret 26. August 2004 av KongKjakan Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ali G 0 Del Skrevet 26. August 2004 Del Skrevet 26. August 2004 Selvsagt trenger vi nytt blod i troppen. Med 3 mål på toppscorern vår (på 16 kamper!) sier det seg selv at det er noe som ikke fungerer. Hvis treneren mener at spillerne er mer enn bra nok - da forteller han at det er han (Gaute Larsen) som er inkompetent. Hvis klubbledelsen nekter å skaffe en spiss som kan score mål, eller i det minste forsøke skikkelig, da er det de som sitter med ansvaret for et nedrykk. Men vi lekker jo inn mål bak også. Serieavslutningen kan bli tragisk hvis ikke noen tar grep snart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 26. August 2004 Del Skrevet 26. August 2004 Vil være ganske dumt å vente så lenge, at andre klubber snapper de beste spillerne rett foran nesa vår. Er selvfølgelig helt enig at alle nye spillere må spilles inn og drilles i systemet, men jo før man henter inn en spiller, jo før vel han kjenne systemet vårt. Og det er ikke sikkert at treningskamper mot Raufoss i Januar er den beste tiden å gjøre det på Derfor var jeg ganske kritisk til at spillere som mads j, wowoah og veigar ikke ble klare rundt juletider, men et par uker før seriestart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 26. August 2004 Del Skrevet 26. August 2004 HELSTAD CHA-CHA-CHA!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 26. August 2004 Del Skrevet 26. August 2004 HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 26. August 2004 Del Skrevet 26. August 2004 Jeg roper enda høyere HELSTAD HELSTAD HELSTAD HELSTAD!!! ..og ja jeg begynner og bli litt desperat nå. Ny spiss NÅ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 26. August 2004 Del Skrevet 26. August 2004 Hvor mye ligger i dette? er det noen som har noe mer konkret?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 26. August 2004 Del Skrevet 26. August 2004 Mer desperat enn Tonje og Stabæklars men orker ikke å rope - Shevchenko - Shevchenko - Shevchenko - Shevchenko - Shevchenko - Shevchenko - Shevchenko - Shevchenko - Shevchenko - Shevchenko - Shevchenko - Shevchenko - Shevchenko - Shevchenko -Shevchenko - Shevchenko - Shevchenko - Shevchenko - Shevchenko - Shevchenko - Shevchenko.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 26. August 2004 (endret) Del Skrevet 26. August 2004 (endret) Fikk en mail av Ingo i dag, hvor han "klargjør" situasjonen litt. Og det står det bl.a. at Helstad ikke er en mulighet, men de ser etter andre alternativer, både i Norge og utenlands. Endret 26. August 2004 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 26. August 2004 Del Skrevet 26. August 2004 Hva med Shevchenko? Sto det noe om han der?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 26. August 2004 Del Skrevet 26. August 2004 Fikk en mail av Ingo i dag, hvor han "klargjør" situasjonen litt. Og det står det bl.a. at Helstad ikke er en mulighet, men de ser etter andre alternativer, både i Norge og utenlands. Kan du ikke bare skrive tilbake: DIOH WILLIAMS??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 26. August 2004 (endret) Del Skrevet 26. August 2004 (endret) send en mail: ingebrigt@stabak.no ...og Shevchenko er på vei, han må bare pakke først... Endret 26. August 2004 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 26. August 2004 Del Skrevet 26. August 2004 JA! Gåsehud, Manitu! Shevchenko - Chalalala lalala osv.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 26. August 2004 Del Skrevet 26. August 2004 HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! HELSTAD! Dere sitter vel ikke å bruker copy/paste-funksjonen, gutter? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 26. August 2004 Del Skrevet 26. August 2004 Hva slags mailingliste er du på, Anders? Jeg skal i utgangspunktet også motta mail men har ved flere tilfeller ikke mottatt noe. Som nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 9 Del Skrevet 26. August 2004 Del Skrevet 26. August 2004 Det byr meg egentlig sterkt imot å foreslå dette... Men, tror allikevel det kunne vært en bra løsning. En spiss med ett enormt potensial - til en billig penge ( bosman); Bernt Hulsker. Mener å huske at vi har vært interessert i å hente han før, og tenker meg han vil blomstre ved ett miljøskifte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 26. August 2004 Del Skrevet 26. August 2004 jeg driter i om han er verdens største drittsekk så lenge han scorer mål. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 26. August 2004 Del Skrevet 26. August 2004 Hva slags mailingliste er du på, Anders? Jeg skal i utgangspunktet også motta mail men har ved flere tilfeller ikke mottatt noe. Som nå. Fasjan er sponsor, så jeg fikk den videresent av han. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 26. August 2004 Del Skrevet 26. August 2004 Det byr meg egentlig sterkt imot å foreslå dette... Men, tror allikevel det kunne vært en bra løsning. En spiss med ett enormt potensial - til en billig penge ( bosman); Bernt Hulsker. Mener å huske at vi har vært interessert i å hente han før, og tenker meg han vil blomstre ved ett miljøskifte. Æsj.. da må vi isåfall selge han så snart vi er på gli igjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 28. August 2004 Del Skrevet 28. August 2004 Hva med Shevchenko? Sto det noe om han der?? Det hadde vært digg med verdens beste spiss. Foreslår også at vi fortsetter med et lite raid av Milan, og vi henter Maldini til venstrebacken, samt Kaka til offensiv midtbane, og Jon Dahl Tommason som spiss nummer 2. Mmmm Forza Stabæk & Rossonero Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg