Mortimer 4 395 Del Skrevet 2. September 2004 Del Skrevet 2. September 2004 Leser i budstikka: I disse dagene bor Stabæk på Holmsbu Spa og Hotell på Hurumlandet. Der skal laget koble vekk den vanskelige tabellsituasjonen. Det har de råd til, men nye spillere?? Er det transferbudsjettet som brukes på SPA? Ikke vet jeg. Skjønner at spillerne trenger avkobling, tenke noe annet og sosialt samvær, Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 2. September 2004 Del Skrevet 2. September 2004 Jeg blir litt lei av maset om nye spillere. Vi trenger da ingen nye spillere, gjør vi vel? OK, vi har nok et spissproblem. Men det hadde vi i fjor også. Jeg håper gutta virkelig storkoser seg på Holmsbu, og at de får koblet skikkelig av. Håper noen forteller dem at de per def. er gode nok til å vinne resten av de 7 siste seriekampene. Det er 21 poeng det. Og 40 poeng kan bety RL-plass. Hvis vi har tid da. Vi kommer jo til å være opptatt med UEFA-kamper i hele vinter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 2. September 2004 Del Skrevet 2. September 2004 Sorry Mac, men dette blir flisespikkeri. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 2. September 2004 Del Skrevet 2. September 2004 JA TIL SPA! SPA ER BRA! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 2. September 2004 Del Skrevet 2. September 2004 Ganske sikker på at du ikke får en spiller av det kaliberet vi hadde trengt for det oppholdet på Holmsbu. Det som irriterer meg mer er at Stabæk bare er intr. i media når de er i badstuen, boblebadet eller sitter og dingler med bena på en krakk. Ingenting sportslig....Snakk om og legge lista der hele norge tror laget befinner seg, i boblebadet med høy chamagne og sigar føring.....SPA!!! Herregud, måtte de dra det til media? Snakk om jente greie! ......ikke missunelig i det heletatt jeg, neida. Det er akkurat sånn belønning jeg også får når gjør en skikkelig dårlig på jobben.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 2. September 2004 Del Skrevet 2. September 2004 Det er akkurat sånn belønning jeg også får når gjør en skikkelig dårlig på jobben.... ha-ha jeg ler meg skakk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 2. September 2004 Del Skrevet 2. September 2004 Får sikkert ikke en bra spiller. Men klubben sier de har lite penger. Derfor jeg lurte på om det var det lille transferbudsjettet klubben har som nå brukes på holmsbru. SPA og avkobling er bra det, når de først er der kanskje de har leid en motivator også.. Nå skal det sies at det innslaget på tv2sporten før kampen mot haka var genialt, Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 2. September 2004 Del Skrevet 2. September 2004 Tror Dinamo har en deal med holmsbu, saa stabaek har sikkert samme dealen... Tror jeg har lest at de har no firmahytte greier der nede... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 2. September 2004 Del Skrevet 2. September 2004 SPA - SPA - SPA! BRA - BRA - BRA! (Nei, det ble jo helt feil sang, det....) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 2. September 2004 Del Skrevet 2. September 2004 Jeg synes det er positivt at de ikke går rundt grøten, men at de kaller en SPA for en SPA. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 2. September 2004 Del Skrevet 2. September 2004 Helit enig! Gutta trenger å komme seg oppover... lade batterier og få ny giv... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 2. September 2004 Del Skrevet 2. September 2004 har hytte rett ved spaet og skal love dere at det er en fin "investering" for spillerne. de må få slappet av de og.. er mennesker de og utrolig nok. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 2. September 2004 Del Skrevet 2. September 2004 Tror Dinamo har en deal med holmsbu, saa stabaek har sikkert samme dealen... Tror jeg har lest at de har no firmahytte greier der nede... Jepp, tror Dinamo hadde en firmahytte der, men lurer på om de ikke solgte seg ut da de hadde litt finansielle problemer i vinter. Men de har sikkert en deal med noen bra priser som følge av dette. Bra at gutta kan koble ut, og ikke en gang start med å ta klubben for all mulig bruk av penger på alt som ikke er nye spillere. Både Aalbu og Spa er investering for fremtiden, og Aalbu kan være vel så viktig som en ny spiss. Aalbu kan gjøre noe med hele laget, en ny spiss kan gjøre noe med 1 av 11. Gi mannen litt tid. Gi Spa en sjanse. Sportslig hilsen Superblaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 2. September 2004 Del Skrevet 2. September 2004 Tror Dinamo har en deal med holmsbu, saa stabaek har sikkert samme dealen... Tror jeg har lest at de har no firmahytte greier der nede... Jepp, tror Dinamo hadde en firmahytte der, men lurer på om de ikke solgte seg ut da de hadde litt finansielle problemer i vinter. Men de har sikkert en deal med noen bra priser som følge av dette. Bra at gutta kan koble ut, og ikke en gang start med å ta klubben for all mulig bruk av penger på alt som ikke er nye spillere. Både Aalbu og Spa er investering for fremtiden, og Aalbu kan være vel så viktig som en ny spiss. Aalbu kan gjøre noe med hele laget, en ny spiss kan gjøre noe med 1 av 11. Gi mannen litt tid. Gi Spa en sjanse. Sportslig hilsen Superblaa Enig, helt latterlig å si at vi burde brukt spa pengene på en ny spiller...dog, vi trenger en spiss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 2. September 2004 Del Skrevet 2. September 2004 Har lest i Budstikka! Vi koser oss skikkelig på spa, smiler Gaute Larsen (- Pingle, ring Arve Juritsen!) Vi skal ha litt avkobling og sosialt samvær, og det tror jeg er like effektivt som bare trening, sier han. (- Kanskje det er derfor vi ligger der vi ligger på tabellen?? Hva med begge deler?) Som påpeker at alt ikke er helt svart i Stabæk. (- Nei klubben er sjokk rosa..) Det var noen hengehuer etter kampen mot Lyn, men nå skal vi få frem humøret og smilet litt her, sier treneren. (- vel det gjelder vel spillerne, hva med oss på tribunen? Men jeg håper det gjelder meg også - begynner å bli lei av å være negativ.) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 3. September 2004 (endret) Del Skrevet 3. September 2004 (endret) Nå klarte jo faktisk Stabæk å hoste opp nok penger til å leie denne Brynsspissen for resten av sesongen. Problemet var bare at da man sa go, så tok plutslig Bryne å økte prisen med 150% Dermed ville han kostet jævlig mange uker på SPA for hver eneste kamp han spilte. Synes det er greit at man ikke lot et møkkalag som Bryne skise oss Ellers helt uenig i kritikken av Gaute Endret 3. September 2004 av Rich Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 3. September 2004 Del Skrevet 3. September 2004 Pondus! det er så jævli høl i huet å si sånne ting! faen heller skjønner ikke at du gidder å heie på stabæk i det hele tatt! Tror du ikke at spillerne fortjener noe godt her i livet også? tror faen meg ikke du kan si en bra ting om stabæk i skrivende stund med hånda på hjertet finn deg en annen klubb og sleng dritt om det er sånne som deg stabæk IKKE trenger nå. tror du virkelig at et trenerbytte nå hjelper? det sitter i huet til spillerne! fatt det jævla idiot! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
O.V.F 2 Del Skrevet 3. September 2004 (endret) Del Skrevet 3. September 2004 (endret) oh Endret 3. September 2004 av O.V.F Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 3. September 2004 Del Skrevet 3. September 2004 Toretøsch. Takk for at du syntes jeg er en Idiot - det varmer! skjønner ikke at du gidder å heie på stabæk i det hele tattVel jeg tviler av og til men jeg lar tvilen komme laget til gode Tror du ikke at spillerne fortjener noe godt her i livet også? Jo da.. ønsker alle spillerne lykke til jeg! Du kan ikke ha lest mye av det jeg skriver. tror faen meg ikke du kan si en bra ting om stabæk i skrivende stund med hånda på hjertetDu kan ikke ha lest mye av det jeg skriver. det er sånne som deg stabæk IKKE trenger nå. Tror ikke de trenger så veldig mange av oss nå egentlig vis du ikke er en jævla bra spiller. finn deg en annen klubb og sleng dritt omVel har vel aldri slengt dritt om klubben bare treneren og styret. tror du virkelig at et trenerbytte nå hjelper? Nei ikke nå, det har jeg også skrevet før, nå er det for sent - jeg ville ha en ny trener etter 16.mai kampen mot Fc lyn Oslo da vi lå sist på tabellen og hadde spilt sånn ca 50 000 kamper uten seier.. dette er med trenings kamper. det sitter i huet til spillerne Vel nå er jeg venn med noen av spillerne og ja det sitter i hodet dems, men det er da faen ikke dem jeg klager på.. At de ikke klarer å tenke klart og positivt er vel trenerens og stabens feil.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tigergutt 0 Del Skrevet 3. September 2004 Del Skrevet 3. September 2004 Toretørst, er det noe Stabæk trenger er det supportere/tilskuere og da er det vel dumt å be dem finne seg en annen klubb bare pga at de ikke har samme syn som deg på hvor problemet i Stabæk ligger. Klubben i vårt hjerte har mange problemer/utfordringer og personlig synes jeg skribentene her på forumet er for lite kritiske til det som betyr mest for dem alle, STABÆK!. Når jeg leser hva du skriver til Pondus får jeg en følelse av at du skriker ordene ut. Det får meg til å minne om den reklamen for Universitetet. (har du sett den?) Jeg har lest de fleste innlegg på forumet her...ja, jeg har lest alle fra Pondus, men jeg skjønner at du ikke kan ha lest innleggene hans så godt. Personllig synes jeg ledelsen behandler kundene (supportere/tilskuere) dårlig. Ingen informasjon blir gitt om hvilke planer, tanker og ønsker de har for klubben. Når produktet de selger ikke er tilfredsstillende skjønner vel enhver leder at noe må gjøres. Trodde de at alt skulle snu når Martin kom tilbake? Hva var i såfall plan B? At ledelsen skal være gode i kommunikasjon og markedsføring har jeg heller ikke sett mye til. Først kommer det ut at de skal forsterke stallen, for så å ikke ha penger. Dagen før overgangsvinduet stengte viste det seg at de ringte rundt for å skaffe penger? Når skjønte ledelsen alvoret? Når skal Gaute ta ansvar? Er Stabæk ute av stand til å fornye seg? eller har de en plan? Jeg sitter på hovedtribunen og hører ønske om trener bytte mange ganger hver hjemmekamp, eller at laget må forsterkes for den og den spilleren er for dårlig. (ja det snakkes slik i pausen) Jeg selv ønsker Drillo, effektiv fotball, mål og vinnermål for de blå. YES!!! ..og hvis du lurte...JA, jeg støtter Stabæk!! Jeg kan ikke se at klubben er tjent med å tynne ut tribunen pga at de er litt kritiske til treneren og ledelsen. Da hadde det ikke vært mange igjen på tribunen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg