AndersBD 1 000 Del Skrevet 30. August 2004 Del Skrevet 30. August 2004 Det er egentlig ikke noe problem, jeg bare sa min mening. I disse tider skal det ikke mye til før man ser ting litt negativt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 30. August 2004 Del Skrevet 30. August 2004 RBK-modellen uten junioravdeling har mange fordeler i lokalmiljøet... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 31. August 2004 Del Skrevet 31. August 2004 Spilt for Helset i flere år jeg og spiller nå for Lommedalen (pocketvalley, yeah!) Har ingen problemer med å holde med Stabæk selv om det hender vi møter dem (digga meg når vi slo Vålerenga i ElverumsTurneringen, 1-0 et minne for livet!) Flere på laget mitt holder med Stabæk selv om vi også har noen svikere... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 31. August 2004 Del Skrevet 31. August 2004 Og da var Helset på plass der alle viste han kom til og ende....... Her Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 31. August 2004 Del Skrevet 31. August 2004 Dette bør vel øke sjansene til å handle inn Storflor i Oktober. Han har jo hatt en skuffende sesong i Rema posen iår. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg