Pondus 1 Del Skrevet 1. September 2004 Del Skrevet 1. September 2004 Dette kan bli den værste høsten i mitt liv, vis Stabæk. (Jeg sier ikke at det blir sånn) Ryker ut av If-cupen. Ryker ut av UEFA- cupen. Rykker ned til 1. div Om vi ryker ut av If / UEFA køppen er ikke så farlig men, vis Stabæk rykker ned til 1. div. Men det kan bli en bra høst vis Stabæk. Vinner køpp finalen! Kommer vidre i UEFA! Spiller i TL også neste år. Denne "sesongen" kan bli alt fra R - Å Håper på det beste, vi får bare støtte spillerne og håpe at de unngår en Å. Heia Stabæk!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 902 Del Skrevet 1. September 2004 Del Skrevet 1. September 2004 Hva er det "Å" symboliserer? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bellucci 0 Del Skrevet 1. September 2004 Del Skrevet 1. September 2004 Dette trodde jeg du skjønte Slum. Å er vel: blir slått ut av If-cupen. slått ut av UEFA og ned rykk til første divisjon. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 998 Del Skrevet 1. September 2004 Del Skrevet 1. September 2004 Se nøye på armen så ser du en stabæk tatto. Grattis! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bellucci 0 Del Skrevet 4. September 2004 Del Skrevet 4. September 2004 Se nøye på armen så ser du en stabæk tatto. Grattis! Måtte bytte bildet da eieren av bildet ikke ville at jeg skulle bruke han som avatar. Bare å beklage! vel, ikke til dere som ikke fikk se bildet men til eieren av bildet. Unnskyld! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg