KongKjakan 4 Del Skrevet 26. August 2004 Del Skrevet 26. August 2004 Les dette innlegget i Nettavisen. Har han et poeng? Er det for mange kokker, for å si det sånn? Kjør debatt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 26. August 2004 Del Skrevet 26. August 2004 Mulig det er for mange kokker, men det er ikke det som er problemet til Stabæk nå hvertfall. Det er "fotsoldatene" til Bengt som spillte og ledet klubben halve sesongen og vi har jo alle sett hvor det ledet oss. Ingebrigt har vel egentlig ingenting med selve fotballen og gjøre så jeg tror vel ikke spillerne forholder seg til han. Så hvor dette kan bli for mange kokker vet ikke jeg, men ja det har skjedd mye i klubben, men ikke så mye som har påvirket spillerne. De har samme spillere (med få unnatak) og samme trener. Ja alle kan jo klage på Martins bridgekontrakt, men alle andre klubber hadde latt han få den samme kontrakten hvis han hadde villet spille for dem. Det vet de. At dette sender dårlige signaler??? Hm den tanken har ikke slått meg, men Stabæk er vel en klubb som går inn for og være rettferdige så hvis de andre har reagert på det så går jeg utifra at de har fått lov til og si det, selv om det evt har vært i ettertid. Om Gauta er frustrert pga ledelsen i klubben så tyder det på usikkerhet og da bør han stille jobben sin til disposisjon! Føler Bengt her lager problem ut av det som ikke er problem istedenfor og legge skylda på spillerne og trenern som jo er de som må prestere (, men som ikke har gjort det i nødvendig grad) så pakker han de inn i bomull og skylder på klubben og de som sitter på kontorene og prater i media. Men takk Bengt for at vi fikk noe nytt og debatere og for at du brukte en hel side til vår klubb (selv om det hele er sure oppgulp og at det er gjort fordi "nå må du snart få skrevet noe om den klubben også") Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 26. August 2004 Del Skrevet 26. August 2004 Bengt uttaler seg om Stabæks interne annligne. Hva har han av innformasjon ? sikkert ingen ting annet en søppel gravd opp av useriøse journalister. Har vel til gode å lese noe positivt skrevet om Stabæk i media hvis man ser bort fra 1 innlegg i aftenposten. Sånn som jeg ser det oppfyller vel Ingebret og Aalbu hverandre og de må da få lov til å holde på mer en 1 mnd. før man begynner å kritisere? Hvis man ser kampene den siste tiden har laget begynt å sette seg og gutta begynner å finne hverandre på banen. Trømsø/Bodø Glimt? bare arbeidsuhell og vi begynner poeng hentinga nå mot Lyn og da starter vi en klatring ingen har sett før. Martin og Bridge kontrakt et uheldig signal til de andre spillerne? har du ike noe bedre å komme med Bengt kunne du vel heller brukt tida di på et kryssord i se og hør! Martin er en verdifull spiller som pepper de andre gutta, at Martin får spille bridge tror jeg de andre gutta syntes er helt greit. Nå er det på tide vi fokuserer på det positive, for det er i kampene framover vi avgjør vår framtid! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ali G 0 Del Skrevet 26. August 2004 Del Skrevet 26. August 2004 Jeg synes det som sto i nettavisen er svært fornuftig - hele artikkelen. Den bør leses grundig av klubbledelsen. Det virker jo som om alle i ledelsen har hver sin mening om hva som bør gjøres. Jeg blir ellers skremt av at Gaute uttalte at han venter på beskjed om han kan få nye spillere før han ber om/krever nye spillere. Det er nå Gaute bør være tøff og sette krav til sportslig satsning, ikke stå med lua i hånden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 26. August 2004 Del Skrevet 26. August 2004 Må ærlig innrømme at jeg her hele tiden vært litt kritisk til ansettelsen av Aalbu. Han er sikkert en dyktig fyr, bare se på hva han har gjort med hopperene, men han jobber ikke gratis. Regner med at han koster Stabæk rundt en mill. i året. Det er mye penger for en som ikke bidrar direkte til "verdiskapningen" i klubben. Synes de pengene hadde vært bedre brukt på spillere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 26. August 2004 Del Skrevet 26. August 2004 Synes det var en saklig artikkel, så kan man selvfølgelig velge å være enig eller ei. Alt maset om den bridge-kontrakten er jeg personlig rimelig lei av å høre om. Martin har en helproff innstilling, og da ser jeg ikke noe problem i den avtalen. Uttad kan det virke som det er ekstremt mange tallsmenn for Stabæk fotball nå. Men det trenger jo ikke å være noe issue internt, hvis ikke Bengt sitter på inside informasjon som sier noe annet da... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 26. August 2004 Del Skrevet 26. August 2004 Bengt Eriksen har skjelden mye smart å komme med. Han irriterer meg mer en sølvhuet Ivar Hoff. Og artikkelen hans er utrolig vinglete og usammenhengende. Nettavisen sliter nok litt når de skal lage egne saker uten avskrift. Men poenget om at Stabæk kan ha for mange "direktører", er verdt å lytte til. Men det er som du sier, Morten, bare synsing. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 26. August 2004 Del Skrevet 26. August 2004 Det verste jeg vet er å se trynet hans når jeg prøver å få med meg sportsnyheten på tv2's god morgen norge sending.... bare av å se han så er dagen ikke helt det samme Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 26. August 2004 Del Skrevet 26. August 2004 han vil være "sønnen" til Ivar hoff...Han har kommet kommet opp på det nivået i Tv2 at han får lov å være med på TLsendingene det vil han bruke til å prøve å komme med like "bra" kommentarer som Ivar, det klarer han....IKKE....alt han kommer med er kommentarer atleten kunne kommet med uten å tenke et sekund...han prøver å være frekk men klarer det ikke...han blir bare en drittunge i mine øyne Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 26. August 2004 Del Skrevet 26. August 2004 Jeg var en av de mange som jublet når aalbu kom til klubben. Og grunnene for det var mange. For det første kan han dette med motivasjon, noe som vi har sett direkte resultater av hos Stian. Å dømme hans prestasjoner hittil etter mindre enn en måned på jobben er urettferdig. Mannen er fortsatt på vei inn i Stabæk systemet. Dersom vi overlever denne sesongen i tippeligaen er jeg overbevist om at Aalbu blir en nøkkelperson i lagbyggingsfasen foran neste sesong, med eller uten Gaute, kanskje spesiellt dersom Gaute forsvinner... For det andre virker det som om Aalbu som stiller krav til spillerne i større grad enn de andre i apparatet. Gaute er ikke akkurat det vi kan kalle en hissigpropp av en trener. Det skal MYE til for å få ham til å tenne på noen plugger. Etter både Tromsø og Glimt kampen kunne jeg lese artikler i Budstikka om utblåsninger og oppvaskmøter i regi Aalbu, og dette til tross for at mannen enda ikke har vært en hel måned i klubben. Jeg tolker disse signalene dithen at han stiller høye krav og vet at spillerne har mer å gi, til tross for at disse to tapene isolert sett var 'greie' (tromsø hadde tapt en hjemme og ledet? serien og BG er som alle vet høstens formlag nr.1) Noen her nevner økonomien....Vel...om vi brukte 1 mill på Aalbu, so what...nevn 1 TOPP spiss du får for 1mill i disse dager som går rett inn på laget og hever det betraktelig. Det er en slik spiller, og KUN en slik spiller som er aktuellt for vår del nå og foran neste sesong. Vi har nok av 'gode' spisser med uforløst potensial...Daniel Braaten hadde gått rett inn på laget, javel, men har er og blir ingen topp, etablert spiller som hadde bevist at han dugde på høyt nivå før han dro fra Skeid. Det Stabæk bør og skal ha er en spiller i Helstad, Rushfeld, Lange klassen som har bevist at han kan og gjør jobben fra dag en. Vel, vel...nok pjatt fra meg. Overlever vi denne sesongen blir den neste stor, tro dere meg. Vi har et uhyre solid grunnlag og mangler bare et par topp forsterkninger for å kunne true toppen av norsk fotball. Jeg har stor tro på at denne sesongen kun vil gjøre laget og moralen sterkere og at fremtiden, som alltid er vakker og mørkeblaa!!! forze forever! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 27. August 2004 Del Skrevet 27. August 2004 I dag er pipa anderledes... Bodø/Glimt, Odd Grenland og Stabæk når ikke helt opp til RBK-bragden, men du verden så bra det er at alle klarte kvalifiseringskravet til første ordinære runde i Uefa-cupen. og han fortsetter... Av hele mitt fotballhjerte ønsker jeg de nevnte lykke til i Europa. Virkelig en stor kar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 27. August 2004 Del Skrevet 27. August 2004 gidder ikke lese preiket hans...kan noen ta ut det han skriver om Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg