Gå til innhold

Kommer det noen nye spillere  

68 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg

• Svar 281
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Spurte om det kom noen nye og nevnte DEDE.

Svaret jeg fikk fra Schelvan:

Jobber med nye men det er ikke lett. Vi ønsker noen som vi håper vi er sikre

på vil bidra. Dede har vi sjekket ut - det går ikke. Må sone her i Norge

også.

Så det gjør alternativer ala hannes fra viking osv litt mindre aktuelle, samtidig som det ikke er mange andre igjen heller... :blink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spurte om det kom noen nye og nevnte DEDE.

Svaret jeg fikk fra Schelvan:

Jobber med nye men det er ikke lett. Vi ønsker noen som vi håper vi er sikre

på vil bidra. Dede har vi sjekket ut - det går ikke. Må sone her i Norge

også.

Så det gjør alternativer ala hannes fra viking osv litt mindre aktuelle, samtidig som det ikke er mange andre igjen heller...  :blink:

skrev du til Tom at du skulle legge det ut på forum sidene våre også. Regner med at det øyeblikket stabæk har noe de ønsker å formidle så gjør de det via sine hjemmesider.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

En gammel barnevise har startet å kverne rundt opp i hodet mitt...

nede på stasjonen

tidlig en morgen

står alle togene så pent på rad

mann på lokmotivet

sveiver på et håndtak

tsjus tsjus tsjus tsjus toget går.....

@ringo

PS: En oppesen FFK fan kom bort med følgende melding nå... "Nå skal vi se hvem som rykker ned, oppfulgt av hånlig småfliring fra Odd, VIF og LSK supporternene bortover i landskapet..." Tøff dag på jobb!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det mulighet å få E-mail adressen til Schelvan?

ligger på hjemmesiden www.stabak.no - men hvis du lar han gjøre jobben sin istedenfor å forstyrre kan det nok hende at han skaffer oss en spiller.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er klart det ikke er lett dersom arbeidet med å hente inn en spiller nylig er påbegynt. Dersom vi derimot hadde jobbet med dette over lengre hadde det vært enklere. Som nevnt tidligere virker det som om vi bli tatt på sengen. Men håper at jeg tar feil.

I og med at RBK har hentet inn både Braathen og Helstad blir det vanskeligere for Storflor å få spilletid. Slik sett kan han være mer aktuell enn hva han har vært tidligere. Om han er den rette for oss er derimot en annen sak...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

skrev du til Tom at du skulle legge det ut på forum sidene våre også. Regner med at det øyeblikket stabæk har noe de ønsker å formidle så gjør de det via sine hjemmesider.

Det er vel bedre at en person spør og så sprer det videre, enn at alle aktive her inne på forumet sender en mail? Og det var vel ikke akkurat så mye sensitiv informasjon/nytt i den mailen at det gjorde noe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En oppesen FFK fan kom bort med følgende melding nå... "Nå skal vi se hvem som rykker ned, oppfulgt av hånlig småfliring fra Odd, VIF og LSK supporternene bortover i landskapet..." Tøff dag på jobb!!!

Da er vi to da.

Nå har kanskje ikke du veddet penger på at Rosenborg ikke blir seriemester, eller at VIF skal rykke ned.. men dog.. Mye fliring i gangene her også.

Heldigvis var Sogndal supporteren tilbake i dag så jeg fikk rakket litt ned jeg også

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neste år skal RævBK hente Ødegaard, Hangeland og Strømstad (Start) og muligens Soma.

"Vi ødelægg itj for norsk fotbaljlj......"

Helvetes dobbeltmoraliserende Bratseth og bartebanden hans. Måtte de brenne i en søppelcontainer med sur karsk!!!

:angry:

(Sånn, måtte bare få det ut.....)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Vi ødelægg itj for norsk fotbaljlj......"

De gjør det, vil fortsette å gjøre det helt til en norsk klubb klarer å ta skalpen dems og kvalifiserer seg for CL. Dette må skje 4-5sesonger på rad før bankboka til RBK blir litt mindre og de ikke kan gjøre som de vil.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dere tjukke i huet eller??? Tror dere ikke Schelvan har jobbet med å se på nye karer før i går??? Tror han har ganske koll, at han nok hele tiden følger opp tips etc på nye spillere... Det er bare det at det er jævlig triste tider for Stabæk, gutta er vel ikke keene på å komme til oss lengre!!! Ikke får de feite lønninger & det er stor fare for at vi rykker ned..... Tror ikke jeg hadde bitt på heller..... Synd men sant!!!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sannsynlighet er noe jeg er dårlig på. Men det må nok noe spesielt til, terror, bussulykke eller noe i den duren.

I år har de andre norske lagene kommet nærme rosenborg, og da skjer det som alltid skjer. KJØPEFEST I TRONDHEIM.

Men jeg kan ikke miste troen på at det vil skje. Bartene er ikke uslåelige, eller udødelige. Det kan bare se sånn ut.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hjelper ikke i år, ikke neste år, men kanskje noen år etter det, så jevner det seg ut. En stund i sommer var ihvertfall tonen blandt mange norske spillere at Rosenborg ikke var SÅ interessant. Men det hjelper jo lite når alle utenlandsproffer finner ut at det faktisk er mer moro å spille fotball enn å sitte på sidelinjen, tjene bra å se på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hjelper ikke i år, ikke neste år, men kanskje noen år etter det, så jevner det seg ut. En stund i sommer var ihvertfall tonen blandt mange norske spillere at Rosenborg ikke var SÅ interessant. Men det hjelper jo lite når alle utenlandsproffer finner ut at det faktisk er mer moro å spille fotball enn å sitte på sidelinjen, tjene bra å se på.

Objektivt sett så hadde jeg også ville ha spilt for hele norges Rbk, hvis jeg plutselig skulle få påfyll av talent, fart + alt mulig annet som skiller meg fra en god fotballspiller. Regner med at alle gode spillere har såpass med selvtillit at de regner med en fast plass på laget. Dessuten så har du i Rbk bedre lønn, CL og vinner serien hvert år.

Huff, dette ble veldig pro-Rbk, det var ikke meningen. Ville bare få frem at jeg skjønner hvorfor spillere går til Rbk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke dumt med rutine... vi har tross alt ikke noen spisser i dag som har spilt utenlands i det hele tatt... Jeg tror at f.eks flo kunne være et alternativ for oss, men han er helt uaktuell nå...

Jeg tror at vi trenger en kombinasjon av rutine (mye av det) og sultenheten på noe stort!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg faktisk trua på at stallen vår er bra nok til at vi kunne ha kommet blant top 5 i år. Ikke at det er mulig nå, men med rett flyt og seier istendenfor tap i jevne kamper tidligere i år vil vi vært i toppen. Mener derfor at hvis vi ikke er i kontakt med noen spillere som garrantert vil løfte stallen nå så legger vi inn årene, setter oss på toget og jobber hardt mot forsterkninger til neste sesong. Er ikke nødvendig med et haste kjøp - har opplevd kona gjøre det hundre ganger og det er sjelden vellykket.

Gutta i stallen er sterke nok til å sikre oss tippeliga 2005, Cup mesterskap og UEFA cup avansement.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
30 Timer Igjen
  • Opprett ny...