superblaa 1 465 Del Skrevet 5. September 2004 Del Skrevet 5. September 2004 Nå som nedrykksspøkelse henger som et vått og tungt ullteppe over gutta skuldre, så mener jeg vi er avhengig av at noen står frem som formspillere for å overleve. Hvem tror dere blir avgjørende i innspurten ? Personlig synes jeg Mads viste gode tendenser mot Lyn, og tror han og Stian kan bli viktige i innspurten. Kanskje kan situasjonen også gi ekstra motivasjon til en spiller som Finstad, som har vært lenge i klubben, slik at han yter sitt beste for å unngå at bygdas stolthet holder seg i den øverste divisjon. Noen ? Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tigergutt 0 Del Skrevet 5. September 2004 Del Skrevet 5. September 2004 Så lenge Gaute ønsker tversoverpassninger i forsvaret og skape mange fine muligheter for motstanderen blir Jon Knudsen Stabæks desidert viktigste spiller ut sesongen. Hvis Stabæk skal begynne å score mål, tror jeg Mads, Stian og Tom er viktige. De er offensive og tørr å utfordre motstanderenes forsvar. Håper Gaute ikke krever at alle baller SKAL gjennom midten, men gir gutta frihet til å spille effektiv fotball. Jeg gleder meg til å se Jon redde og Stian score!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 5. September 2004 (endret) Del Skrevet 5. September 2004 (endret) Enig (med Superblaa ref Mads) tror en skadefri Mads Jørgensen kan bli meget viktig for oss i innspurten. Ellers vet vi jo at Martin kan prestere et hakk eller to bedre enn det han har vist så langt. Endret 5. September 2004 av SteelFidel Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 6. September 2004 Del Skrevet 6. September 2004 Hepp, Det har blitt ganske mye rokering på laget i år. Spillet sitter liksom ikke og mange spillere har blitt prøvet ut i forskjellige roller. Mads er en av disse. Han ble vel i utganskgspunktet hentet inn for å spille på sentral midtbane, men har også blitt prøvd på flankene og som angriper. Jeg synes han passer best som hengende spiss, kanskje han har det som skal til for å få frem spillere rettvendt mot motstanders mål. Tror Mads blir viktig i høst hvis han brukes riktig! Ohr. jeg var tidligere i år en av de som var mest skeptisk til Ohr. Men jeg synes Ohr har løftet seg skikkelig i høst. Tror Ohr kommer til å bli viktig. Andresen, var svak mot Lyn. virker tung i kroppen, har hatt en lang sesong, viktig at han presterer og at han ikke får klippekort uansett hvis formen ikke kommer. Tror Martin hever seg, og da blir han uvurdelig. Forsvaret. Her må alle sammen skjerpe seg. Kjølø er sjefen, han må ta taket. Kjølø blir kjempeviktig. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 6. September 2004 Del Skrevet 6. September 2004 Fra stabak.no Mike Kjølø – flere landskamper for Norge, nettopp ønsket av Malmö FF som leder Allsvenskan og trengte en forsvarkjempe for å ro seriemesterskapet i land. Men vi beholdt ham, selvfølgelig. Og han ville bli her sjøl. - - - Noen som viste noe om det ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 6. September 2004 Del Skrevet 6. September 2004 Er Tom hyperaktuell for Samelandslaget? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 6. September 2004 Del Skrevet 6. September 2004 Kan ikke være mulig. Tom er 1000 ganger bedre enn noen på Samelandslaget Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 6. September 2004 Del Skrevet 6. September 2004 "Eirik Markegård – på Stabæk som på Norges U-21 landslag, helt ”annerledes”, skyter når andre dribler" Kremt, mener å huske han løp fram og tilbake på Lyn 16meter sist uten å skyte, men mulig jeg husker feil... Ellers en herlig liten anekdote fra Stabæk-kontoret. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg