Turid-Laila 32 Del Skrevet 4. September 2004 Del Skrevet 4. September 2004 Rammstein spiller på Oslo Spektrum tirsdag 16. november og jeg skal definitivt dit. Noen andre som har lyst å være med? Billettpris kr. 375,- Send meg svar senest 18 / 9 så bestiller jeg billetter! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 4. September 2004 Del Skrevet 4. September 2004 Faen, her gjelder det å få perm ass... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 632 Del Skrevet 4. September 2004 Del Skrevet 4. September 2004 skal de spille oppå Spektrum? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 997 Del Skrevet 4. September 2004 Del Skrevet 4. September 2004 På taket Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Turid-Laila 32 Del Skrevet 4. September 2004 Del Skrevet 4. September 2004 skal de spille oppå Spektrum? Hmmm....skal jeg tolke det som at du er pingle og ikke blir med bare fordi det er utendørs? Redd for dårlig vær? Men da kan jeg trøste deg med at de faktisk skal holde seg innendørs, og ikke på taket selv om det kunne vært veldig gøy. Jeg visste at jeg ikke behersker det norske språket så veldig bra, men jeg trodde da virkelig at det heter "på" i den sammenhengen der....men for å klargjøre det skikkelig så spiller Rammstein i Oslo Spektrum tirsdag 16. november!! Dere trenger IKKE paraply!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 4. September 2004 Del Skrevet 4. September 2004 Jeg vil være med. Send meg privat melding så kan vi ordne $... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaaamann 0 Del Skrevet 5. September 2004 (endret) Del Skrevet 5. September 2004 (endret) slettet Endret 5. September 2004 av blaaamann Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 5. September 2004 Del Skrevet 5. September 2004 Er dette et ramstein forum? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 5. September 2004 (endret) Del Skrevet 5. September 2004 (endret) Er dette et ramstein forum? Ja, akuratt nå er det det.. Vis folk har lyst til å finne på noe sammen som ikke har med Stabæk å gjøre er vel det greit! Vel jeg håper et man ikke trenger å lese om bok-kveld på bekkestua biblotek med Unni Lindell eller amatør-lyrikk på Stabekk vgs klasserom 102, på dette forumet.. Men Rammsetin er ganske kjent musikk i $$. Endret 5. September 2004 av Pondus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Turid-Laila 32 Del Skrevet 5. September 2004 Del Skrevet 5. September 2004 Er dette et ramstein forum? Jeg vet at det er flere her som liker Rammstein, og som Pondus nevner er Rammstein ganske kjent i $$ miljøet. Derfor syntes jeg at det var et passende tilfelle for oss med hjertet på riktig sted (hos Stabæk) å finne på noe sammen som ikke innefatter at en rund gjenstand blir sparket rundt på en gressbane av 22 mann. Selv om det er få ting som kan slå akkurat den opplevelsen, særlig hvis det vinnende laget er det i blaatt og mørkeblaatt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 5. September 2004 Del Skrevet 5. September 2004 Jeg mener å ha sett at Chippendales kommer til Spektrum i løpet av september. Vil det bli et heftig tema her på forumet? De er jo noen herlige gutter, da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 5. September 2004 Del Skrevet 5. September 2004 Jeg synes Peer Gynt spelet på Gålå var helt fantastisk iår, noen som er uenig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonna 0 Del Skrevet 6. September 2004 Del Skrevet 6. September 2004 Jeg synes Peer Gynt spelet på Gålå var helt fantastisk iår, noen som er uenig? har sett det 3 ganger, men ikke i år, tviler ikke på at det var en bra opplevelse! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 6. September 2004 Del Skrevet 6. September 2004 Jeg mener å ha sett at Chippendales kommer til Spektrum i løpet av september. Vil det bli et heftig tema her på forumet? De er jo noen herlige gutter, da. har sett det 3 ganger, men ikke i år, tviler ikke på at det blir en bra opplevelse! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 25. Oktober 2004 Del Skrevet 25. Oktober 2004 Jeg mener å ha sett at Chippendales kommer til Spektrum i løpet av september. Vil det bli et heftig tema her på forumet? De er jo noen herlige gutter, da. Håper du hadde det fint på Chippendales PerS? - Lag gjerne et lite ref. som kan legges inn på stabaek.no, sikkert noen andre som vil vite hvordan det var der, og hvilken følelse du satt igjen med.- Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 25. Oktober 2004 Del Skrevet 25. Oktober 2004 forskjelden på Chippendales og Rammstein er marginal, men viktig. Ser du Rammstein så får du bra musikk i TILLEGG. Jeg er med på Rammstein. send meg en privat melding Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 25. Oktober 2004 Del Skrevet 25. Oktober 2004 ambivalent.... LIKER Rammstein... men synes det er litt vel perifert for Forumet...??? Det kan fort bli litt Too much om alle skal flagge konserter, filmer, operaer osv. de skal gå på.... Dessuten har jeg hørt at både Jenny Jensen, Arja Saionmaa, Olga Marie Michalsen og Leif Ove Andsnes skal ha konserter i Oslo i høst... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 26. Oktober 2004 Del Skrevet 26. Oktober 2004 PS! Olga er død Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg