Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...

Kjipt tap mot Vålerenga… 
Vi fikk inn mange gode spørsmål denne gangen, og fikk diskutert mye rundt motstandere i potensiell kvalik, den nye given i spillergruppa og de siste to avgjørende kampene. 

Hva med BH Riise neste sesong?

Lytt her!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 minutter siden skrev Snæss:

ingen voksne på jobb med andre ord?

Mener du at de ikke er gode nok eller hva tenker du på? Spørsmålet er heller hvor Spiten er.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

58 minutter siden skrev Snæss:

Nei, det var mer med tanke på @Marandinho dagens podcast ;)

Hehehehe. Kom ett spørsmål om hva som skjer med gutta på landslagssamling, dersom vi kommer til kvalikk. Da mente jeg det var en no brainer. Ikke send gutta på landslagssamling. Samtlige 3 er i start 11 vår. Skal vi risikere at de blir skadd på samling? Så viktig er vel ikke den landslagssamlingen nå? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 timer siden skrev Snæss:

Nei, det var mer med tanke på @Marandinho dagens podcast ;)

Okey, da var det ikke så rart at dette gikk over hodet på meg. Takk for oppsummeringen, @Marandinho.

Vi kan ikke trekke spillere fra landslagssamling pga kamper som vi p.t. ikke er kvalifisert til. Dersom vi havner på kvalik blir nok spillerne trukket fra landslagstroppen. Kamp nr 2 spilles dagen før kampen mellom 5 og 6 i Obos, så det er ikke mulig å spille begge.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 29.10.2024 den 19.10 skrev Ace:

Okey, da var det ikke så rart at dette gikk over hodet på meg. Takk for oppsummeringen, @Marandinho.

Vi kan ikke trekke spillere fra landslagssamling pga kamper som vi p.t. ikke er kvalifisert til. Dersom vi havner på kvalik blir nok spillerne trukket fra landslagstroppen. Kamp nr 2 spilles dagen før kampen mellom 5 og 6 i Obos, så det er ikke mulig å spille begge.

Det går rykter om at kvaliken starter 23.11 dersom vi kvalifiserer oss. Dette pga nevnte landslagssamling. Kanskje noe for podcasten å sjekke ut før de går i studio

Lenke til innlegg
Del på andre sider

43 minutter siden skrev Hanse:

Det går rykter om at kvaliken starter 23.11 dersom vi kvalifiserer oss. Dette pga nevnte landslagssamling. Kanskje noe for podcasten å sjekke ut før de går i studio

Jeg har forsøket å sjekke når kvaliken begynner. Men finner ikke noe. Men vi diskuterte dette forrige episode. Vi mener de tre gutta som er tatt ut, må holdes igjen eller hentes hjem igjen, dersom det blir kvalik. Kanskje det som er hovedproblemet. vi vet ikke helt enda. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 time siden skrev Hanse:

Det går rykter om at kvaliken starter 23.11 dersom vi kvalifiserer oss.

Jepp, dette stemmer. Tar det opp etterpå! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

https://www.fotball.no/globalassets/turneringer/hovedterminliste-menn-2024.pdf

Dette ser ut til å være den opprinnelige planen. Jeg kan ikke se for meg annet enn at u18-guttene trekkes fra landslagstroppen om det er nødvendig. Alternativet er at NFF må utsette hele kvalikk-oppsettet en uke. Siste kamp i Sverige tirsdag 19 og første OBOS-kvalikk søndag 24. kunne fungert. Samtidig er det forståelig at det ikke settes nye datoer ennå. Taper vi mot Aalesund er problemet løst. Vinner vi mot Aalesund samtidig som Egersund ikke slår Sandnes Ulf, kommer vi ikke inn i kvalikk før 23. november uansett, så ved å skyve den til 24. burde det være nok tid rent fysisk. Med tanke på forberedelser ville det uansett vært riktig å ikke ta dem med til Sverige.

image.png.749366eebefa2031816cfa2fddf65dcf.png

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Landslagpauser triumfer klubbkamper om det er tatt ut spillere. Første kvalikkamp er satt opp på en internasjonal dato, da blir det nok utsettelser. Alternativet er om spillerne trekker seg, men det er neppe populært å gjøre i en EM-kvalifisering. Da ber du om trøbbel hos NFF. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 4.11.2024 den 20.30 skrev Jørg1:

Ukas episode er spilt inn og denne ble innholdsrik.

-Mjøndalen, hva skjedde?

-Kvalik

-Fremtiden

-Trener?

-Spillersalg?

Mye om alt rundt klubben. Ute straks! 

Ukens episode er ute!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 timer siden skrev blaasoldat:

Er vel @joffen som står bak Alltid.Uansett slagordet, om jeg ikke husker feil.

1 time siden skrev Slum:

Tror vi heller retter denne til @Henrik og @Stb_nostalgi stod bak fanzinen «Alltid. Uansett» som ble opphavet til klubbens slagord. 

Jeg kan ikke ta noe kred for opphavet til det slagordet, nei.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ukas episode! Fiaskoen er komplett og sesongen ender som fryktet… Vi måtte naturligvis samles i studio. 

Hva har gått galt siste kampene? Vi ser også litt på chixa som tok tre sterke poeng mot Kolbotn.

Neste ukes episode gleder vi oss veldig til å spille inn! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

19 timer siden skrev Slum:

Tror vi heller retter denne til @Henrik og @Stb_nostalgi stod bak fanzinen «Alltid. Uansett» som ble opphavet til klubbens slagord. 

17 timer siden skrev joffen:

Jeg kan ikke ta noe kred for opphavet til det slagordet, nei.

My bad. Har levd på en løgn jeg da!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabækpodcast
  • Opprett ny...