Gå til innhold

30 Timer Igjen

Markus
 Del

Kommer det noen nye spillere  

68 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg

• Svar 281
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror nok ikke Stabæk henter inn nye spillere nå. Jan erik aalbu har sagt opptil flere ganger at stallen er bra som den er(!)

Jeg håper og tror at det kommer en spiss, men jeg kan jo være enig i at vi har en bra stall :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dioh er jeg dessverre redd blir for dyr. Ødegaard blir en viktig spiller for Sogndal i kampen mot nedrykk. Således er nok også han uaktuell. Nettavisen skriver forøvrig følgende i dag:

"Vi har en avtale med Rosenborg om at de vil bli varslet dersom det kommer inn noen bud på Alexander. Han blir uansett her ut sesongen, sier sportsdirektør Svein Bakke i Sogndal".

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han spiller vel for den svenske klubben Hacken i superettan.

Gikk ut offentlig før sesongen og lovte 25 mål. Jaktet av de store klubbene i sverige. Vi ønsker han i blaa drakt.

kort fortalt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En spiller som spiller i supperettan, dvs. samme som norsk 1. divisjon, er vel ingen garanti for suksess i Tippeligaen. Har jo sett det flere ganger, at en som scorer mål i 1. div, ikke nødvendigvis duger på et høyere niva.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aftenposten skrev i dag at det jobbes frenetisk på Stabækkontoret med å hente inn en spiller. Jeg stusser veldig over dette. Tydeligvis har de levd i troen om at alt ordner seg og at de dermed ikke måtte hente inn en spiller. Så viser det seg at alt ikke ordner seg likevel. Og plutselig får de hastverk med å hente inn en spiller. En får lett inntrykk av at de ikke hadde en plan B og dermed blir tatt litt på sengen. Hvis dette er tilfellet er det meget svakt av den sportslig ledelsen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Det var vel nevnt i en bistening i forbindelse med en artikkel om Andresen og landslaget....

Når det gjelder overganger så er det mange ting som ordner seg i siste liten... Vi får ikke vite noe mer før i morgen, stabæk holder alltid kortene tett til brystet i forbindelse med overganger...

Det som er sikkert er at dersom det kommer en angriper kan vi være ganske sikker på at det er en spiller som har tilhold i sverige eller danmark og at han er spiss og at han har erfaring fra øverste nivå.

Kalmars Dedé Anderson er nevnt et annet sted på forumet, (9 mål på 13 kamper) men han er utestengt i sverige for vold på fotballbanen. (Han er også politianmeldet) Jeg vet ikke hvordan det påvirker muligheten for å spille i norge. Han får ihvertfall ikke spille i sin klubb før 3 oktober (7 kamper) slik at de kanskje kan være interessert i å låne han ut for resten av sesongen (De har alt fått en ny spiller). I Kalmar er man i harnisk over utestengelsen og man føler at forbundet har valgt å statuere ett eksempek og at det aldri hadde hendt dersom det hadde skjedd med en spiller fra en større klubb...

Uansett, skal vi ha på plass en ny spiss så bør det være en spiller som er stor og sterk og god til å vende opp med ball i beina og mann i rygg og som vet hvor målet står.

Men ærlig talt tror jeg ikke det blir noe av...

@ringo

I.A. = I Angrep!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med Zidan fra FC midtjylland

Ung, egyptisk angriber med et utroligt stort talent og måske den bedste tekniker og dribler i SAS Ligaen. Skiftede til FC Midtjylland i sommeren 2003 fra AB, hvor han hurtigt fik succes og blev klubbens topscorer med 19 mål. Undervejs i sæsonen viste han flere gange sine kvaliteter, bl.a. med 5 mål i 6-0-sejren over AB. Med sine fantastiske driblinger og tekniske lækkerier er Mohamed Zidan en spektakulær spiller, som utvivlsomt vil komme til at henrykke tilskuere på store europæiske fodboldarenaer i fremtiden.

Me likes

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

30 Timer Igjen
  • Opprett ny...