Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Faktisk så spiller det ingen rolle hvem som scorer målene, eller hvilken posisjon de spiller i. For min del kunne gjerne Jon Knudsen score tre mål mot Brann på søndag, bare vi vinner

Kampen går på en mandag, dog ikke førstkommende.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faktisk så spiller det ingen rolle hvem som scorer målene, eller hvilken posisjon de spiller i. For min del kunne gjerne Jon Knudsen score tre mål mot Brann på søndag, bare vi vinner

Kampen går på en mandag, dog ikke førstkommende.

Å ja!. Jeg følger visst ikke helt med i timen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Lagoppstillingen mot Asker.

Stabæk (4-4-2): Jon Knudsen - Christian Holter, Mike Kjølø, André Muri, Tomy Stenersen - Stian Ohr, Mads Jørgensen, Henning Hauger, Tom Stenvoll - Thomas Finstad, Samuel Wowoah.

Går det mot Steners på Backen mot brann???

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om det er så mye å hoppe i taket for å score 4 mål mot et 3.divisjons lag. Men for all del, nå er det viktig at gutta tar med allt det positive de kan. Kampen mot Brann i Bergen gruer jeg meg til..........

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Lagoppstillingen mot Asker.

Stabæk (4-4-2): Jon Knudsen - Christian Holter, Mike Kjølø, André Muri, Tomy Stenersen - Stian Ohr, Mads Jørgensen, Henning Hauger, Tom Stenvoll - Thomas Finstad, Samuel Wowoah.

Går det mot Steners på Backen mot brann???

@ringo

Synes ikke det er riktig av deg å røpe for Asker hvordan vi har tenkt å spille. Enten er du på vår side, eller så er du ikke...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes ikke det er riktig av deg å røpe for Asker hvordan vi har tenkt å spille. Enten er du på vår side, eller så er du ikke...

syntes det er enda værre at de har lagt ut hva slutt resultatet blir på forsiden

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lyn har jo trukket dette et steg lenger de kjører ikke bare hemlige treninger men matcher også. Det er jo ingen som har sett Lyn spille hjemme i år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Kamp Mot Asker
  • Opprett ny...