Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Herregud for en gjeng med sutrehuer! Hva er problemet deres egentlig? Så lenge det går sånn tålelig bra så er det helt dødt her inne, men med en gang det er litt rusk i maskineriet så er det tidenes liv her inne. Og det værste er at halvparten av de som har de beste løsningene og de hotteste meningene er folk som faen ikke har sett laget mer enn på hjemmekampene i år. I ÅR!!! Jævla drittunger! Hvor har dere vært hele tiden, og hvor faen har dere fått alle disse "geniale" løsningene fra? Idioter! Hadde dere fulgt med laget i en liten periode hadde dere skjønt at noe sånn som skjer nå måtte komme! Det er bare sånn som skjer en gang imellom når man satser på de samme folkene hele tiden, alt skal være kos og skuldrene senkes for langt ned. For noen tosker dere er som tror at det å møte opp 1 time eller 1 1/2 time før match og klappe for spillerne når de varmer opp er det som skal til for å berge plassen! Vi har vært langt under pari i hele år! Vi har virket som et bortefølge på hjemmmebane og har blitt sunget ut på hver jævla kamp! Og hvorfor har ikke besserwizzerne i ledelsen fra $$ sagt noe under disse diskusjonene? Er det ikke nå man burde prøve å holde folk samlet? Hva slags greie er dette da? (referat fra stabaek.no) "Det nytter ikke kritisere hele tiden, når man selv ikke gidder å bry seg med å dra på kamp for å støtte laget." Ryktene sier at dere ikke var i Finland en gang, og jeg har selv stått og sunget "Kom igjen Stabæk" på ståplass alle gangen vi har ligget under, og når jeg har snudd meg har dere ikke vært med på sangen. Men nok om det! Tror ikke akkurat at vi kommer til å berge plassen ved hjelp av de gode løsningene her inne. Jeg synes folk bør kjenne sin besøkelsestid, og holde kjeft når det er på sin plass. Ting blir ikke bedre av dette akkurat. Tror at de som har dette som sin jobb er fullstendig klar over ansvaret sitt, og at de vet hva som må til!

jack.gif

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oi oi oi Ugga Bugga!! Her var det mange harde ord!! Det er utrolig godt for mitt Stabæk hjerte og lese hvor engasjert du og andre på forumet her kan bli. Men jeg ser du er ganske blodfersk i forumet her du også, så komentarer som:

Herregud for en gjeng med sutrehuer! Hva er problemet deres egentlig? Så lenge det går sånn tålelig bra så er det helt dødt her inne, men med en gang det er litt rusk i maskineriet så er det tidenes liv her inne.
passer ikke helt inn.

Jeg vil tro som deg at det ikke hjelper en å klappe 1-2 timer før kampstart. Spillerne vil selvfølgelig si de liker klappingen fra supporterne. De liker supporterne uansett, supporter = penger i kassa! Supporterne er kanskje ikke de som legger igjen mest penger i klubbkassa, men 50 sesongkortet til 600,- gir uansett en spa tur til Holmsbu for hele gjengen. Kanskje det vanker litt olje på han Gaute også?

Jeg tror jeg har lest alle innleggene på dette forumet siden i våres og skjønner at det er mange tastaturer rundt om i kommunen som har fått litt juling. Men jeg har aldri fått det for meg at ikke alle på forumet her står samlet og støtter Stabæk som klubb, besserwizzerne i ledelsen fra $$ eller ei! At noen synes Gaute er for myk og ikke er i stand til å endre spillestil eller utvikle laget videre må jo være greit. At noen samenligner Gaute med Mesias og at vi ikke må glemme hva "Gaute" klarte i fjor for å gi seg selv en liten trøst må jo også være greit. Men samlet om Stabæk er vi! ALLTID

Ugga Bugga.....

Jeg synes folk bør kjenne sin besøkelsestid, og holde kjeft når det er på sin plass.
gjelder vel også deg?

...og til slutt...

Tror at de som har dette som sin jobb er fullstendig klar over ansvaret sitt, og at de vet hva som må til!
Det har dem tilgode å fortelle eller vise oss!
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønte ikke helt innlegget ditt? Begynte veldig brautende og flatet ut uten noe ordentlig poeng egentlig, men et par ting la jeg merke til:

"samlet om Stabæk er vi! ALLTID" - Nei, det virker ikke sånn her på forumet!

Og "Gaute" i gåseøyne? Hva betyr det?

Og hvorfor skal jeg kjenne min besøkelsestid og holde kjeft når jeg ber hylekoret holde kjeft?

Og så ber jeg deg se på denne setningen: "Det har dem tilgode å fortelle eller vise oss!"

Det har DEM....? Enga eller? Har aldri møtt noen i Bærum si "dem" før når man egentlig skulle sagt "de".

Og jeg skjønner fremdeles ikke hvorfor hvor mange innlegg jeg har skal ha noe å si for hvor seriøst meningen min blir tatt. Jeg kunne også gjort som blaaereennblaaest og mortimer og svart på alle innlegg med énstavelsesord og fått en tøff tittel under nicket mitt. Trenger ikke det. Har vært med lenger enn de fleste uansett.

Endret av Ugga Bugga
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg til å se deg synge kom gjen stabæk alene gitt.. jøss, det blir et bra syn. Hva i helvete er det du snakker om? Kanskje du har noen bedre idéer eller er det galt å diskutere tin som kanskje kan gjøres (dog selv om alt ikke er like trolig..)

begynte veldig brautende og flatet ut uten noe ordentlig poeng egentlig
Virker kjent...

"samlet om Stabæk er vi! ALLTID" - Nei, det virker ikke sånn her på forumet!

Hva er det for no tull da.. Vi er her bare for moro skyld og fordi vi ikke har bedre å gjøre?

Du som vet så godt, kom med oppskriften på et bedre forum, bedre supportere og bedre lag så kanskje flere lytter.

Jeg kunne også gjort som blaaereennblaaest og mortimer og svart på alle innlegg med énstavelsesord og fått en tøff tittel under nicket mitt. Trenger ikke det. Har vært med lenger enn de fleste uansett.

Vil du ha liv her eller ikke? Dessuten, hva er galt med å ikke skrive 50. setninger i hvert eneste innlegg. Tror du vi føler oss bedre på en eller annen måte med "den kule tittelen"?

*spent*

----

Blaaereennblaaest - som bare svarer med énstavelsesord.

Endret av Blaaereennblaaest
Lenke til innlegg
Del på andre sider

I et såpass generaliserende innlegg om forumets medlemmer burde du muligens klare å droppe noen av følgende betegnelsener av medlemmene:

Gjeng med sutrehuer!

Jævla drittunger!

Idioter!

For noen tosker

Besserwizzerne

Som du sier har vi ikke svarene, men vi prøver i hvert fall. Jeg aner ikke hva du gjør for å bedre situasjonen for Stabæk Fotball, for det forteller du ikke noe om. Skulle du derimot ha noen konstruktive forslag vil jeg gjerne høre om disse. Vi som er her på forumet ønsker nemlig å bidra og sørge for at Stabæk Fotball blir den stormakten klubbens ledelse har som visjon.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I et såpass generaliserende innlegg om forumets medlemmer burde du muligens klare å droppe noen av følgende betegnelsener av medlemmene:

Gjeng med sutrehuer!

Jævla drittunger!

Idioter!

For noen tosker

Besserwizzerne

Kan man forvente noe annet fra en person med tilknytning til Lyn?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:lol: Har han tilknytning til Lyn er det jo helt greit..

For å si det sånn Mr. Ugga, de fleste svarene her er ganske korte, men du mener vel de burde vært ganske mange setninger lengre? Vi får omlegge forumet slik at man ikke kan svare uten å ha 142 setninger.

----

Hjelp, svar med énstavelsesord igjen.. eller? (dette ble skrevet før jeg fylte ut litt så det stemmer ikke.. menmen..ikke galt det også vel!?! :blink: )

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så må jeg skrive igjen og prøve å ordlegge meg mer korrekt (uten å blande DE og DEM) slik at du forstår.

Det var aldri meningen å være brautende og noe ordentlig poeng utover at jeg synes skribentene på forumet her står samlet om Stabæk var det vel heller ikke. (jeg ser selv at jeg ikke fikk det tydlig nok frem i innlegget mitt)

Men jeg kan prøve å forklare noe av det andre du påpeker:

"Gaute" -

at vi ikke må glemme hva "Gaute" klarte i fjor...
Jeg synes ikke Gaute skal ha æren for Stabæks fine plassering i fjor. Kort og greit.

Jeg vet ikke når du synes det er på plass å holde kjeft, men du kan jo lese setningen din en gang til:

Og hvorfor skal jeg kjenne min besøkelsestid og holde kjeft når jeg ber hylekoret holde kjeft?
kanskje vi ikke er så mye bedre?

Meningene dine blir ikke tatt mer seriøst uansett hvor mange innlegg du har fra før eller hvor tøff tittel du får. Sorry! (den siste setningen var ment å være morsom) skjønner? Hvis ikke... glem det! Det var ikke meningen at du og jeg skulle bli en del av det såkalte hylekoret.

Ha en fin helg! :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blaaereennblaaest: Jeg har stått igjen for laget lenge før du fant ut at Stabæk spilte fotball. jack.gif

Markus: Har ikke problemer med at dere har meninger, men synes bare dere kommer med så mye negativt piss at jeg blir dårlig av å lese det. Supportere meg i rævva! Det engelske ordet "support" betyr støtte - ikke undergrave alt klubben driver med.

Tigergutt: Vi ses sikkert

Og så lar dere dere provosere av at jeg kaller dere for omtrent det samme som dere kaller spillerne for. Ja! Jeg står for det enda.

Quinn: Selv om ip-adressen er lik, betyr det ikke at man har tilknytning. Få deg noe mer fornuftig å gjøre på en fredagskveld enn å sitte å passe på sånne ting! banghead.gif

Nå kan dere sitte her og ronke resten av kvelden. Jeg stikker ut nå! pint2.gif

Endret av Ugga Bugga
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Markus: Har ikke problemer med at dere har meninger, men synes bare dere kommer med så mye negativt piss at jeg blir dårlig av å lese det. Supportere meg i rævva! Det engelske ordet "support" betyr støtte - ikke undergrave alt klubben driver med.

Det jeg prøvde å si er at du er faen så generaliserende i dine uttalelser.

Jeg har uttalt meg negativt om overgangen som ikke ble noe av og har kritisert ledelsen for deres manglende besluttningsevne. Enten så henter man en spiller, eller så gjør man det ikke. Når man så finner ut at man skal hente en spiller så burde man da faen meg sørge for at man har tid nok igjen til å gjøre det. Som å sette alle mann i angrep i det 89. minutt.

Hvis du finner noe annet negativt jeg har skrevet bortsett fra det jeg har nevnt så gi meg gjerne tilbakemelding på det. For jeg er faktisk en Stabæk SUPPORTER (takk for engelsk opplæringen)

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supportere meg i rævva! Det engelske ordet "support" betyr støtte - ikke undergrave alt klubben driver med.

Enkelte fotball"supportere" har en tendens til å forveklse det å være tilhenger av en klubb med det å være medlem av en religiøs sekt.

I en religiøs sekt stiller man som kjent ikke kritiske spørsmål, så kanskje de som ikke tåler å høre en spade bli kalt en spade skal melde overgang til Jehovas Vitner el.

Forøvrig mistenker jeg mange av de "gamle" traverne på forumet her som konsekvent uttaler seg i så diplomatiske vendinger om Stabæk for å være de samme som står bak flere av de blodferske profilene som dukker opp med jevne mellomrom og sprer eder og galle.

Stå for hva dere mener, og benytt deres vanlige profil wankers!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal gi deg steel, jeg

Jeg snakker ikke om at det å supporte er noe lignende dine venner i jehovas vitner. Men jeg mener at folk bør gå i seg selv og tenke over hva de har bidratt med i denne stunden, fremfor å sitte på gjerdet helt til noe går galt. Og da har man plutselig masse meninger om hvordan tingene egentlig burde vært og skulle vært. "Hva var det jeg sa" holdninger fører ingensteds hen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Av alt jeg har sett i dette forumet er hr. Ugga Bugga det ultimate lavmål. Det lyser lang vei at hat han ikke heier på Stabæk, at han ikke er på Stabæk-kamper, og i hvertfall ikke på ståtribunen. Kan man ikke bare slette hele denne idiotiske tråden?

Overrasker ikke meg at han er lynsupporter. lyn er det ynkeligste av det ynkeligste jeg vet om.

Vask puddelen din i stedet, Ugga Bugga. Og hold dritten din til www.bastionen.no.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fy faen hvor lavmålt folk her kan bli

gir oss huden full fordi vi ikke synger sanger men du som er et såå bra eksempel kan jo føre din form for support så gjør vi vår. jævla idiot. det er sånne som deg fotballen og spessielt tabæk ikke trenger nå.

du burde vært kasta ut!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fulgt med denne lenken en stund. Hvorfor gidder dere svare dette innspillet fra Hubba Bubba. Personen har jo store problemer. Med seg selv. Vi kan ikke bruke vedkommende til noe som helst.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv om ip-adressen er lik, betyr det ikke at man har tilknytning.

Det er selvfølgelig rett. Lik IP er ikke det samme som at det er samme person.

I dette tilfellet så er det følgende som peker på at det er samme person:

* Begge bruker Internet Explorer 6.0 med .NET framework 1.1. Useragent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0; CHWIE_NO70; .NET CLR 1.1.4322)

* IPB (forumet) hadde kun en session fra IP adressen til tross for at begge brukerne var inne omtrent samtidig. Dette vil kun skje dersom det er samme PC som er brukt (og samme nettleser (Cookies...))

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja her var det hyggelig!!! :blink:

Kanskje vi alle skal prøve å ikke kaste så mye dritt (verken til klubben eller hverandre)??? Det blir nok hyggeligere da, både og stå og synge og å være ny på forumet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Hva Er Det Med Dere?
  • Opprett ny...