Kaizer Alphonse 3 287 Del Skrevet 11. Januar Del Skrevet 11. Januar Men Phil Neville har vel vært trener for Miami FC? Eller husker jeg helt feil? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Del Skrevet 11. Januar Del Skrevet 11. Januar 31 minutter siden skrev Kaizer Alphonse: Men Phil Neville har vel vært trener for Miami FC? Eller husker jeg helt feil? Han har vært manager for Inter Miami CF fra 2021 - 2023, en klubb som kan skilte med mange storheter fra den ble stiftet i 2018. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 287 Del Skrevet 11. Januar Del Skrevet 11. Januar 3 timer siden skrev h1912: Han har vært manager for Inter Miami CF fra 2021 - 2023, en klubb som kan skilte med mange storheter fra den ble stiftet i 2018. Jeg var i riktig by, om ikke annet. Godt gjort å ikke huske navnet på klubben til Messi. Når det er sagt, så aner jeg ikke hvor Cristiano Ronaldo spiller heller. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 266 Del Skrevet 11. Januar Del Skrevet 11. Januar 10 timer siden skrev odd: Hehe. Stemmer det. Var jo Gary som var hovedtreneren. Anyway, Neville er Neville! Og sønner av, trommevirvel, Neville Neville. 🤣 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 266 Del Skrevet 11. Januar Del Skrevet 11. Januar Anywho, god helg på forskudd! 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Del Skrevet 11. Januar Del Skrevet 11. Januar 17 minutter siden skrev Styrmann: Anywho, god helg på forskudd! Veldig bra start på året, må jeg si. Har et lite ønske. Kan dere la gjestene få like høy lyd i mikrofonen, som dere har. Blir litt mer balansert da. Håper jeg ikke ber om for meget. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 397 Del Skrevet 12. Januar Del Skrevet 12. Januar 10 timer siden skrev Styrmann: Anywho, god helg på forskudd! Husker godt borteturen til Særp i 2021. Lumanza tok regningen på maxitaxien da bussen brøt sammen. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 266 Del Skrevet 12. Januar Del Skrevet 12. Januar 14 timer siden skrev h1912: Veldig bra start på året, må jeg si. Har et lite ønske. Kan dere la gjestene få like høy lyd i mikrofonen, som dere har. Blir litt mer balansert da. Håper jeg ikke ber om for meget. De er mikset akkurat like høyt som oss, men er ikke like gode på å snakke rett i mic'en alltid. Kjent problem hos ikke bare oss. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Del Skrevet 12. Januar Del Skrevet 12. Januar 33 minutter siden skrev Styrmann: De er mikset akkurat like høyt som oss, men er ikke like gode på å snakke rett i mic'en alltid. Kjent problem hos ikke bare oss. Dette går an å løse. Enten må dere instruere om at de må snakke høyere, gi dem en mygg eller rett og slett sette dere noe lavere. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 753 Del Skrevet 12. Januar Del Skrevet 12. Januar 5 timer siden skrev fexter: Husker godt borteturen til Særp i 2021. Lumanza tok regningen på maxitaxien da bussen brøt sammen. Russebussen! ❤️ 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 266 Del Skrevet 12. Januar Del Skrevet 12. Januar 36 minutter siden skrev h1912: Dette går an å løse. Enten må dere instruere om at de må snakke høyere, gi dem en mygg eller rett og slett sette dere noe lavere. Vi både instruerer før og underveis, men mulig vi må mikse oss ned eller dem opp ja. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 266 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. Januar Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. Januar På mandag gjestes vi av Chixa’s sportsjef Kim André Pedersen og Captain Marvel Melissa Bjånesøy. Dere kjenner prosedyren nå, så dytt spm inn her: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSet6YFXd_dTraKhUmH8bMSeikYlVSfGNNKpsmbsI9aSQ5BE0Q/viewform 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 266 Del Skrevet 15. Januar Del Skrevet 15. Januar På 13.1.2024 den 21.58 skrev Styrmann: På mandag gjestes vi av Chixa’s sportsjef Kim André Pedersen og Captain Marvel Melissa Bjånesøy. Dere kjenner prosedyren nå, så dytt spm inn her: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSet6YFXd_dTraKhUmH8bMSeikYlVSfGNNKpsmbsI9aSQ5BE0Q/viewform Minner om denne. Har 1 time på dere om dere brenner inne med et spm 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
h1912 1 387 Del Skrevet 16. Januar Del Skrevet 16. Januar På 12.1.2024 den 14.38 skrev Styrmann: Vi både instruerer før og underveis, men mulig vi må mikse oss ned eller dem opp ja. Tusen takk. MYE bedre balanse i dagens episode, med Captain Marvel og sportssjefen 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 266 Del Skrevet 16. Januar Del Skrevet 16. Januar Appropos, her er ukas episode 💙 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 17. Januar Del Skrevet 17. Januar Hyler for at første serierunde er to dager etter bursdagen deres, og mot enga. Ingen fokus på at det er på stifelsesdatoen til klubben? 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 266 Del Skrevet 19. Januar Del Skrevet 19. Januar På 17.1.2024 den 12.49 skrev Torres: Hyler for at første serierunde er to dager etter bursdagen deres, og mot enga. Ingen fokus på at det er på stifelsesdatoen til klubben? Det har gått oss hus forbi. Legger oss paddeflate. Må selvsagt tas opp i neste episode. 👍 Appropos neste episode. Vi spiller inn på mandag kveld. Tema er TIFO, med Marius og Jørgen fra TIFO-gruppa som gjester. Så sleng inn spm her: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSet6YFXd_dTraKhUmH8bMSeikYlVSfGNNKpsmbsI9aSQ5BE0Q/viewform 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 266 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. Januar Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. Januar Da er den ute. 💙 12 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
VestMar97 725 Del Skrevet 23. Januar Del Skrevet 23. Januar 2 timer siden skrev Styrmann: Da er den ute. 💙 Takk for at jeg fikk komme 🙂 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 266 Del Skrevet 30. Januar Del Skrevet 30. Januar På 23.1.2024 den 15.18 skrev VestMar97: Takk for at jeg fikk komme 🙂 Bare hyggelig! Her er link til de gærningene, Ultras Shark, i Marokko jeg nevnte: 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 266 Del Skrevet 30. Januar Del Skrevet 30. Januar Her er ny episode aka Blaanytt 💙 https://open.spotify.com/episode/6EvvdCgZa7sFM29I854cXf?si=pNABFmB6RM22rBq87vsyFQ 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 448 Del Skrevet 6. Februar Del Skrevet 6. Februar Ny podcast ute💙 Vi tar for oss siste ukens Blaanytt. Styrmann og Jørgen får også brynet seg på en Quiz💪😂 (en liten miniquiz til lytteren også) Minner om årsmøte Torsdag kl 19💪 https://open.spotify.com/episode/036VftiMu3tHBIHFvrtRwe?si=LMUpgMLbRFKy42HrDtLe1g 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 6. Februar Del Skrevet 6. Februar Ass Hugo Vetlesen - quiz 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 448 Del Skrevet 7. Februar Del Skrevet 7. Februar 23 timer siden skrev Tom Bruaset: Ass Hugo Vetlesen - quiz Klink som alltid, Tom! 💙💪 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 7. Februar Del Skrevet 7. Februar Morsom vri med den quizen! Øveraas hadde jeg aldri klart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Del Skrevet 7. Februar Del Skrevet 7. Februar 8 minutter siden skrev joffen: Morsom vri med den quizen! Øveraas hadde jeg aldri klart. Husker best at han kom på de første treningene med stor Ranheim-logo på bildøren. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 266 Del Skrevet 16. Februar Del Skrevet 16. Februar Ny episode på mandag. Med storfint besøk av Janne Jönsson! Så spør om det du lurer på her: https://forms.gle/AD6TJsmiYW1pXyrQ8 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 448 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Februar Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. Februar Senere i dag kommer episoden med Janne ut. Håper dere sjekker den ut💙 Janne byr ordentlig på seg selv, deler om karrieren, spesielt STB periodene. Vi prater også om status for damene etter La Manga og vi avslutter selvsagt med en mini quiz for Janne. Vi får også reisebrev fra gjengen i Olivia Nova💙 masse snadder i denne episoden. 24 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 448 Del Skrevet 21. Februar Del Skrevet 21. Februar https://open.spotify.com/episode/4qpZR1p0RxUVrHtqHA63Wx?si=F8cnUvszQpOKlwOuiTWplg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 21. Februar Del Skrevet 21. Februar Herlig episode med Janne! Takk! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå