Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Siste nytt på ryktefronten er at Anderlecht er i ferd med å komme med et konkret bud.
Jeg håper virkelig ikke Chippen går til Anderlecht. Da må jeg liksom begynne å like klubben. Og det er kjipt, fordi for meg fremstår Anderlecht som et ekkelt og kvalmt busemannlag.

(UEFA-cup-tapet sitter i ennå)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har det med å like det nye laget til sympatiske Stabækhelter. På den måten har de liksom ikke sluttet helt i Stabæk (eller no slikt..)

NEI! det kan du ikke gjøre! :evil:

for eksempel: jeg liker ikke lokeren på grun av marel ble solgt til dem...

og å like anderlecht er SÅ umulig! tenk på hva dette fryktelige laget har gjort med stabæk i uefa cupen...

du kan jo like chippen fortsatt, men du skal ikke like anderlecht!

p.s.: jeg har et spørsmål: hvorfor har jeg ikke lest noen artikler om marel før han ble solgt?

om alle potensielle spillersalg (chippen, muri, inge andre) fant jeg artikler på stabæks hjemmeside eller stabaek.no eller noen aviser....

jeg kan ikke tro at salget av marel var et så plutselig ting... :?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har det med å like det nye laget til sympatiske Stabækhelter. På den måten har de liksom ikke sluttet helt i Stabæk (eller no slikt..)

Er det bare jeg som har det sånn?

Jeg tror det. Jeg håper ihvertfall det.

Hvilke sympatiske Stabækhelter har vi som har gått til andre klubber du nå liker? Helgi Sigurdsson og Lyn?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I utgangspunktet bør man finne et lite knippe med lag man gidder å ha sympati for, og hate resten. Det gjør det lettere å ta stilling til ting (og tang).

Jeg hadde en kamerat som en gang sa at: "I år holder jeg med RBK, VIF og Molde i eliteserien." Snakker om dust. Vinlge sånn frem og tilbake? Dessuten kan man ikke holde RBK og Molde samtidig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK. Jeg har mer sympati for Everton nå som Tobbe er der, selvom jeg synes engelsk fotball er uinteressant. Og motsatt liker jeg Nürnberg mindre. Fotball handler om følelser. Og jeg synes det er trist hvis Chippen skal til Anderlecht.

Jeg har bare Stabæk som jeg digger, og det er absurd å legge sjelen sin i utenlandske lag.

Det var bare det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bare Stabæk som jeg digger, og det er absurd å legge sjelen sin i utenlandske lag.

hmmm, synes det er ikke så enkelt...

du kan jo legge sjelen din i utenlandske lag...

det er morsomt og du har ikke problemer med konkurranse med favorittlaget ditt hjemme :wink:

du møter mange nye og interessante mennesker, du lærer et ny språk osv.

jeg elsker både st.pauli og stabæk. det er ikke et problem for meg...

bare noen ganger vet jeg ikke hvordan jeg klarer med to tap på en dag :wink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde en kamerat som en gang sa at: "I år holder jeg med RBK, VIF og Molde i eliteserien." Snakker om dust. Vinlge sånn frem og tilbake? Dessuten kan man ikke holde RBK og Molde samtidig.

Nå mener jeg at det ikke går ann å holde med RBK uansett... Men samma det. Og det er greit å sympatisere med andre lag. Men dere holder jo med Stabæk pga. av laget og ikke spillerne. Jeg holder ikke med fugla fordi feks. bjarmann og powell spiller der. Jeg holder med dem fordi jeg elsker sportsklubben Lillestrøm

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er litt, men bare litt, enig med StabækLars. Jeg digger Häcken siden Niclas spiller der. Desuten er det kult når supporterne synger: "elsker i Häcken gjør vi, elsker i Häcken gjør vi. osv. :mrgreen:

Ellers håper jeg virkelig Chippen forlater Stabæk som en helt. Er det en ting jeg ikke orker så er det at han kommer med noen teit uttalelser a-la SvinDal. Men så dum er han vel ikke.

Til Maren: Når det gjelder overganger fra Stabæk så er det vanlige at når du hører masse på forhånd - så blir det ikke noe av. Når det er alvor - så hører du ingen ting før spilleren har reist.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til Maren: Når det gjelder overganger fra Stabæk så er det vanlige at når du hører masse på forhånd - så blir det ikke noe av. Når det er alvor - så hører du ingen ting før spilleren har reist.

*hrmpf* takk for informasjonen - men det hjelper ikke mer... :(

så håper jeg at chippen blir en stabæk gutt til sesongslutt.

det kan jo ikke blir verst *hrmpf*

Lenke til innlegg
Del på andre sider

StabækLars wrote:

så håper jeg at chippen blir en stabæk gutt til sesongslutt

Det håper da virkelig jeg også. Mitt hjertesukk er begrunnet i at Chippen er så hissigpropp på å bli popstjerne at han fort kan komme til å si noe "teit" hvis ting ikke ordner seg for ham.

Jeg orker ikke en BelSvik eller SvinDal overgang til. Da var det bedre med Helgi. Grekera kom uanmeldt med morgenflyet, og hadde med seg Helgi på flyet hjem. De var i Norge så kort at de ikke kvalifiserte til å handle tax-free engang. I ettertid vet vi jo at 13. mill var alt for lite, men fyren forble en helt. Nå som han ikke er helt lenger, er han i allefall ikke hatobjekt.

Rich

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Anderlecht
  • Opprett ny...