Gå til innhold

Anbefalte innlegg

4 timer siden skrev gegras:

Joda, men har hatt nok kamper og mange nok treninger nå til at framgang skulle synes. Så er ikke tilfelle, men får se mot Sogndal om de er like lekk

Jeg synes vi ser tydelig fremgang i strukturen på laget. Men vi har hatt en jr. i mål som gjør ditto feil. Så har vi egentlig ikke noe annet valg enn å stole på prosessen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

45 minutter siden skrev @ringo:

Jeg synes vi ser tydelig fremgang i strukturen på laget. Men vi har hatt en jr. i mål som gjør ditto feil. Så har vi egentlig ikke noe annet valg enn å stole på prosessen.

Særlig sett i lys av at 2.keeperen står i seriestarten slik det ser ut

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden det er ganske mange her på forumet som er "litt" forbanna på Budstikkas oppfølging eller ikke oppfølging av STB, deres vinklinger på saker som omhandler klubben, om hva de har skrevet om stadionsaken osv. så burde dere be inn Andre Strømnes som er avdelingsleder sport i avisa for en liten grilling om hvordan han/avisa ser på saker og ting.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

51 minutter siden skrev guttensindet:

Siden det er ganske mange her på forumet som er "litt" forbanna på Budstikkas oppfølging eller ikke oppfølging av STB, deres vinklinger på saker som omhandler klubben, om hva de har skrevet om stadionsaken osv. så burde dere be inn Andre Strømnes som er avdelingsleder sport i avisa for en liten grilling om hvordan han/avisa ser på saker og ting.

Vi har invitert vi. Og vår dør er åpen. Men vi kan forsøke igjen. 

Budstikka har kun blitt en frustrerende avis å lese. Men vi må selvsagt gi de muligheten. Kan hende de også er frustrert på noe. Men jeg ser også hvordan lokalavisen i Drammen behandler feks Strømsgodset. Natt og dag sammenlignet her. Det er en drittavis etter min mening og jeg sier det som det er. Men håper på bedring 🙂🙃

Lenke til innlegg
Del på andre sider

51 minutter siden skrev Marandinho:

Vi har invitert vi. Og vår dør er åpen. Men vi kan forsøke igjen. 

Budstikka har kun blitt en frustrerende avis å lese. Men vi må selvsagt gi de muligheten. Kan hende de også er frustrert på noe. Men jeg ser også hvordan lokalavisen i Drammen behandler feks Strømsgodset. Natt og dag sammenlignet her. Det er en drittavis etter min mening og jeg sier det som det er. Men håper på bedring 🙂🙃

Supert. Kan være spennede å høre hva de faktisk vektlegger når det gjelder STB fotball. Om de mener de har en fair og redelig innstilling/omtale til klubben.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

6 minutter siden skrev guttensindet:

Supert. Kan være spennede å høre hva de faktisk vektlegger når det gjelder STB fotball. Om de mener de har en fair og redelig innstilling/omtale til klubben.

For all del, kan det jo hende at de føler selv de har det. De er jo tross alt i partner poolen også. 
Men åpenbart har de ikke kunnskap om hverken fotball eller hva som skjer i klubben. 

Uansett, så ville det aller beste vært at de var tettere på klubben. Og faktisk har forståelse for hva de prater om. De har vært kjempeflinke tidligere. Hvorfor har det blitt sånn nå? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabækpodcast
  • Opprett ny...