Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

VI ER FAEN MEG BARE 1 POENG FORAN ET DRITT LAG FRA FREDRIKSTAD...SKJØNNER FAEN IKKE HVA SOM SKAL TIL FOR AT VI SKAL VINNE... :angry: :angry: :angry: ...OG TIL ALLE SAMMEN...DRIT Å SYT PÅ DOMMEREN etter KAMPEN...DOMMEREN VAR SIKKERT JÆVLIG DÅRLIG MEN DET ER JÆVLIG PATETISK Å SE PÅ ALL DEN SYTEINGEN etter KAMP. :angry: :angry:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rubbster, han var virkelig hårreisende. Det var like før ganske mange, inkludert meg, selv løp inn på banen! Sammy fikk gult kort for filming på noe som var en klar straffe, for å nevne noe!

Endret av Blaaereennblaaest
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt utrolig dømming. Greit at vi har hatt dommere som har gjort feil før, men her gjøres det i tillegg så til de grader en vei. Skal sies at han presterte å bli pipet den gangen vi slo Lyn 5-0 også.

Til de som bare syter og klager på spillerne: Førsteomgang er vi det suverent beste laget. 2. omgang er ikke like bra, men innstillingen til gutta er det ikke noe galt med i dag.

Ja, vi scorer ikke mål, men mannen i gult hindret jo oss også til å få de største mulighetene våre (og Holters gule kort).

Lenke til innlegg
Del på andre sider

også to ting til...når derek scorte hvem hadde skylden for det???

ble målet scoret på bakerste stolpe?

1. Hvis Holter var skyld i scoringen så vil jeg faen ikke Gaute neste sesong :angry: ...drit lei av at han skal bli brukt pågrunn av rutine...men FOR HELVETE GAUTE...HAN HAR IKKE FART FOR FEM FLATE ØRE...TROND STRANDE LØPER FORTERE EN HAN!!!!!!!!!!!

2. Hvis det ble det er vel en av de sinnsykt mange gangene det har skjedd...skjønner ikke at gutta kan lære! :angry:

Endret av Rubbster
Lenke til innlegg
Del på andre sider

lyn er det usleste laget jaeg har sett i år på Nadderud. Han mahmoud eller hva faen han het burde enkelt og greit skytes. Jeg stiller gjerne opp med jern og ammo. og brage er en skandale.

hater lyn hater lyn hater lyn og de kvalme snobbetilhengerne deres.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det kom som en klassisk Lyn-scoring: etter klabb og babb.

lyn er det usleste laget jaeg har sett i år på Nadderud. Han mahmoud eller hva faen han het burde enkelt og greit skytes. Jeg stiller gjerne opp med jern og ammo. og brage er en skandale.

ta med et par kuler til klysene med rosa hårbånd også.. DØD OVER KLYSENE.

Endret av Flexi Knut
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen har klaget på gutta. De gjorde det de kunne og vi var nære på flere ganger men bla. ved hjelp av en fyr som har fått gratiskort på smartclub ble det tap.

Det var klar straffe Brage!!!!! :angry: Møkkamann og møkkalag, de drøyde fra 1 minutt og la seg ned bare vi var nær dem!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ærlig talt Rubbster har du sett kampen i det hele tatt? Det virker ikke akkurat slik.

Ingenting å utsette på Holter. Javel han har ikke all verdens fart, men han er faktisk ikke treigest i startellevern. Holter har massevis av rutine. Lyn scorer takket være at ballen treffer et Stabæk-bein på vei til målscorer. Ren flaks. Slikt skjer når man presser såpass høyt og puddelfiffen spiller drillo. Lykketreff for lyndritten. Vanvittig urettferdig ut fra spill og sjanser.

og brage kan godt lide en lang og pinefull død uten at jeg kommer til å gråte. Premiefjols.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ærlig talt Rubbster har du sett kampen i det hele tatt? Det virker ikke akkurat slik.

Ingenting å utsette på Holter. Javel han har ikke all verdens fart, men han er faktisk ikke treigest i startellevern. Holter har massevis av rutine. Lyn scorer takket være at ballen treffer et Stabæk-bein på vei til målscorer. Ren flaks. Slikt skjer når man presser såpass høyt og puddelfiffen spiller drillo. Lykketreff for lyndritten. Vanvittig urettferdig ut fra spill og sjanser.

og brage kan godt lide en lang og pinefull død uten at jeg kommer til å gråte. Premiefjols.

Ali G...

Jeg så ikke kampen (hadde kamp selv)... men det er slik at når vi spiller mot tippeligaens raskeste spiller så liker jeg ikke tanken at han skal møte en av de treigeste.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drit og pikk!!

Dette er jævlig tungt. Nå må gutta brette opp armene og gi noe ekstra, og Gaute må slutte å si at de må bare jobbe videre. Joda, det må jobbes, men det må også jobbes samtidig som det jobbes enda mer.

Vedr straffesituasjonen er jeg ikke sikker. Sammy falt vel lett sett fra hovis. Gidder ikke se høydepunkter, så noen får fortelle hvordan det så ut der.

Elaang

skuffa!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter min mening var det ikke noen feil på innsatsen til gutta i dag, bortsett fra at ingen tør å avslutte, og sånnhar det vært i hele år. Sammy alene med keeper i 1.omgang, Hvorfor skyter han ikke? Nå må noen fortelle gutta at det skal skytes fra 16 meter!!!!!!!!!!

Syntes Stian var banens beste, og at Henning og Mats skapte trøkk når de kom inn. Håper de nevnte kan være i start 11 i neste kamp.

Når det er sagt, lurer jeg på hvorfor Aalbu er hentet inn i klubben, hva har han gjort????? Synes heller at de 1-2 mill han tjener burde hvert brukt til en spiss som vet hvor målet står. Jeg kunne gjerne tatt jobben til Aalbu å bruke kjeft på spillerene å tjent 2 mill, Helt idiotisk spør du meg!!!!

Nå blir resten av TL-kampene en cupfinale. Stå på stabæk, det er fortsatt håp om å overlevere i TL.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flaks er hvertfall ikke-eksisterende i årets eliteserie for Stabæk sin del. Stabæk spilte til tider bra fotball, men når man ikke scorer mål fortjener man heller ikke å vinne. Så enkelt er det.

De første 20-25 min var nesten som å se Stabæk i fjor.... med samme effektivitet som alle besøkende på Nadderud har hatt i år burde vi ledet 2-0 på det tidspunktet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Folkens! gå inn i dere selv litt og så leser dere hva dere har skrevet... helt tragisk!

hva i huleste står vi supportere for hvis vi ikke en gang kan støtte laget vårt i motgang? greit nok og tape for lyn men dommern

! åh... måtte han brenne i hælvette og det som værre er...

Vi spilte mot et lag som åpenbart hadde skjønt hvor leddene til spillet vårt ligger

både sammy, eirik og martin kunne ikke gå alene med ballen i det hele tatt! de ble hele tiden passet på av to tre spillere og fikk de ballen ble de deiset i bakken med en gang....

og med den jævla drøyingen de holdt på med! vi ble satt ut av spill og mistet tonen helt.... det er bare å legge dette bak oss og innse at vi må vinne de siste kampene nå hvis det skal være håp får tippeliga 2005.

Forza Stabæk!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kloke ord Tore!

Gaute var rasende når Lyn scorte, første gang jeg har sett ham så sint. Får håpe det får konsekvenser på en eller annen måte. Hvordan vet jeg ikke, jeg vet bare at jeg har et inderlig ønske om å vinnne de siste kampene. Den mot RBK er jo bankers.. :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes Holter var ektremt dårlig i dag igjen. Han har ingenting å komme med, konstant feilplassert, og er han oppe i duellene så kan du banne på at han taper dem. Han er gått ut på dato for lenge siden. Jeg synes han var god en gang i tiden men nå er jeg forbanna på at han ikke har lagt skoene på hylla. De kommer rundt og forbi på vår venstre side hele tiden. Tror tiden er moden for steners tilbake på venstreback, stort verre enn dette kan det ikke bli.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kloke ord Tore!

Gaute var rasende når Lyn scorte, første gang jeg har sett ham så sint. Får håpe det får konsekvenser på en eller annen måte. Hvordan vet jeg ikke, jeg vet bare at jeg har et inderlig ønske om å vinnne de siste kampene. Den mot RBK er jo bankers.. :D

Uff av meg var virkelig Gaute sint!!!!!!! Nei jeg tror du må ha sett feil. Gaute blir ikke sint, Bare lei seg. Det er Aalbu som blir sint. Det tjener han over 1mill for. Husk det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har lest det...og jeg veit at dommerene er drit dårlig...men jeg ser det hver bidige kamp!!!

Selv om dommerne stinker maksimalt scorer vi ikke mål!

Gutta og Gaute hadde gjordt jobben før kampen og vi kjører Lyn i senk! 1 målsjansen til Lyn kommer vel etter 50 min.

En bra kamp av gutta men vi mangler en som kan sette ballen i mål!

Så på tv2 og ikke noe snakk om straffesituasjonen og ikke noen bilder.

Noen som satt nær nok til å se hva som skjedde?

Ellers så mener jeg at målet til Lyn var offside. 3 spillere var på feil side, ingen som så det heller?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

NYYYYYdelig sigar !

Du burde jo grave deg ned i hagen etter den opptreden til Lyn i dag.

Ikke 1 lag i tippeligaen har oppført seg så pinlig flaut på nadderud noen gang :D

Endret av Morten
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grave meg ned i hagen ?

Tror ikke det hjelper deg eller dere. Men takk, tusen takk for at Christian Holter fikk spille hele kampen og Guffen ( Thomas Finstad )

halve...

Kjempesmart Stabæk!

Dere hadde første omgang - vi hadde annen.

Vi har målscorere - dere har ikke.

Derfor vant vi , det er ikke dommerens skyld selv om han og linjemennenne ( ihvertfall han på Dinamosiden ) var dårlige. Det var de nemlig - begge veier.

Dere får heller glede dere til å bli konger i første divisjon og spille cupfinale mot oss.

OG SKAFF EN SPISS FOR POKKER !

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vel syntes det er kjempe synd med nok et tap.. men hva kan man vente seg da av ett lag som går på tap etter tap (glem køpp, køpp er køpp) Kan ikke skylde på dommerene hele tiden eller spillerne, det er Gaute som er og blir problemet. Han klarer ikke å motivere spillerne, og de spiller feil!. Spillerne er ikke gode nok til å spille den stilen Stabæk prøver på, det gikk under Anders da vi hadde ganske mye bedre spiller, Kan vel si at det er ikke så mange andre å putte på plassen til Holter, men hva med flytte han inn på midten banen vis Gaute absolutt må bruke han, og Tom ned*, eller la han bytte plass med Kjølø, Kjølø er kanskje ikke den raskeste han heller men han holder lett følge med Holter, og i midten er det ikke så mye "løp" som Holter må holde følge med.

(*) Å flytte et av de beste "angrep" spillerne ned og vekk fra en plass han trives på er kanskje ikke det smartest, men alt er bedre og smartere enn å bruker Holter.

Tror og HÅPER at dette blir den siste sesongen til Holter og Gaute.

Synd med Holter, men aldren har tatt han igjen, Holter "lyser" Stabæk på samme nivå som Flem, Skistad og Jokke men han burde følge de etter denne sesongen.

Tror Gaute trekker seg snart!! Veldig snart! :D:D:D:D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers så mener jeg at målet til Lyn var offside. 3 spillere var på feil side, ingen som så det heller?

Jeg var rimelig sikker på at det ville blitt dømt for offside, så også et par-tre mann innenfor linja. ANYWAY - dette holder ikke. Jeg gikk glipp av de første ti, og skjønner at ting fungerte bra da. Men det jeg så resten av matchen er rett og slett ikke bra nok.

En kan si hva en vil om innsatsen til F.EKS Stenvoll, men om han løper 1000km i hver kamp, så klarte han ikke løpe når Sammy slo en stikker inn i 16metern i første. Da startet han for sent.

Holter gjør en syltynn kamp, og avslører at alderen, dvs farten, tynger. Samtidig er han ikke hurtig nok til å avlevere ballen, slik at spillet stopper opp, og flyten forsvinner.

Martin leverer under pari, og viser tegn på at han ikke ofrer alt, eller evt at han ikke har troen på det gutta driver med. Jeg vet ikke hva det er.

Stian gjør mye bra, men samtidig så blir han brukt for lite, fordi gutta ikke skaffer seg oversikt kjapt nok. Ved en anledning hadde han halve banen å løpe på, men ballen kom aldri.

Kunne fortsatt med alle gutta, men orker ikke.

Det generelle problemet, føler jeg, er mangel på faste mønster i angrepsspillet, kombinert med til tider rævva presisjon i pasningsspillet. NÅR vi først får spilt oss til gode muligheter, så brenner vi den siste pasningen, feks innlegg over hele feltet Tom, og det har vi ikke råd til. OG, når vi først får innlegg inn i boksen, så er det bare to mann der inne, som gjerne begge løper på samme stolpe. Hvorfor er vi ikke 5-6 mann i boksen på innlegg ? Vi må jo for pokker score mål for å vinne....

Jeg har hørt rykter om uro internt, og dårlig holdning hos gutta. Dette skremmer meg, og nå må ett eller annet skje. Jeg tror våre kjære Gaute har sett sine beste dager gitt, og om han ikke forsvinner nå, så tror jeg desverre han ikke er vår trener neste år.

Lyspunkt i dag synes jeg er innhoppene til Mads og Henning. Mads gjør utrolig mye bra, og det lover godt for nedrykksstriden.

FORZA STABÆK, ALLTID, UANSETT.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Nok Et Tap!
  • Opprett ny...