Gå til innhold

30 Timer Igjen

Markus
 Del

Kommer det noen nye spillere  

68 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg

• Svar 281
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

..det eneste som jeg fant i morgenavisene var rykter om Gautes avgang som avvises av ledelsen (Aftenposten). Ingen tegn til ny spiller..

Håper noen planlegger en overaskelse!! :(

Endret av Flexi Knut
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper noen planlegger en overaskelse!!  :(

en middels overgang som Oyunga på lån fra Bryne er vel neppe noe å hoppe i taket for - kan vel neppe kalles en overraskelse sett i forhold til de andre overgangene i Norge i det siste.

En overraskelse ville vært av Rush, Flo, Ronny Johnsen karrakter

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå har jo du tatt feil før da - REF Daniel Braaten

(syntes det var lenge siden du hadde fått noe pepper for den)

He, he,

Men du vet at jeg ikke kommer til endre oppfatning selv om Braathen gjør det bra i RBK :)

@ringo

Men denne gangen håper jeg at jeg har tatt feil!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

- Klubben vi forhandlet med stilte helt urimelige krav. Prisen var uakseptabel. De trodde kanskje vi var desperate, kommenterer sportsdirektør Jan-Erik Aalbu.

Så rart... hadde dere vært litt tidligere på banen så hadde dere kanskje ikke møtt den holdningen ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

synes vi burde ha kjøpt dedê nå, latt han sone ferdig de siste kampene her, og hatt en fantastisk spiss klar til neste sesong. vi kunne jo med all sannsynlighet fått han ganske billig.

men uanett er det for sent nå.

men nå som viking og sogndal rykker ned synes jeg vi skal stjele:

røde roul

stadheim

øren

ødegaard

kopteff

hangeland

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi må ikke glemme at våre motstandere i nedrykksstriden heller ikke har forsterket lagene sine, med mulighet for at jeg har glemt noen. Jeg anser ikke Molde som en overgangsvinner i sommer!

Gutta våre er mange og gode nok til å klare å skjerpe seg, det har jeg fortsat trua på. I tillegg har vi NM og UEFA å se frem til, det bør skape litt xtra entusiasme i gruppen i forhold til søplelaga rundt oss.

FFK kampen blir den viktigste kampen det neste tiåret!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

30 Timer Igjen
  • Opprett ny...