Gå til innhold

Kommer det noen nye spillere  

68 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg

• Svar 281
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei et spørsmål utenom fotballen! lager ingen topic så tar det her

Jeg har fått en del virus på min pc og spyware, trodde dette først var et program men det er det ikke. noen som bruker eller vet om et bra program i fullversjon? koden finner jeg nok på nettet. fins så mange ad-aware,spysweeper , xsoftspy etc.

Men vil liksom ha det aller beste ;) 

håper på litt datahjelp ;) fra noen snille stabækvenner :)

46067[/snapback]

Det der er noe skikkelig dritt.

Det beste er å slutte å bruke IE og heller installere Firefox.

http://www.firefox.no/

Simsalabim!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Firefox er jo det klart beste,mye mer sikkert i allefall,og mer brukervenlig

46126[/snapback]

Jeg har installert Firefox (velger heretter å forkorte det til Firefx for å spare tid og plass), men jeg ser ingen store forskjeller på Firefx og IE. Hva er det som er så mye bedre?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

46126[/snapback]

Jeg har installert Firefox (velger heretter å forkorte det til Firefx for å spare tid og plass), men jeg ser ingen store forskjeller på Firefx og IE. Hva er det som er så mye bedre?

46212[/snapback]

Forsempel at 9 av 10 angrep er rettet mot IE i og med at nesten "alle" bruker det....

Heia Firefx...eller Opera også da!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

46126[/snapback]

46212[/snapback]

firefx som du sier hehe er vel kanskje en vanesak at det er bedre,men liker det at du kan ha flere vinduer oppe i samme vindu,noe jeg savnet med ie,eller syns jeg det rett ¨å slett bare er bedre....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

46126[/snapback]

46212[/snapback]

firefx som du sier hehe er vel kanskje en vanesak at det er bedre,men liker det at du kan ha flere vinduer oppe i samme vindu,noe jeg savnet med ie,eller syns jeg det rett ¨å slett bare er bedre....

46214[/snapback]

Nå har jeg ikke testet firefox, men er veldig godt fornøyd med Opera. Den er lett å innstille slik at man får den som man selv vil. F.eks logger jeg alltid av med noen fotballsider åpne. Og når jeg starter neste gang, ja så er de der fremdeles... Alle som vinduer i samme vindu - ikke sånn som dumme IE.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så har vinduet blitt lukket (nå snakker vi ikke om Opera, Firefox eller IE-vinduer, men det såkalte overgangsvinduet. Ettersom åpningstiden er den samme over hele Europa har det vært trangt i det vinduet.

BBC har satt opp en liste over forskjellige overgangerWindows of opportunity

AV en eller annen grunn mangler den overraskende overgangen til Stabæk-veteran Stenersen til Vålerenga. Hvor på listen burde den kommet inn; som "shrewd", "gamble", "panic" eller "surprise"?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
30 Timer Igjen
  • Opprett ny...