Gå til innhold

Bør Sammy få kontrakt med Stabæk?  

57 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg

:D dette er det dummeste spørsmålet jeg noensinne har blitt bedt om å stemme over her inne!

svaret er et rungende, unisont, entusiastisk, sexy(?)

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Sammy er en av gutta nå og fortjener å oppleve suksess med oss!

Først cupgull, dernest medaljer neste år!

signer sammy, signer!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selvfølgelig. Han har imponert i hver kamp og avgjort en del. Han hadde praktfull tekniske driblinger på venstekanten tidligere i sesongen og gikk alltid forbi motstanderns høyre-ving. Nå har han blitt satt opp som spiss og jeg syns han gjør det meget bra. Mål scorer han også. La Sammy bli hos de Blaa

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel ønskelig at Sammy blir i stabæk, men må innrømme at han har vært noe ustabil. Passer definnitivt ikke som spiss, var dårlig mot lyn. Han må spille venstre kant. Nå tror jeg heller ikke han har stort valg når det gjelder å velge klubb, Tror ikke andre klubber skriker etter Sammy, så god er han ikke!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sammy var 1.omgangs beste spiller, men viste tydelig at playmaker egenskapene er adskillig bedre enn avslutter egenskapene.

Om Sammy var best i 1. omgang er jeg ikke enig med deg om, men minner meg litt om Finstad som spiss, ikke venn med ballen. Konklusjon: Putt Sammy på kanten, det er der han hører hjemme!!!!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Bør Sammy Få Kontrakt Med Stabæk?
  • Opprett ny...