pauligirl 236 Del Skrevet 3. September 2004 Del Skrevet 3. September 2004 kalle (bror til makka), makka, og troesh fra NO´XQ´S bandet har lagt sangen "shalalalalala - oho - heia stabæk", og de jobber med en ny sang nå. jeg er veldig spent....håper vi får høre den nye sangen snart! ønsker en fin helg! vi er heldige - st.pauli vant sin 1. hjemmekamp i dag! hilsen fra millerntor! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 4. September 2004 Del Skrevet 4. September 2004 Kult! Vi trenger flere sanger! Noen flere der ute som har noe på gang? Vi trenger dere og ønsker flere! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 734 Del Skrevet 4. September 2004 Del Skrevet 4. September 2004 Fantastisk! prøv å få lagt ut en .mp3! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Makka 10 Del Skrevet 4. September 2004 Del Skrevet 4. September 2004 MAREN !!!!!! Helvete Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 4. September 2004 Del Skrevet 4. September 2004 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
asbjorn 0 Del Skrevet 4. September 2004 Del Skrevet 4. September 2004 Her er et forslag Melodi :Blåmann blåmann bukken min Stabæk stabæk laget mitt Bærum kommunes stolthet har du blitt Gi oss en seier nå Du er vår bauta , en stolt mørkeblå Kanskje eller kanskje ikke Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 5. September 2004 Del Skrevet 5. September 2004 kanskje ikke....., men ikke gi opp fortsett med gode forslag. Sanger blir først til når noen starter og synge dem. Prøv og se hva som skjer Og Makka, bra bilde Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 7. September 2004 Del Skrevet 7. September 2004 Skal vi spørre Rammstein om han vil synge inn en Stabæksang? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 7. September 2004 Del Skrevet 7. September 2004 Skal vi spørre Rammstein om han vil synge inn en Stabæksang? NO'XQ's er da mye bedre enn Rammstein. Den første låten kommer på en CD som er klar til semi-finalen mot Brann. På den er det også 2 andre nye Stabæklåter. Den andre låten fra NO'XQ's blir enda bedre!!! Har akkurat fått kompet. Her må vi legge på volkalen. Noen som er gode til å synge? Vi trenger også et gospelkor får å få den rette stemningen, noen som kjenner et kor? Kan du svare "JA" på noen av disse spørsmålene er det bare å ringe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 7. September 2004 Del Skrevet 7. September 2004 prøv å få lagt ut en .mp3! Vær så snill, ikke legg ut noen MP3. Skal det være mulig å få noen nye sanger så er vi avhengige av at folk kjøper CD'n. Det blir underskudd uansett, men hvis folk driter i å kopiere og å legge ut filer, så er det mulig å få underskuddet så lavt at vi kan gå i gang med et nytt prosjekt. Den nye CD'n som kommer til Brannkampen kommer bare til å koste 50 spenn og inneholder minst 3 nye låter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 7. September 2004 Del Skrevet 7. September 2004 Den blir vel solgt på blaa? Eller snakker vi om forhåndsbestilling og en Rich som flyr ræva av seg på ståplass før kampen for å dele ut/selge cder? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 7. September 2004 Del Skrevet 7. September 2004 niks. Det blir vel salg på Blaa og utenfor Nadderud tenker jeg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 734 Del Skrevet 7. September 2004 (endret) Del Skrevet 7. September 2004 (endret) Vær så snill, ikke legg ut noen MP3. Skal det være mulig å få noen nye sanger så er vi avhengige av at folk kjøper CD'n. Det blir underskudd uansett, men hvis folk driter i å kopiere og å legge ut filer, så er det mulig å få underskuddet så lavt at vi kan gå i gang med et nytt prosjekt. Visste ikke at den skulle gis ut! jeg trekker min anmodning Endret 7. September 2004 av Flexi Knut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 7. September 2004 Del Skrevet 7. September 2004 gleder meg til den nye cden! endelig noe nytt fra stabæk fronten håper jeg får høre sangen når jeg er hos makka denne helgen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Makka 10 Del Skrevet 7. September 2004 Del Skrevet 7. September 2004 håper jeg får høre sangen når jeg er hos makka denne helgen... NEI - selvsagt ikke !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 7. September 2004 Del Skrevet 7. September 2004 *pfff* du er umulig og ikke snill! (hmmm, jeg skal drikke alt øl alene - ha!) sees i overmorgen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 7. September 2004 Del Skrevet 7. September 2004 Det blir konge!! Bare det jeg hørte på HAKA kampen satte årene i kok og hjertet begynte å pumpe MØRKEblaatt!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Makka 10 Del Skrevet 22. Oktober 2004 Del Skrevet 22. Oktober 2004 Hei Richard, den B.B. sangen er ferdig. Sender cden etter seasonen. Vi håper at Stabæklars sangen er neste, men vi har godt tid i vinter og mange ider av dere for mer sanger. God helg med 3 Poeng naturlivis - håper å se kampen på web - tv ! Hilsen fra Rath-Rock-City - gutta av NO`XQ`S til Stabæk Support Makka Fansene våre av NO`XQ`S Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 646 Del Skrevet 22. Oktober 2004 Del Skrevet 22. Oktober 2004 Supert. Tusen takk Vi skal også jobbe hardt i vinter. Ser ut som det blir en hel CD med NO'XQ's låter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg