Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det eneste som teller nå er at vi tar nok poeng i de siste 7 kampene. Vi har litt karantene- og skadetrøbbel før kampen mot Brann. Holter, Stenvoll og IA er ute. Mads er tilbake og jeg synes han var meget frisk mot Lyn, det samme var Henning. Synes at Mads viste såpass bra gjennombruddegenskaper at han kanskje bør få sjansen som spiss sammen med Eirik. Tror de to skulle passe bra sammen. Henning er etter min mening nå betraktelig bedre enn Tommy og ikke minst mer "rettvendt", det er noe vi trenger fra start i de neste kampene! Venstrebacken blir vanskelig, men vi har vel fire alternativer faktisk; Bjørnar, Tanum, Mads C og Tommy. Jeg mener Mads er rette mann.

Mot Brann burde laget være:

Jon

Morten Mike Muri Mads C

Stian Martin Henning Sammy

Eirik Mads J

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det gjelder Mads C så har han vært eller er, sammen med Eirik, i militæret iår. Det har vært gjensidig enighet om at Mads og Eirik derfor ikke kunne forvente plass på førstelaget grunnet dårligere treningsgrunnlag o.l. Nå ser det jo ut som om Eirik er der han skal være, mulig at Mads har litt vei å gå for å være aktuell for førstelaget. Noen som vet mer om situasjonen til Mads C?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Noen som vet hvor lenge I.A er ute???

@ringo

hold dere fast, men jeg hørte 6 uker under kampen mot Lyn og det var bare 1 ledd mellom meg og IA

Akkurat det hørte jeg også, (faktisk MINST 6 uker) og vedkommende som sa det pratet med IA før kampen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mads C har dimma.

Mads C duger ikke som back.

Sett Steners tilbake på venstrebackplass.

Bruk Henning i midten.

Sett Ohr på topp og Mads på høyrekant.

Skuffelsen har ribbet min skriveglede.

MEN VI SKAL FAEN IKKE RYKKE NED.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Da Legger Vi Den Ballen Død!
  • Opprett ny...