Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hepp!!

I de nye podlokalene så mangler vi et fungerende kjøleskap. Og alle gjester har krav på kald pils!

Er der noen her som vet om eller har et kjøleskap tilovers?  

Lenke til innlegg
Del på andre sider

6 timer siden skrev Latmann:

@odder det deg?  

Hehe. Hadde faktisk den på veggen i studietiden. Siden jeg var kjent for å være like målfarlig som Thomas Finstad (anno 2003) passet den jo bra!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 timer siden skrev Sindre:

Hvis dere ikke har fått et ennå kan jeg donere et kjøleskap når vi er ferdige med oppussing av kjøkken om et par uker.

Dette er sterkt ! Send meg en melding når det nærmer seg. Vi trenger så absolutt et kjøleskap fortsatt. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 timer siden skrev Sindre:

Hvis dere ikke har fått et ennå kan jeg donere et kjøleskap når vi er ferdige med oppussing av kjøkken om et par uker.

Jeg håper dere har bestilt frittstående, ellers er det ikke sikkert det passer :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir en litt annerledes episode som spilles inn dag. Ingen gjester denne uka, bare Mehran og meg, dels pga værkaoset og dels andre forpliktelser. Så om noen har noe spm til oss så sleng de inn som en kommentar til denne posten (ikke som DM til meg).  

Lenke til innlegg
Del på andre sider

7 minutter siden skrev Styrmann:

Blir en litt annerledes episode som spilles inn dag. Ingen gjester denne uka, bare Mehran og meg, dels pga værkaoset og dels andre forpliktelser. Så om noen har noe spm til oss så sleng de inn som en kommentar til denne posten (ikke som DM til meg).  

Hvordan ender 13-15 plass i eliteserien? 
Hvor mange poeng tar Stabæk på søndag mot glimt? 
Er kjøleskapet klart til STBstickern kommer til dere?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev Styrmann:

Kampen mot Sandefjord kan bli  ......  viktig. Hva kan vi gjøre for å mobilisere absolutt max til den kampen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabækpodcast
  • Opprett ny...