SteelFidel 1 Del Skrevet 6. September 2004 Del Skrevet 6. September 2004 Noen som har sett denne herremannen i aksjon? Trippeltreff for kanon-Kim Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 6. September 2004 Del Skrevet 6. September 2004 Hepp, Scorer ihvertfall litt.... 2004 15 (Sålangt...) 2003 7 (1.div) 2002 16 (2.div) 2001 15 (2.div) Stabæk burde være et naturlig skritt videre. Men nå har vel Lyn en avtale med Bærum og han er tidligere Lynspiller.... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 6. September 2004 Del Skrevet 6. September 2004 og gutta våre putter ganske mye i 2.div de også så det spørs om han vil være noe særlig tilvekst Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 6. September 2004 Del Skrevet 6. September 2004 Ser ut som om han halverer antall mål, pr divisjon lenger opp i systemet han spiller. Dvs si ca tre mål i Tippeligaen, og det har vi jo en spiss som matcher Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 6. September 2004 Del Skrevet 6. September 2004 Hmmm....tror IKKE han er noen løsning for oss... Noen andre som la merke til at Oyuga, scoret to mot Moss? Faen ass, skulle likt å ha leid ham ut sesongen uansett hva folk sier om alder og annet tull... La også merke til at Mikkel scoret for Moss da, selv om det endte med tap... Ellers synes jeg vi bør fortsette å gi tillit til Sammy og Markegoal på topp, med innhopp av Finsi og kanskje Veigar mot midten av andreomgang mot Brann. Har en god følelse foran denne kampen, vi kan ikke tape ALLE kamper på den stadionen, nå er det på tide at det snur! Forza forever! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 6. September 2004 Del Skrevet 6. September 2004 Hepp, Oyuga hadde vært helt super for oss... Jeg banner hver gang jeg ser han scorer... Hvor gammel er han 31- 32??? Da kan han fortsatt ha et par tre sesonger i beina, kanskje vi burde vurdere ham på nytt ved sesongslutt??? @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 6. September 2004 Del Skrevet 6. September 2004 ved sesongslutt håper jeg det settes inn en klappjakt på Dioh Williams og Dêde Anderson! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 6. September 2004 Del Skrevet 6. September 2004 og gutta våre putter ganske mye i 2.div de også så det spørs om han vil være noe særlig tilvekst Hmmm, er vel viktig hva slags spilletype han er, fremfor hvor mange mål han putter. Har en kompis som har spilt med han, og han mener han kunne passet i Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 6. September 2004 Del Skrevet 6. September 2004 Bare vi får en spiss som scorer i bøtter i spann bryr jeg meg egentligh ikke om han heter Dioh eller Dag Frode.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 7. September 2004 Del Skrevet 7. September 2004 Redd for at Dioh Williams og Dede Anderson blir for dyre for oss. Men ingenting vil glede meg mer enn om vi klarer å hoste opp penger for disse spillerne. For det er liten tvil om at de kunne bidratt til en bedre tabellplassering. De av oss som så 2.laget mot Kvik/Halden i går så tydelig behovet for en god spiss. Finsi var meget svak. Scoret riktignok et mål men resten av spillet hans var rett og slett bedrøvelig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg