Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Innser at jeg hater å sitte hjemme og følge med på kamper. Det mikrosekundet det tar fra du ser at sida er oppdatert, til du faktisk skjønner hva som står der, er bare helt forferdelig. For ikke å snakke om radiosportens "MÅL!!!"vignett: 2 sekunder til du skjønner hvilken stadion det er fra; 2 sekunder til du hører hvilket lag som jubler - tåler ikke sånt!  ;)  Må nok bli ennå flere bortekamper på meg!

Så sant så sant. Det er en lidelse å sitte hjemme når laget spiller.

Radiosportens "mååååål" hater jeg :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 178
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeg synes vi skal gi Sammy en kontrakt så han kan fortsette å vise hva han er god for

Har det vært noe tvil om det?

Sammy er verdt sin vekt i gull og Stabæk skulle ha skaffa seg undreskriften HANS for lenge siden!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes vi skal gi Sammy en kontrakt så han kan fortsette å vise hva han er god for

Legg inn en avstemining så kan endelig Pondus stemme ja (tror jeg da) Hvor er han forresten når alt går bra ???

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan se ut Sammy er i ferd med og signere sin egen kontrakt ja. Kanskje vi har ny toppscorer etter kampen på søndag? Hvem vet.

Og ja, jeg hater og sitte hjemme så Stabæk spiller, heldigvis ikke vært så mange gangene denne sesongen.

Flere mål Stabæk, Flere mål!

Flere mål Stabæk, Flere mål!

Ååå Stabæk Flere mål!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Haka
  • Opprett ny...