Gå til innhold

Kommer det noen nye spillere  

68 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg

• Svar 281
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da var vel Helstad klar for Rbk bare helsesjekken igjen.

Det er vel kanskje riktig det at vi har en bra stall men vi mangler forsatt en som scorer på bestilling.

Får vi inn en som banker ballen i mål løsner det også for de andre, hvorfor leier vi ikke inn Brynespissen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg faktisk trua på at stallen vår er bra nok til at vi kunne ha kommet blant top 5 i år. Ikke at det er mulig nå, men med rett flyt og seier istendenfor tap i jevne kamper tidligere i år vil vi vært i toppen. Mener derfor at hvis vi ikke er i kontakt med noen spillere som garrantert vil løfte stallen nå så legger vi inn årene, setter oss på toget og jobber hardt mot forsterkninger til neste sesong. Er ikke nødvendig med et haste kjøp - har opplevd kona gjøre det hundre ganger og det er sjelden vellykket.

Gutta i stallen er sterke nok til å sikre oss tippeliga 2005, Cup mesterskap og UEFA cup avansement.

Enig i at stallen er i utgangspunktet god nok. Tror den største feilen per d.d. sitter mellom øra og ikke i beina.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med Ben Wright fra Start?19 mål på 21 kamper sier vel sitt. Kanskje han blir litt dyr,men det er enda dyrere for en klubb som Stabæk å rykke ned.Tror ikke det blir trangt om plassen når Gori-gori Hødd-Hødd-Hødd kommer på besøk neste år.

Føler også at Sakariassen og Oyuga kan bli nyttige tilvekster for et lag som er smittet av scoringsvegring. Det er jo ingen som tør å førsøke å avslutte i frykt for å mislykkes. Og der tror jeg mye av problemet ligger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det står i Budstikka i dag at det jobbes med å skaffe middler til å ordne en låne avtale med en bestemt spiller. Ganske vagt, men noe skjer hvertfall...

Fikk inn en telefon her med beskjed om at Bryne spissen er leid inn.

Kilden er ganske sikker :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eh, jeg kjenner ikke til denne karen i det hele tatt, men for all del, overbevis meg mot Brann :D

Han spilte jo på topp alene mot Brann i cupkampen og da scora han jo 2.

Karen vet hvor målet står B)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

rykter, annen fakta snak på forumet og andre kommentarer på $$ sine sider har tidligere veltet overganger - bare så dere vet det !!!

Hvike overganger da?

Bare nysgjerrig...

Jeg vet ærlig talt ikke hvem det gjaldt, er vist en stund siden, fikk vite det av en eller annen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

rykter, annen fakta snak på forumet og andre kommentarer på $$ sine sider har tidligere veltet overganger - bare så dere vet det !!!

Kilden sa også at Henry er så godt som klar :unsure:

Detter er løst snakk så om dette velter noe som helst tviler jeg på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kilden sa også at Henry er så godt som klar :unsure:

Ønsker ikke å gå inn her og være noe politi eller noe, er bare redd for at vi driter oss ut... Det er du som skriver;

er leid inn

det kan vel ikke tolkes på så veldig mange måter

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ønsker ikke å gå inn her og være noe politi eller noe, er bare redd for at vi driter oss ut... Det er du som skriver;

er leid inn
det kan vel ikke tolkes på så veldig mange måter

Ryktet sier han er leid inn men det kan vel tolkes på flere måter.

Det er vel kanskje mer riktig å si forhandler om å leie inn da.

Snakk om å leie inn noe i den stilen..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
30 Timer Igjen
  • Opprett ny...