ErikErik 1 714 Del Skrevet 25. Desember 2023 Del Skrevet 25. Desember 2023 Vel blåst @Marandinho og @Styrmann! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 266 Del Skrevet 25. Desember 2023 Del Skrevet 25. Desember 2023 20 timer siden skrev ErikErik: Vel blåst @Marandinho og @Styrmann! Takk! Men lett når det er gøy, eller hva @Marandinho? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 449 Del Skrevet 25. Desember 2023 Del Skrevet 25. Desember 2023 1 time siden skrev Styrmann: Takk! Men lett når det er gøy, eller hva @Marandinho? Kjempegøy 🙌😁 Vi gleder oss allerede til nyåret 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 266 Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. Desember 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 27. Desember 2023 Surprise! @Marandinho og jeg klarte ikke å dy oss, så her er en romjulsluke til post-julemat-koma 🎅💙 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fjodor 443 Del Skrevet 27. Desember 2023 Del Skrevet 27. Desember 2023 Men hva synes du egentlig om Michael Stephens, @Styrmann? 😄 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 27. Desember 2023 Del Skrevet 27. Desember 2023 @Styrmann ang Stephens - beste beskrivelsen jeg har hørt - akkurat sånn var han. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 27. Desember 2023 Del Skrevet 27. Desember 2023 8 timer siden skrev Styrmann: Surprise! @Marandinho og jeg klarte ikke å dy oss, så her er en romjulsluke til post-julemat-koma 🎅💙 Som Bob oppsummerte etter 2014 sesongen: «Bradley: - Michael Stephens får for lite kred Budstikka https://www.budstikka.no › sport › bradley-michael-step... 9. nov. 2014 — Michael Stephens er Bob Bradleys mest betrodde spiller, men midtbanespilleren får ikke så mye skryt som han fortjener, mener Bob Bradley.» 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 266 Del Skrevet 27. Desember 2023 Del Skrevet 27. Desember 2023 2 timer siden skrev Fjodor: Men hva synes du egentlig om Michael Stephens, @Styrmann? 😄 Kjøp meg en øl på blaa en gang så skal du få høre 😬😂 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 266 Del Skrevet 27. Desember 2023 Del Skrevet 27. Desember 2023 7 minutter siden skrev arni: Som Bob oppsummerte etter 2014 sesongen: «Bradley: - Michael Stephens får for lite kred Budstikka https://www.budstikka.no › sport › bradley-michael-step... 9. nov. 2014 — Michael Stephens er Bob Bradleys mest betrodde spiller, men midtbanespilleren får ikke så mye skryt som han fortjener, mener Bob Bradley.» Da er jeg og Bob klink 180 grader uenig. 🤷♂️ For å rappe fra VG-Svea: «sånn er det for meg.» 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 27. Desember 2023 Del Skrevet 27. Desember 2023 1 minutt siden skrev Styrmann: Da er jeg og Bob klink 180 grader uenig. 🤷♂️ For å rappe fra VG-Svea: «sånn er det for meg.» Å søren, for jeg er enig med Bob😊 Var på Kadda i første kampen hans, pre season mot Hønefoss. Herja voldsomt og fikk igang den sesongen etter noen triste treningskamper så langt. Etter det var han Bobs styrmann for spillet 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 27. Desember 2023 Del Skrevet 27. Desember 2023 45 minutter siden skrev arni: Som Bob oppsummerte etter 2014 sesongen: «Bradley: - Michael Stephens får for lite kred Budstikka https://www.budstikka.no › sport › bradley-michael-step... 9. nov. 2014 — Michael Stephens er Bob Bradleys mest betrodde spiller, men midtbanespilleren får ikke så mye skryt som han fortjener, mener Bob Bradley.» Kanskje ikke så rart at man blir skeptisk til Bob innimellom da 😜 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 27. Desember 2023 Del Skrevet 27. Desember 2023 12 minutter siden skrev @ringo: Kanskje ikke så rart at man blir skeptisk til Bob innimellom da 😜 Joda, nedrykket var overraskende utfra forventninger. Fant denne som muntret opp da Bob var med helt fra januar, mange kjente navn😊 https://www.dagsavisen.no/sport/2014/05/20/stabaek-lurte-alle-igjen/ 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 266 Kongeinnlegg! Del Skrevet 31. Desember 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 31. Desember 2023 Tar en råsjanse på vegne av @Marandinho, @nichb og meg selv og sier tusen takk til alle lyttere og fyttere for høsten som har vært. Det har rett og slett vært driitgøy. Og alle de hyggelige tilbakemeldingene gjør ikke lysten på et bra 2024 noe mindre. Vi høres til uka. Godt nytt blaatt aar folkens 🍾🥳💙 28 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 266 Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Januar Kongeinnlegg! Del Skrevet 4. Januar Ny innspilling på lur i morgen kveld, med selveste nye kommersielle lederen Espen Sannes. Da ønsker vi seff spørsmål, gjerne av typen informant 😉 https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSet6YFXd_dTraKhUmH8bMSeikYlVSfGNNKpsmbsI9aSQ5BE0Q/viewform 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 266 Del Skrevet 8. Januar Del Skrevet 8. Januar Vi erfarer at episoden med Espen Sannes publiseres i løpet av dagen i dag. Mediamogul Miøen ryktes tilbake på jobb. Neste innspilling skjer onsdag kveld, med Maya og Vilde som gjester. Vi ønsker seff spm til den også. Bare dytt de inn her,: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSet6YFXd_dTraKhUmH8bMSeikYlVSfGNNKpsmbsI9aSQ5BE0Q/viewform 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 449 Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. Januar Kongeinnlegg! Del Skrevet 8. Januar Episoden er ute! For en klassefyr! 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 529 Del Skrevet 8. Januar Del Skrevet 8. Januar 1 time siden skrev Marandinho: Episoden er ute! For en klassefyr! Snobbar som jobbar😅 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 8. Januar Del Skrevet 8. Januar "Stoler faen ikke på Robin", den er fin. @Styrmann 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 398 Del Skrevet 8. Januar Del Skrevet 8. Januar 5 timer siden skrev Marandinho: Episoden er ute! For en klassefyr! Interessante betraktninger om bortekampene i år. Satser på at dette ikke blir et problem jeg. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 754 Del Skrevet 8. Januar Del Skrevet 8. Januar 17 minutter siden skrev fexter: Interessante betraktninger om bortekampene i år. Satser på at dette ikke blir et problem jeg. Tvilsomt. Får nok flere billetter på Intility og Bislett hvis det skulle bli utsolgt 👍. Bare å kjøpe sesongkort + medlemskap i Stabæk Support uansett! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 398 Del Skrevet 8. Januar Del Skrevet 8. Januar 3 minutter siden skrev rykkinn: Tvilsomt. Får nok flere billetter på Intility og Bislett hvis det skulle bli utsolgt 👍. Bare å kjøpe sesongkort + medlemskap i Stabæk Support uansett! Tenkte mer Moss og de andre lagene med færre plasser. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 266 Del Skrevet 8. Januar Del Skrevet 8. Januar Da er endelig en twitterkonto i drift! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 266 Del Skrevet 8. Januar Del Skrevet 8. Januar 4 timer siden skrev Torres: "Stoler faen ikke på Robin", den er fin. @Styrmann 😅🙌 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 604 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Januar Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Januar Vil bare si at Belsvik-intervjuet i 24.desember-episoden er det beste og mest interessante dere har produsert. Skikkelig i dybden og Belsvik snakker åpent og ærlig. Meget bra innhold! Denne delen er ganske bortgjemt siden den ikke er i en tittel eller heading på en episode. Denne kunne nok godt blitt republisert som en egen episode. Tror det er flere med meg som ikke hadde fått med seg denne og tror mange vil finne den interessant. Jeg sjekka den ut i dag, siden det ble nevnt i en bisetning i nyeste episode at dere hadde snakket med Belsvik👍 18 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 266 Del Skrevet 9. Januar Del Skrevet 9. Januar 1 time siden skrev M-A-N: Vil bare si at Belsvik-intervjuet i 24.desember-episoden er det beste og mest interessante dere har produsert. Skikkelig i dybden og Belsvik snakker åpent og ærlig. Meget bra innhold! Denne delen er ganske bortgjemt siden den ikke er i en tittel eller heading på en episode. Denne kunne nok godt blitt republisert som en egen episode. Tror det er flere med meg som ikke hadde fått med seg denne og tror mange vil finne den interessant. Jeg sjekka den ut i dag, siden det ble nevnt i en bisetning i nyeste episode at dere hadde snakket med Belsvik👍 Takk! Både for skryt og god idé! Så her er den igjen for de som gikk glipp av den. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 398 Del Skrevet 10. Januar Del Skrevet 10. Januar På 9.1.2024 den 18.58 skrev Styrmann: Takk! Både for skryt og god idé! Så her er den igjen for de som gikk glipp av den. Til quizspørsmålet om trenere som har trent herrelag og kvinnelag, finner ingen så vidt jeg vet har gjort det utenom Belsvik. Derimot vet jeg at Bjarne Berntsen har trent kvinnelandslaget og Viking, Sandnes Ulf og Bryne. Leif Gunnar Smerud har trent kvinnelandslaget og Hønefoss. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 266 Del Skrevet 11. Januar Del Skrevet 11. Januar 12 timer siden skrev fexter: Til quizspørsmålet om trenere som har trent herrelag og kvinnelag, finner ingen så vidt jeg vet har gjort det utenom Belsvik. Derimot vet jeg at Bjarne Berntsen har trent kvinnelandslaget og Viking, Sandnes Ulf og Bryne. Leif Gunnar Smerud har trent kvinnelandslaget og Hønefoss. Jepp, eneste jeg kan tenke meg på stående fot som kan joine Bels i den klubben er om Strauss tar over herrene til Brann en gang i fremtiden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 11. Januar Del Skrevet 11. Januar Internasjonalt må Phil Neville være det største navnet med Englands damelandslag (fortsatt landslag, men likevel) og Valencia? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 266 Del Skrevet 11. Januar Del Skrevet 11. Januar 5 minutter siden skrev odd: Internasjonalt må Phil Neville være det største navnet med Englands damelandslag (fortsatt landslag, men likevel) og Valencia? Phil var ikke hovedtrener i Valencia, assistent under Nuno, Voro og senere broder Gary. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 696 Del Skrevet 11. Januar Del Skrevet 11. Januar Hehe. Stemmer det. Var jo Gary som var hovedtreneren. Anyway, Neville er Neville! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå