Rubbster 0 Del Skrevet 4. September 2004 (endret) Del Skrevet 4. September 2004 (endret) Jeg vet at det bør helst stå noe om Stabæk, men, Martin og Jon er der derfor åpner jeg denne tråden Hva tror du blir stillingen idag? Hvem blir BB? Hvem bli Norges Beste? Kommer Martin til å overbevise idag? Og til slutt får Jon sjansen (selvsagt kan dette skje hvis Espen Johnsen blir skadet...nå veit jeg ikke skde situasjonen til Myhre jeg!?)? Endret 4. September 2004 av Rubbster Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 4. September 2004 Del Skrevet 4. September 2004 Vi taper 2-0, det blir en gørrkjedelig match der ingen av de norske spillerne utmerker seg. Og så vinner vi mot Hviterussland hjemme, og Martin er på ny i proffdiskusjon.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 4. September 2004 Del Skrevet 4. September 2004 1-1 herlig Carew!!! Riseth på sidelinja - skade, byttes ut? Espen Johnsen nesten skadet etter kollisjon, tenk om Jon måtte spille!! Forza Norge!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 4. September 2004 (endret) Del Skrevet 4. September 2004 (endret) Espen Johnsen var BB beste Basma var klart den Dårligste på banen...han hadde skyld i BEGGE(!) målene :angry: , ikke bare blir du dårlig av se på tryne hans, men man blir faen meg dårlig av å se han spille også. Endret 4. September 2004 av Rubbster Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 4. September 2004 Del Skrevet 4. September 2004 Alt i alt bra kamp synes jeg. Midtbanen ble sliten utover i andre omgang og det syntest. Ellers bra kamp av Martin og Espen Johnsen fortsetter å stå strålende på landslaget (spania kampen). Begynte nesten å tro at Jon måtte komme inn, hadde vært kult!! Som Carew sa: bittert! Driter i hva Davidsen og co sier om at det var fortjent. Det var nesten! I kvalifiseringen til VM 94 hadde vi masse ran (Nederland, England). *gleder meg til kampen på onsdag* Forza Norge! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 4. September 2004 Del Skrevet 4. September 2004 Alt i alt bra kamp synes jeg. Midtbanen ble sliten utover i andre omgang og det syntest. Ellers bra kamp av Martin og Espen Johnsen fortsetter å stå strålende på landslaget (spania kampen). Begynte nesten å tro at Jon måtte komme inn, hadde vært kult!! Som Carew sa: bittert! Driter i hva Davidsen og co sier om at det var fortjent. Det var nesten! I kvalifiseringen til VM 94 hadde vi masse ran (Nederland, England). *gleder meg til kampen på onsdag* Forza Norge! vil ikke si det men Martin var tidvis en av de dårligere Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 4. September 2004 Del Skrevet 4. September 2004 Det beste ved kampen var desidert de 6 øl'ene jeg hadde på bordet. Selv om det var grans øl. Håper Martin blomster snart... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 4. September 2004 Del Skrevet 4. September 2004 Riise var dårligst. Johnsen best. Martin helt ok. Riise gjør mye rart bakover desverre... føler meg omtrent like trygg på hans defensive kvaliteter som jeg gjorde på Grodås sitt feltarbeide Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 4. September 2004 Del Skrevet 4. September 2004 Dette var ingen "høydare"! Langt derifra! Vi får ikke låne ballen engang, og blir løpende etter i alle ledd! Skuffende ettersom vi nå hadde sjansen til å vise at vi kan mer enn å slå langt.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 618 Del Skrevet 4. September 2004 Del Skrevet 4. September 2004 Noen mening om Jons innsats på benken? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 4. September 2004 Del Skrevet 4. September 2004 Det beste ved kampen var desidert de 6 øl'ene jeg hadde på bordet. Selv om det var grans øl. Håper Martin blomster snart... Hehe, helt enig, ble et par flere her, men faen, hvor fett hadde det ikke vært om Jon fikk sin debut i dag Martin var ok, hadde noen fine taklinger. Riise var vel banens dårligste... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 5. September 2004 Del Skrevet 5. September 2004 riise gjorde mye rart, spesielt hadde han noen helt håpløse klareringer. men basma var den dårligste synes jeg, men han fikk jo lite hjelp av sørensen da. synes vel at solli hadde vært en bedre løsning på vingen i dag. men hareide er vel en bedre trener enn meg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 5. September 2004 Del Skrevet 5. September 2004 Ang. forsiden; det gjør faktisk utrolig vondt å få tommelen ut av ledd, for det sitter et nerve senter rett under selve tommel leddet i hånda. Det er ikke usannsynlig at Riseth må ha en operasjon for å slippe å gå med smerter i hånda resten av året. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 5. September 2004 Del Skrevet 5. September 2004 Med all respekt for Riseth, tommelen ut av ledd er sikkert dobbelt så vondt som begge skuldrene ut av ledd... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 5. September 2004 Del Skrevet 5. September 2004 Har sett Martin mye bedre enn i går, men han fikk ikke mye hjelp heller. Tror Jon skal være glad han slapp å bli kasta ut i den heksegryta gitt. Vi ble overkjørt i 1. omgang (1-) og var mer med på notene i 2. omgang og taper da den omgangen selvsagt 0-1. Bittert. Det hadde smakt jævli godt med 1 høyst ufortjent poeng. Johnsen var kanon unntatt på målene. Bækene var elendige+ Frode johnsen. Ellers greit. Carew bra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 5. September 2004 Del Skrevet 5. September 2004 Hmmm, siden tråden først er startet, så vil jeg ytre en liten mening. Tror kanskje Norge burde spilt som dette fra midtbanen og opp (ihvertfall hjemme) : Sørensen - Andresen - S.Larsen - Gamst Pedersen ------------------------Hoseth------------------------- ------------------------Carew-------------------------- Ikke at jeg har noe til overs for det Tommy gjorde mot oss i Stabæk, men han spiller tross alt fast (fulle 90) i Bundesliga, og er bedre vant til det tempoet som møter gutta i harde landskamper, som mot Italia. Nurnberg har jo også fått en god start i Bundeliga, og ligger på 7 plass etter 3 runder. Tror Martin og Tommy hadde vært en fin løsning, med Martin som litt mer rivjern. Videre tror jeg Hoseth har enda større muligheter som hengende spiss, og han er i mine øyne mye vassere enn Johnsen. Mister hodestyrke, javel, men så får Carew vinne de ballene. En får ved bruk av Hoseth større kreativitet, og et godt skuddbein. Nuvel, nok om det. Sikkert noen som er uenig TSL, menmen. Noen som vet om han har sagt NEI til Norge ? FORZA STABÆK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 5. September 2004 Del Skrevet 5. September 2004 Jeg synes TSL holder for lenge paa ballen, slik at overganger og muligheter forsvinner ut i ingenting fordi han liker aa kose med ballen... Men i disse tider hvor Hareide drar inn gamle venner fra Molde, Hvorfor ikke hente in Daniel Berg Hestad?? de skal visst vaaere kjempe gode venner... E. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 6. September 2004 Del Skrevet 6. September 2004 Man kan undres over mye, men Dagbladets "karakterer" fra lørdagskampen tar kaka! Skulle tro de enten ikke hadde vært der, eller hadde røyka akkrediteringskortene sine.... Johnsen(E) = ypperlig, Lundekvam= solid, Riseth=mye snålt, Basma= katastrofe, Riise= nonchalant og svak, Hoseth= ørsmå glimt men svak, Martin= huff, Jonhsen = helt borte, vant omtrent ikke en duell , Rudi= himmel, hvorfor HAN rett inn på laget da fra "nowhere", Derek= neineinei, Carew= bestått, såvidt, ..... Rush= joda, men for seint inn i kampen, Gamst og Solli= ingen sjanse til å markere noe som helst på få minutter (men ville neppe gjort susen). "Nye Norges" hovedsvikt på lørdag var midtbanen (Andresen, Hoseth, Johnsen) og sorry to say: Martin ble bare "undergått" av Basma og Rudi.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 6. September 2004 Del Skrevet 6. September 2004 Jonhsen = helt borte, vant omtrent ikke en duell Det komiske er at VG's "analyse" forteller at F.Johnsen vant 14 hodedueller, og tapte 4... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 6. September 2004 Del Skrevet 6. September 2004 Jeg synes TSL holder for lenge paa ballen, slik at overganger og muligheter forsvinner ut i ingenting fordi han liker aa kose med ballen... Men i disse tider hvor Hareide drar inn gamle venner fra Molde, Hvorfor ikke hente in Daniel Berg Hestad?? de skal visst vaaere kjempe gode venner... E. Sett han mye i Bundesliga ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 6. September 2004 Del Skrevet 6. September 2004 Jonhsen = helt borte, vant omtrent ikke en duell Det komiske er at VG's "analyse" forteller at F.Johnsen vant 14 hodedueller, og tapte 4... Vi kjenner jo alle til "analysene".. Både i VG og Dagbladet.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg