manglerudgutt2507 872 Del Skrevet 18. April Del Skrevet 18. April 22 timer siden skrev Marandinho: @Styrmanntar en for laget og tester Shashliken til @Torres. Matblogg kommer senere.. Jeg testet også ut denne på mandag før Stabæk 2 match. Verdt å prøve ut, crispy og god, med et lite særpreg av granateplejuice (tror jeg det var) spedd over kjøttet. En 8,2 i min bok, og en særdeles hyggelig mann i trailer'n som var henrykt over at jeg kom fra Manglerud for å teste ut kebaben! 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snæss 1 684 Del Skrevet 18. April Del Skrevet 18. April 20 minutter siden skrev manglerudgutt2507: Jeg testet også ut denne på mandag før Stabæk 2 match. Verdt å prøve ut, crispy og god, med et lite særpreg av granateplejuice (tror jeg det var) spedd over kjøttet. En 8,2 i min bok, og en særdeles hyggelig mann i trailer'n som var henrykt over at jeg kom fra Manglerud for å teste ut kebaben! Han har faktisk bakgrunn fra Statholdergaarden til selveste Bent Stiansen, så en dyktig kokk 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 096 Del Skrevet 18. April Del Skrevet 18. April Granateplesaus, det stemmer, på en såkalt prikk. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
marbor 1 313 Del Skrevet 18. April Del Skrevet 18. April Herlig episode! 🤩 Tar et lite opprop for de som hørte podcasten i dag. Send meg en melding hvis du kan bli med på dugnaden mandag 29/4 kl. 16:30 💪🏻 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jørg1 1 955 Del Skrevet 19. April Del Skrevet 19. April Her er gårsdagens episode! Vi fikk snakka en del rundt seieren på Intility, tapet på Koteng, ringte @Torresog snakka om budstikka sitt forhold til Stabæk, bortedrakten, lytterspørsmål og mye annet rart. https://spotify.link/q8ncYSXQUIb 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Petter Westlye 708 Del Skrevet 19. April Del Skrevet 19. April Enda en deilig episode 👍. Hva om Shashlik flytter inn på nye Nadderud? Forøvrig må det kommenteres at på Bryne kampen var det Idun sennep og ketchup i kiosken. Skandale! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 266 Del Skrevet 19. April Del Skrevet 19. April 20 minutter siden skrev Petter Westlye: Enda en deilig episode 👍. Hva om Shashlik flytter inn på nye Nadderud? Forøvrig må det kommenteres at på Bryne kampen var det Idun sennep og ketchup i kiosken. Skandale! Det må vi gjøre ja. Kan ha noe med at «Matbloggen» ikke var på kampen mot Bryne. 😅 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 266 Del Skrevet 19. April Del Skrevet 19. April Til uka så ønsker vi masse spm! så dytt dem inn her: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdLjB3pPvOkRCwudg1eshYH0sl83lU6smNM1VaEdtnBSJIfAg/viewform?usp=send_form Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Del Skrevet 19. April Del Skrevet 19. April 1 time siden skrev Petter Westlye: Forøvrig må det kommenteres at på Bryne kampen var det Idun sennep og ketchup i kiosken. Skandale! Verdens beste sennep? En helt grei ketchup. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaakækse 346 Del Skrevet 19. April Del Skrevet 19. April For å være litt kontrær, Idun Grov er veldig mye bedre enn Heinz. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Del Skrevet 19. April Del Skrevet 19. April 8 minutter siden skrev Blaakækse: For å være litt kontrær, Idun Grov er veldig mye bedre enn Heinz. Heinz er kun ketchup for meg. Når det gjelder sennep er Grønbergs en god #1 med Bergbys på en klar nr 2, for det skal jo være plastflaske ved bruk i kiosk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anderson 339 Del Skrevet 19. April Del Skrevet 19. April På 17.4.2024 den 10.54 skrev Anderson: Tema 1 utenomsportslig: Savner gode gamle supportersanger som "Jeg er faen meg så flott..." Og "Alle klapper sånn i vålengaaaa...". Hvor er det blitt av kasteropene mellom supportergjengene?!? Tema 2 utenomsportslig: Flott bortedrakt! 😍 Tema 3: Kampen. Fantastisk resultat 💙🩵 Savner svar på spørsmålet om sanger her?! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 148 Del Skrevet 19. April Del Skrevet 19. April 8 timer siden skrev Petter Westlye: Enda en deilig episode 👍. Hva om Shashlik flytter inn på nye Nadderud? Forøvrig må det kommenteres at på Bryne kampen var det Idun sennep og ketchup i kiosken. Skandale! Say what? Sennep gir jeg lugn beng i - men til Wienerpølser er det kun Idun Ketchup som funker. Heinz er vel og bra til Burger - men duger ikke til pølse. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. April Kongeinnlegg! Del Skrevet 20. April På 19.4.2024 den 14.28 skrev guttensindet: Verdens beste sennep? En helt grei ketchup. Denne diskusjonen har vi en egen tråd for. 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 20. April Del Skrevet 20. April 2 timer siden skrev atleten: Denne diskusjonen har vi en egen tråd for. 20 år går fort, ass! 🥳 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Del Skrevet 20. April Del Skrevet 20. April 2 timer siden skrev atleten: Denne diskusjonen har vi en egen tråd for. Beklager så meget, men den tråden har altså gått meg hus forbi. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 695 Del Skrevet 20. April Del Skrevet 20. April 18 minutter siden skrev stabækLars: 20 år går fort, ass! 🥳 Savner fortsatt Vanilla Coke? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 20. April Del Skrevet 20. April 4 minutter siden skrev odd: Savner fortsatt Vanilla Coke? Hehe! Etter at jeg begynte med tequila, savner jeg ingenting. 🧂🌵🍋 8 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Del Skrevet 20. April Del Skrevet 20. April Men allikevel, jeg syntes Grønberg Sennep er best! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 266 Del Skrevet 21. April Del Skrevet 21. April På 19.4.2024 den 21.22 skrev Anderson: Savner svar på spørsmålet om sanger her?! Tenkte å svare i neste episode. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Nr14 844 Del Skrevet 21. April Del Skrevet 21. April Noen butikker i Bærum som selger Grønberg Sennep Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Del Skrevet 21. April Del Skrevet 21. April 14 minutter siden skrev Nr14: Noen butikker i Bærum som selger Grønberg Sennep Tror nok du må innom en butikk i Fredrikstad/Sarpsborg området. Jeg kjøpte den på en Meny i Fredrikstad. Men det er bare å sjekke med Line Grønberg, line@gronbergsennep.no kanskje de er int. i å sponse noen flasker til kioskene på Nadderud😀 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 005 Del Skrevet 22. April Del Skrevet 22. April På 20.4.2024 den 16.15 skrev atleten: Denne diskusjonen har vi en egen tråd for. Herlige minner 🙂 Særlig den bananketcupen og tidlig google translate er fantastisk 🙂 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 266 Del Skrevet 22. April Del Skrevet 22. April På 19.4.2024 den 13.38 skrev Styrmann: Til uka så ønsker vi masse spm! så dytt dem inn her: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdLjB3pPvOkRCwudg1eshYH0sl83lU6smNM1VaEdtnBSJIfAg/viewform?usp=send_form Minner om denne! Frist: onsdag 17:00 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jørg1 1 955 Del Skrevet 25. April Del Skrevet 25. April Spørsmål er besvart og episoden kommer ut veeeeldig snart! -Siste tiden og spilte kamper -Spørsmål? -Fremtidige kamper og litt annen prat 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
flamingo 191 Del Skrevet 27. April Del Skrevet 27. April På 21.4.2024 den 14.52 skrev Styrmann: Tenkte å svare i neste episode. Hei, Vi var flere som ventet på svar angående gamle supporter-rop. Dette ble ikke nevnt etter tatt opp. Venter fremdeles på svar. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anderson 339 Del Skrevet 27. April Del Skrevet 27. April 9 timer siden skrev flamingo: Hei, Vi var flere som ventet på svar angående gamle supporter-rop. Dette ble ikke nevnt etter tatt opp. Venter fremdeles på svar. Word 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 266 Del Skrevet 27. April Del Skrevet 27. April 3 timer siden skrev Anderson: Word Ja pokker. Sorry. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 448 Del Skrevet 29. April Del Skrevet 29. April 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Styrmann 1 266 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. Mai Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. Mai For de som ikke var oppe med pipippen for å reise til Alta er episoden ute i en spiller nær deg! Denne blir laaang, for vi var så heldige å ha med oss Tunold og Ekeli for å snakke Nye Nadderud, + kampene som har vært siden sist. 💙🖤💙 17 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå