Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Stabæk Support er innvitert.

Jeg trenger 4 mann til som kan spille for oss denne dagen. Har 6 spillere allerede. Mail til slum@stabaek.no og meld din interesse.

Fra Hauger FK:

Vi inviterer Stabæk Support til å delta i Bedriftscupen 2004, den 23.oktober 2004.

Bedriftscupen arrangeres for første gang i forbindelse med Hauger Fotballklubbs 35-årsjubileum i 2004, og alle kampene spilles på klubbens nye kunstgressbane.

I Bedriftscupen vil ditt lag spille minst 3 kamper. Kamplengden er 2 x 12,5 minutter.

I Bedriftscupen vil bedrifter i nærmiljøet møtes til en uformell dag- der det viktigste ikke er å delta- men å vinne Cupen!

Hauger Fotballklubb stiller med dommere, trenere og premiering av beste lag og beste spiller. I tilegg vil vi sørge for publikum og god stemning på banene under turneringen.

Velkommen til Bedriftscupen 2004, Hauger Fotballklubb!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Noen av meldt avbud til denne turneringen. Trenger derfor 4 spillere til. Du trenger ikke være så jævlig god. Men husk å ta med Stabæk-drakt.

Første kamp går kl 10:00 mot Hauger foreldrelag på Haguer Kunstgress, som ligger ved Rud Videregående Skole. Kr 70,- pr deltaker betales til meg før kampene. Det vil bli servert gratis pizza og muligheter for kjøp av annet godt. Andre kampen spilles kl 11:00 mot Bærumslærerne og siste kampen i gruppespillet kl 12:00 mot Politiet i Asker og Bærum. Semi'en går kl 13:30 og finalen kl 14:30. Kampene varer i 2*15 minutter.

Ring meg på 936 00 995 eller send mail til slum@stabaek.no, snarest.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har dere hår på brøstet da?

Har egentlig nok spillere, men send mail med mobilnr deres så kontakter jeg dere på Fredag om det skulle bli nye avbud.

slum@stabaek.no

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Hauger Fk Innviterer $$
  • Opprett ny...