Fireman 0 Del Skrevet 1. September 2004 Del Skrevet 1. September 2004 Vet dere om bortesupporterne får plass på ene langsiden nå, eller om vi må ta til takke med den gudsforlatte svingen der vi må ha kikkert for å se noe som helst? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 1. September 2004 Del Skrevet 1. September 2004 Svingen og borteste felt på langsiden til $tabæk$upport blir det nok for dere. Skulle hatt ny stadion ja.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fireman 0 Del Skrevet 1. September 2004 Del Skrevet 1. September 2004 Kunne ikke vært mer enig. Håper halvbergenseren får fart på planene sine snart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 1. September 2004 Del Skrevet 1. September 2004 Ang. semifinalen: Kjell Alseth dømmer Stabæk - Brann på Nadderud onsdag 22. september, og han har med seg Geir Åge Holen, Rælingen og Arild Sundet som assistenter og Kristoffer Helgerud, Lier som 4. dommer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fireman 0 Del Skrevet 1. September 2004 Del Skrevet 1. September 2004 Ante meg at det ble han når jeg så at Alseth og Terje Hauge var satt opp som dommere i semifinalene. Han er vel hverken den beste eller værste å få Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 3. September 2004 (endret) Del Skrevet 3. September 2004 (endret) Gleder meg!!!!!!!! Endret 3. September 2004 av Blaaereennblaaest Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 3. September 2004 Del Skrevet 3. September 2004 Dette blir strålende - gleder meg for å si det minste Tør jeg spørre hva set-listen blir? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
O.V.F 2 Del Skrevet 3. September 2004 Del Skrevet 3. September 2004 Hvem vil man møte i køppfinalen? LSK eller bønda ifra FC Lyn Oslo? Med LSK kan man grille hele helgen, men med FC Lyn: " FairFans no entrance!" Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 4. September 2004 Del Skrevet 4. September 2004 håper LSK vinner den andre semi'n. eller rettere sagt; jeg håper FC Lyn Oslo taper så det suser og attpåtil brenner langt sør. Supporterne kan ta samme turen. ..ps. jeg er ikke bitter, jeg er jævlig trøtt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 4. September 2004 Del Skrevet 4. September 2004 Jepp, håper LSK grøfter skiklubben Lyn. Blir jo helt tafatt på stadion når halvparten av tilskuerne er turgåere fra Nordmarka som er lokket til Ullevål med gratis solbærtoddy og kvikk lunsj. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaaamann 0 Del Skrevet 4. September 2004 Del Skrevet 4. September 2004 Skal vi vinne finalen må vi møte Lyn. Men så var det å komme seg til Ullevaal da... Blir nok i vanskeligste laget. Vi sees sikkert! mvh blaaamann Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 4. September 2004 Del Skrevet 4. September 2004 Vås! Selvsagt kan vi knuse LSK i èn kamp. Etter den patetiske forestillingen til FC Oslo på Nadderud hadde det vært meg en sann glede hvis de blir knust av LSK i semi'n. Spesielt digg hvis Namoudh eller hva fanken han heter knuser begge kneskålene, på ordentlig altså, ikke på lat slik som på Nadderud. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg