ErikErik 1 714 Del Skrevet 1. Mai Del Skrevet 1. Mai Det snakkes om Pedersens «flyt» i episoden. Har møtt på Pedersen på Rema noen ganger i det siste. Flankert av en gravid kjæreste.. Glid på hjemmebane også.. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 448 Del Skrevet 1. Mai Del Skrevet 1. Mai 40 minutter siden skrev ErikErik: Det snakkes om Pedersens «flyt» i episoden. Har møtt på Pedersen på Rema noen ganger i det siste. Flankert av en gravid kjæreste.. Glid på hjemmebane også.. Ja se der ja! 🙌🤣 ikke tilfeldig 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 266 Del Skrevet 5. Mai Del Skrevet 5. Mai Ny episode spilles inn i morgen kveld så kom gjerne med spm eller betraktninger her, nær sagt som vanlig: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdLjB3pPvOkRCwudg1eshYH0sl83lU6smNM1VaEdtnBSJIfAg/viewform?usp=send_form Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 266 Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 7. Mai Her er'n! Vi er innom kampene siden sist, om min helse er direkte knyttet til hvor bra det går med klubben (🤒), flyttingen av $$ til hovis, lytterspm og mye mer. 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 266 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. Mai Åh may gåd Jørgen, Vetle og jeg gikk rett i studio etter dagens kamp 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anderson 339 Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 29. Mai Kommer det en ny episode snart, så jeg kan bli ferdig med denne elendigheten jeg har følt på siden sist kamp? Trenger å høre litt klaging og hating, samt. Se fremover. 🙃 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jørg1 1 955 Del Skrevet 29. Mai Del Skrevet 29. Mai 1 time siden skrev Anderson: Kommer det en ny episode snart, så jeg kan bli ferdig med denne elendigheten jeg har følt på siden sist kamp? Trenger å høre litt klaging og hating, samt. Se fremover. 🙃 Vi er i studio på søndag! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 266 Del Skrevet 29. Mai Del Skrevet 29. Mai 2 timer siden skrev Anderson: Kommer det en ny episode snart, så jeg kan bli ferdig med denne elendigheten jeg har følt på siden sist kamp? Trenger å høre litt klaging og hating, samt. Se fremover. 🙃 Enig med @Jørg1. Kan bare snakke for meg selv, men har måttet prosessere forrige kamp. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
zuza 541 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. Juni Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. Juni Turmat i Bærum @rykkinn 18 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 266 Del Skrevet 1. Juni Del Skrevet 1. Juni Akkurat nå skrev zuza: Turmat i Bærum @rykkinn Meget bra 🤌 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 753 Del Skrevet 1. Juni Del Skrevet 1. Juni 44 minutter siden skrev zuza: Turmat i Bærum @rykkinn Hva ønskes det på neste langtur? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 266 Del Skrevet 1. Juni Del Skrevet 1. Juni Lasagnellini, hvor platene er byttet ut med Tortellini (fem oster) 😋🤌 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 266 Del Skrevet 1. Juni Del Skrevet 1. Juni Vi ryker i studio i morgen formiddag. spm? fyr her: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdLjB3pPvOkRCwudg1eshYH0sl83lU6smNM1VaEdtnBSJIfAg/viewform?usp=send_form 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stian1359 178 Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. Juni Kongeinnlegg! Del Skrevet 2. Juni Ny pod ute 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snæss 1 684 Del Skrevet 3. Juni Del Skrevet 3. Juni Igjen, gull med denne podcasten på øret en mandag på kontoret. Keep up the good work! 9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kantmiss 766 Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. Juni Kongeinnlegg! Del Skrevet 3. Juni Elsker podden! Skulle gjerne hatt en statement fra Bob med begrunnelse på hvorfor han absolutt må benytte 5 bak, når det gikk veldig bra med 4-3-3 tidligere i år. 17 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 4. Juni Del Skrevet 4. Juni Nydelig podd igjen, kvalitet hele veien. Kun et par faktafeil jeg fikk med meg. Spiten scoret det første med høyrefoten og den erfarne driblefanten Edmund Baidoo rundet 18 år i januar i år. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 266 Del Skrevet 6. Juni Del Skrevet 6. Juni På 4.6.2024 den 10.34 skrev Øyvind: Nydelig podd igjen, kvalitet hele veien. Kun et par faktafeil jeg fikk med meg. Spiten scoret det første med høyrefoten og den erfarne driblefanten Edmund Baidoo rundet 18 år i januar i år. Høyre venstre er ikke lett. Bare spør George W. Bush. 😅 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stian1359 178 Del Skrevet 13. Juni Del Skrevet 13. Juni Kikkertsvingen med ny episode etter kampen mot Mjøndalen Denne gangen har dem Lars Martin Gimse med som gjest 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 448 Del Skrevet 17. Juni Del Skrevet 17. Juni 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 266 Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Juni Kongeinnlegg! Del Skrevet 21. Juni Etter kommende kamp har vi klart å lure Posse inn som gjest. spm? skriv her: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdLjB3pPvOkRCwudg1eshYH0sl83lU6smNM1VaEdtnBSJIfAg/viewform?usp=send_form 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 448 Del Skrevet 26. Juni Del Skrevet 26. Juni 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 448 Del Skrevet 26. Juni Del Skrevet 26. Juni 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 266 Del Skrevet 27. Juni Del Skrevet 27. Juni Mens du venter på morgendagens episode anbefaler vi at du ser på videoen bak linken. Happy Pride 🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈 https://www.stabak.no/samfunnsansvar/del-drømmen/nyheter/heia-mangfold 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 28. Juni Del Skrevet 28. Juni Utrolig fin og ærlig episode med Patrick 🏳️🌈 Anbefales! 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snæss 1 684 Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. Juni Kongeinnlegg! Del Skrevet 28. Juni Kjenner deg ikke Patrick, men støtter deg og alle andre skeive 100% Alltid. Uansett! 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 266 Del Skrevet 29. Juni Del Skrevet 29. Juni Takk! her ern 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 30. Juni Del Skrevet 30. Juni På 29.6.2024 den 15.31 skrev Styrmann: Takk! her ern Nydelig! Heia alle oss! 💙 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Viig 189 Del Skrevet 1. Juli Del Skrevet 1. Juli På 28.6.2024 den 19.26 skrev Snæss: Kjenner deg ikke Patrick, men støtter deg og alle andre skeive 100% Alltid. Uansett! Takk. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 266 Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Juli Kongeinnlegg! Del Skrevet 9. Juli Skjelvik gjester oss i morgen! Dytt inn spm her: https://docs.google.com/forms/d/1A1zxj4AH6PwIE46tNii9p_1dUuyX1lU2Z1iHaB5tPLQ/edit?usp=drivesdk 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå