mbh 8 269 Del Skrevet lørdag kl. 14:56 Del Skrevet lørdag kl. 14:56 Man kunne godt ha snakket om gruppen "de rutinerte" uten at det ville vært et personal-problem. Jeg blir forøvrig litt matt av at voksne gutter setter seg ned og streiker, for å vise at treneren har "mistet garderoben". Foreldre må forsøke å oppdra barna sine til å bli litt mer robuste enn som så. Barna har mye vondt i vente hvis de ikke takler en mann som Bob Bradley. Han er ikke akkurat Gjert Ingebrigtsen. Så er det også litt rart at klubben, gang etter gang, ikke klarer å ta tak i ting før treneren "mister garderoben". Det tror jeg skyldes litt veike ledere, og at alle skal være venner med alle, uansett, alltid. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Celebi2 901 Del Skrevet lørdag kl. 15:51 Del Skrevet lørdag kl. 15:51 "Likegyldighet er et sterkt ord, men du skjønner hva jeg mener?" 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 491 Del Skrevet lørdag kl. 16:00 Del Skrevet lørdag kl. 16:00 1 time siden skrev mbh: Man kunne godt ha snakket om gruppen "de rutinerte" uten at det ville vært et personal-problem. Jeg blir forøvrig litt matt av at voksne gutter setter seg ned og streiker, for å vise at treneren har "mistet garderoben". Det er på agendaen å ha med en eller to representanter fra "De rurinerte". Men man må håpe at de deler. Spørsmålet er hvor mye de kan dele. Men håper de kan droppe noe som kan gi en forståelse. Eller en forklaring, i det minste. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 269 Del Skrevet lørdag kl. 16:37 Del Skrevet lørdag kl. 16:37 Dere kan gjerne ha en hel episode hvor dere inviterer kapteinen og et par til. Kun for å diskutere fenomenet "å miste garderoben". Kapteinen har vært med på det en del ganger etterhvert, og i flere klubber. Han er tydeligvis ikke en man har spesielt bruk for når det butter imot. 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 506 Del Skrevet lørdag kl. 17:18 Del Skrevet lørdag kl. 17:18 2 timer siden skrev Marandinho: Men det skyldes treningshverdagen og at Bob rett og slett mistet garderoben. Dette som @@ringo fikk så mye kritikk for å hevde! At Bob mistet garderoben altså ! Tror folk snart bør forstå hvor gode kontakter den mannen har innad i klubben! 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 491 Kongeinnlegg! Del Skrevet lørdag kl. 18:53 Kongeinnlegg! Del Skrevet lørdag kl. 18:53 På 15.11.2024 den 22.00 skrev Marandinho: Da er det straks tid for en ny runde ned julekalender. Vi fikk så utrolig mange hyggelige tilbakemeldinger ifjor, og har derfor bestemt oss for en ny kalender med nytt konsept i år. Jeg gleder meg skikkelig til dette. Målet og budskapet er å spre glede og engasjement til alle blaa 💙 Det blir konkurranser og premier i år🔥 Håper dere lytter og engasjerer dere når det kommer 🙌 Da kommer luke 1 ut i mrg. Vi håper dere liker dette, det blir prat om alle årstall, historie om Stabæk og kulturelle innslag. Hensikten er at det forhåpentligvis får dere til å tenke, mimre og se tilbake på de årene med ett smil om munnen. Eller grøss og gru🤪 Stay tuned 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 199 Del Skrevet lørdag kl. 23:06 Del Skrevet lørdag kl. 23:06 Det er flere måter å miste en garderobe på. Man kan miste troverdigheten sportslig, man kan være for autoritær, eller for veik/snill, man kan oppføre seg som et svin i baren foran spillerne, man kan være for slitsom, for krevende, for detaljfokuser eller rett og slett litt sær (hei, hei Christian Johnsen) Det er mange veier til det uføret som kalles å miste garderoben. Men når motstanderlagets funksjonærer reagerer på humøret i laget ditt før en kamp, er det nok på tide å foreta seg noe… Jeg har full forståelse for at de synes det var kipt å måtte kicke Bob. Så kan vi tenke oss til hva det krevde å komme til det punktet. Jeg tror lærdommen må være at det ikke finnes noen som heter en «sure thing» i fotball. Man må alltid gjøre sin «due dilligence», selv om den aktuelle treneren måtte ha gude-status i klubben fra tidligere. Jeg vet de har forsøkt å gjøre en grundig jobb denne gangen - forhåpentligvis finner vi en ny Jannefar 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kihl 195 Kongeinnlegg! Del Skrevet 11 timer siden Kongeinnlegg! Del Skrevet 11 timer siden Fin episode med Sunde og Finstad! Er vel ganske naturlig at de ikke kommer til å kaste noen under bussen på en podcast uansett hvor "åpen" man vil være som klubb, de snakker jo mye om kultur og man vil neppe ha en kultur hvor folk kastes under bussen offentlig. Syntes Sunde gir ett kjempeinntrykk og toucher jo helt innom mange sentrale punkter. Man kan jo si at det kunne vært sagt om hvilken som helst bedrift, men en hvilken som helst bedrift som skal lykkes er jo også avhengig av en slags prestasjonskultur så jeg tror han er spot on jeg as. Takk for fin pod! 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå