Gå til innhold

Anbefalte innlegg

31 minutter siden skrev Kaizer Alphonse:

Men Phil Neville har vel vært trener for Miami FC? Eller husker jeg helt feil?

Han har vært manager for Inter Miami CF fra 2021 - 2023, en klubb som kan skilte med mange storheter fra den ble stiftet i 2018.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

3 timer siden skrev h1912:

Han har vært manager for Inter Miami CF fra 2021 - 2023, en klubb som kan skilte med mange storheter fra den ble stiftet i 2018.

Jeg var i riktig by, om ikke annet. Godt gjort å ikke huske navnet på klubben til Messi. Når det er sagt, så aner jeg ikke hvor Cristiano Ronaldo spiller heller. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

10 timer siden skrev odd:

Hehe. Stemmer det. Var jo Gary som var hovedtreneren. Anyway, Neville er Neville!

Og sønner av, trommevirvel, Neville Neville. 🤣

Lenke til innlegg
Del på andre sider

17 minutter siden skrev Styrmann:

Anywho, god helg på forskudd! 

Veldig bra start på året, må jeg si. Har et lite ønske. Kan dere la gjestene få like høy lyd i mikrofonen, som dere har. Blir litt mer balansert da. Håper jeg ikke ber om for meget. :) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

10 timer siden skrev Styrmann:

Anywho, god helg på forskudd! 

Husker godt borteturen til Særp i 2021. Lumanza tok regningen på maxitaxien da bussen brøt sammen. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

14 timer siden skrev h1912:

Veldig bra start på året, må jeg si. Har et lite ønske. Kan dere la gjestene få like høy lyd i mikrofonen, som dere har. Blir litt mer balansert da. Håper jeg ikke ber om for meget. :) 

De er mikset akkurat like høyt som oss, men er ikke like gode på å snakke rett i mic'en alltid. Kjent problem hos ikke bare oss. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

33 minutter siden skrev Styrmann:

De er mikset akkurat like høyt som oss, men er ikke like gode på å snakke rett i mic'en alltid. Kjent problem hos ikke bare oss. 

Dette går an å løse. Enten må dere instruere om at de må snakke høyere, gi dem en mygg eller rett og slett sette dere noe lavere. :) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

5 timer siden skrev fexter:

Husker godt borteturen til Særp i 2021. Lumanza tok regningen på maxitaxien da bussen brøt sammen. 

Russebussen! ❤️ 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

36 minutter siden skrev h1912:

Dette går an å løse. Enten må dere instruere om at de må snakke høyere, gi dem en mygg eller rett og slett sette dere noe lavere. :) 

Vi både instruerer før og underveis, men mulig vi må mikse oss ned eller dem opp ja. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 13.1.2024 den 21.58 skrev Styrmann:

På mandag gjestes vi av Chixa’s sportsjef Kim André Pedersen og Captain Marvel Melissa Bjånesøy. 

Dere kjenner prosedyren nå, så dytt spm inn her: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSet6YFXd_dTraKhUmH8bMSeikYlVSfGNNKpsmbsI9aSQ5BE0Q/viewform

Minner om denne. Har 1 time på dere om dere brenner inne med et spm

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 12.1.2024 den 14.38 skrev Styrmann:

Vi både instruerer før og underveis, men mulig vi må mikse oss ned eller dem opp ja. 

Tusen takk. MYE bedre balanse i dagens episode, med Captain Marvel og sportssjefen :) :) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyler for at første serierunde er to dager etter bursdagen deres, og mot enga. Ingen fokus på at det er på stifelsesdatoen til klubben? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 17.1.2024 den 12.49 skrev Torres:

Hyler for at første serierunde er to dager etter bursdagen deres, og mot enga. Ingen fokus på at det er på stifelsesdatoen til klubben? 

Det har gått oss hus forbi. Legger oss paddeflate. Må selvsagt tas opp i neste episode. 👍 

Appropos neste episode. Vi spiller inn på mandag kveld.

Tema er TIFO, med Marius og Jørgen fra TIFO-gruppa som gjester.

Så sleng inn spm her: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSet6YFXd_dTraKhUmH8bMSeikYlVSfGNNKpsmbsI9aSQ5BE0Q/viewform

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På 23.1.2024 den 15.18 skrev VestMar97:

Takk for at jeg fikk komme 🙂

Bare hyggelig! 

Her er link til de gærningene, Ultras Shark, i Marokko jeg nevnte:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

8 minutter siden skrev joffen:

Morsom vri med den quizen! Øveraas hadde jeg aldri klart.

Husker best at han kom på de første treningene med stor Ranheim-logo på bildøren. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Stabækpodcast
  • Opprett ny...