palau 0 Del Skrevet 31. August 2004 Del Skrevet 31. August 2004 Moss stinker økonomisk og spillerne kan bli fristilt innen et par uker. - vet noen om det er adgang til overgang fra en "konk" klubb også etter 1.9? - har Moss noen som vi trenger?? (jada, jeg vet Michelsen er der... men tenkte om det er noen tunge goalgettere...) ---- jøss, nå begynner jeg å bli alvorlig desperat!!!!!!!! tenk å antyde at man skal hente noen fra MOSS,,, hmmm.... jaja.. alt kan være en mulighet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 31. August 2004 Del Skrevet 31. August 2004 Sakariassen er tidligere nevnt her på forumet - i 30 timer igjen tråden Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 31. August 2004 Del Skrevet 31. August 2004 har et eksempel fra england....når darren ambrose ble hentet fra Ipswich til Newcastle ble han hentet noen uker etter at overgangsvinduet stengte grunnen var at Ipswich var satt under ademenistrasjon... I så fall så må det bli Sakariassen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjørnen 0 Del Skrevet 14. September 2004 Del Skrevet 14. September 2004 Moss stinker økonomisk og spillerne kan bli fristilt innen et par uker.- vet noen om det er adgang til overgang fra en "konk" klubb også etter 1.9? - har Moss noen som vi trenger?? (jada, jeg vet Michelsen er der... men tenkte om det er noen tunge goalgettere...) ---- jøss, nå begynner jeg å bli alvorlig desperat!!!!!!!! tenk å antyde at man skal hente noen fra MOSS,,, hmmm.... jaja.. alt kan være en mulighet Moss er allerede tappet for profiler, dessverre. Klubben er IKKE på vei til konkurs! Det var en midlertidig likviditetsskvis som gjorde at lønningene ble forsinket med et par dager. Ingen krise. :angry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 14. September 2004 Del Skrevet 14. September 2004 nå stinker vel økonomien i Stabæk i grunn enda mer enn i Moss... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 14. September 2004 Del Skrevet 14. September 2004 Trist som faen som en i kongefamilien pleier å si... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 14. September 2004 Del Skrevet 14. September 2004 nå stinker vel økonomien i Stabæk i grunn enda mer enn i Moss... Er veldig usikker på dette med økonomien i Stabæk. Det ene øyeblikket så er de helt blakke, og må nesten ha kakelotteri på Mega for å ha råd til XL1 og sportstape. I det andre så wheeler go dealer de med nye spiller kjøp. Tror også at evt nye spillere vil være litt mer restrektive med å komme til oss, hvis vi hele tiden gir inntrykk av å være blakke (spesielt hvis vi ikke er det). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg