Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ah, positive tanker, kom til meg! :rolleyes:

Skal vi sette oss et hårete mål gutter og jenter? Jeg er så dritlei av min egen surmuling om dagen, og trenger en positiv målsetning.

Hva med å gjøre $$ til Norges største supporterklubb? :D

Diskuterte dette med en kompis, og vi kom frem til at en vervekampanje er tingen. Boklubben Nye Bøker hadde vel ikke hatt 10% av medlemsmassen sin engang uten sine kontinuerlige kampanjer.

Salgsargumentene for medlemskap i $$ har etterhvert blitt mange, og burde være plankekjøring å formidle. Men som alle salgsbedrifter vet, må også selgerne/ververne ha salgsargumenter for å motiveres til innsats.

Og hvilke bedre premie finnes det enn Stabæk effekter?

Eksempel på vervekampanje;

2 vervet - Stabæk cd'n

5 vervet - Stabæk lue + en ølbong på Onkel Blaa

10 vervet - Stabæk skjerf + to ølbonger på OB

20 vervet - Stabæk drakt m/valgfri signatur + 2 ølbonger på OB

100 vervet - Tilbud om jobb som assistenttrener + 10 ølbonger

1000 vervet - The job is yours + drikk rett av krana anytime

Alle permier må hentes selv på Stabæk kontoret, for å spare porto.

Så smeller vi opp en grafe på forsiden av Stabaek.no som viser hvor mange medlemmer vi har til enhver tid, og hvem som er TOP 5 verver. Jeg elsker konkurranser :P

Ka dokk syns?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan funke om man sier at det ikke er lov til og verve medlemmer som var medlem i fjor, for hvis det skulle være lov vil man jo aldri bli noen flere, man verver jo da bare hverandre heletiden (på en måte akkurat som vervekampanjer hos bokklubben der det ikke er lov og verve de som har vært medlem siste år eller der "tilbudet gjelder bare ny kunder")

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan funke om man sier at det ikke er lov til og verve medlemmer som var medlem i fjor, for hvis det skulle være lov vil man jo aldri bli noen flere, man verver jo da bare hverandre heletiden (på en måte akkurat som vervekampanjer hos bokklubben der det ikke er lov og verve de som har vært medlem siste år eller der "tilbudet gjelder bare ny kunder")

må man melde seg inn hvert år i $$ ??? - alle andre steder må man melde seg ut.

stabæk tatto spm medlemsbevis er løsnigen - da kan man aldri bytte klubb

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klart Tonje,

er man medlem så er man medlem. Dette må gjelde NYE medlemmer.

Og de kan ikke har vært tidligere medlem på feks 12 mnd.

Mange klubber praktiserer dette. Tro meg, det er ikke den film/musikk/bok klubb jeg ikke har vært medlem av. De Norgeskatalogene som kommer i posten er Djevelens verk sier jeg! :blink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mulig det ikke er helt det beste "markedet" akkurat nå,,,, men likevel:

Hadde vært kult med en bra vervekonkurranse. Jeg synes ethvert nytt medlem skal telle, selvom de var med en gang i "berget" eller "$$" i fjor men rota bort kontingentinnbetalingen...

Og jeg fristes definitivt mer av OB-bonger og supp.effekter enn homoerotisk marathon... En helaften med Valgjerd, Dagfinn eller Kjell Magne måtte være det eneste som ranker lavere enn homomarathon.. :)

HVA MENER STYRET I $$ OM EN VERVEAKSJON? det må lages noe materiell, og det må "smis" NÅ! Det er NÅ gutta har behov for å se at det går noen bølger deres vei...

Endret av palau
Lenke til innlegg
Del på andre sider

1500 medlemmer. 1000 drinkebonger på OB + fri deltagelse i en homoerotisk marathon med den irske presten

Jeg satser på å verve 1500 stk.

Bare synd jeg ikke drikker øl... så bonger er uaktuelt for meg..

men det andre frister jo.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1500 medlemmer. 1000 drinkebonger på OB + fri deltagelse i en homoerotisk marathon med den irske presten

Jeg satser på å verve 1500 stk.

Bare synd jeg ikke drikker øl... så bonger er uaktuelt for meg..

men det andre frister jo.

Du drikker ingen øl......mhhhhh.....

da helper også ikke den irske pesten mer :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vervekonkurranse er et flott initiativ.

Men hva med å starte vervekonkurransen med en gang? Til neste kamp? Gutta trenger åpenbart all støtten de kan få, og vi vet jo alle at det er alt for mange hjemmesittere i Bærum.....

Derfor - riv med deg mor, far, søster, bror, naboen, bestemor, onkel, tante, bikkja, irske prester, dopa sprintere og alt annet med puls. Premien er jo fantastisk..... å se Stabæk vinne! (krysser fingre, banker i bordet osv...)

Kjør på!

:D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du trenger ikke å værve for å få med deg foik på kamp!

I første omgang tror jeg ikke vi må ha mange flere i SS for å støtte opp laget salv om det hadde hvert hyggelig!

først få folk med på kamper deretter sørge for at de blir medlem av SS til neste sesong...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du trenger ikke å værve for å få med deg foik på kamp!

I første omgang tror jeg ikke vi må ha mange flere i SS for å støtte opp laget salv om det hadde hvert hyggelig!

først få folk med på kamper deretter sørge for at de blir medlem av SS til neste sesong...

Det var vel det Sigurd og Mortimer mente.

Vi drar med alle vi kjenner på neste kamp!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vervekampanje vil vurderes før neste sesong. vi har også sett litt på mulighetene til og arrangere et medlemsmøte med brainstorming. Vi har trodd at det vil være vanskelig og få folk med, men det ser jo ut som om forumet vekker folks interesse.

Kunne det vært aktuellt for dere og møte opp i en sånn sammenheng. Komme med gode forslag, si hva dere kan bidra med og på denne måten forberede neste sesong, køpp og UEFA køpp kamper framover??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vervekampanje vil vurderes før neste sesong. vi har også sett litt på mulighetene til og arrangere et medlemsmøte med brainstorming. Vi har trodd at det vil være vanskelig og få folk med, men det ser jo ut som om forumet vekker folks interesse.

Kunne det vært aktuellt for dere og møte opp i en sånn sammenheng. Komme med gode forslag, si hva dere kan bidra med og på denne måten forberede neste sesong, køpp og UEFA køpp kamper framover??

Det første man burde begynne med er vel å gi folket et medlemsnummer :D og ikke minst sende ut fakturar for neste år på disse medlemmene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det første man burde begynne med er vel  å gi folket et medlemsnummer  :D  og ikke minst sende ut fakturar for neste år på disse medlemmene.

Medlemmene vil på lik linje med i år få en giro i posten når oppkjøringen mot neste sesong nærmer seg.

Det har foreløpig ikke vært nødvendig med medlemsnr da klubben vår er av en sånn størrelse at det er veldig oversiktlig uten. Alle medlemmer har i år blitt registrert med navn, adr, og mobil nr. Dette mobil nr fungerer i stor grad som medlemsnr. Ser ingen grunn til og innføre ytterligere et nr.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Medlemmene vil på lik linje med i år få en giro i posten når oppkjøringen mot neste sesong nærmer seg.

Det har foreløpig ikke vært nødvendig med medlemsnr da klubben vår er av en sånn størrelse at det er veldig oversiktlig uten. Alle medlemmer har i år blitt registrert med navn, adr, og mobil nr. Dette mobil nr fungerer i stor grad som medlemsnr. Ser ingen grunn til og innføre ytterligere et nr.

Høres jo bra ut det. Jeg fikk beskjed om at jeg kom til å få innfo pr. Mob når jeg ble medlem. Jeg har enda ikke motatt noe sånt, er det p.g.a at det ikke har vært noe meldinger eller............

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det har kommet ganske mange sms siden sesongstart, litt stille i det siste, men f. eks turinfo til Sandefjord ble sendt pr sms.

Mulig du er registrert med feil nr. Forslag! Send meg en melding privat over forumet med riktig personalia så skal jeg få sjekket opp i det i løpet av i kveld eller i morgen.

Beklager at dette har skjedd, de fleste medlemmene er svært fornøyde med denne gratis tjenesten.

Endret av Tonje
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager at dette har skjedd, de fleste medlemmene er svært fornøyde med denne gratis tjenesten.

Jeg er kjempefornøyd. Viggo Venneløs som jeg er så er det flott å motta en sånn tekstmelding når hverdagen er trist og lei. :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å tilby barn og unge en billeger billett...som F.eks i Nottingham Forest har dem noen kamper hvor det er barnas dag og barn og unge slipper inn for kun £1...det hadde kasnkje ikke vært så dumt å gjøre det samme for en skarve 20 kroning!? Det trekker til seg publikum og innteresse(da tenker jeg ikke på svingen men med BDB kanskje hovis?)...Noe Stabæk trenger sårt...

Endret av Rubbster
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Vervekampanje
  • Opprett ny...