blaaamann 0 Del Skrevet 6. September 2004 Del Skrevet 6. September 2004 Mohamed Zidan er vel nevnt såvidt tidligere. Sykt mange fine mål han scorer ihvertfall. Sjekk ut link! http://www.egyptianplayers.com/multimedia.htm mvh Blaaamann Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 7. September 2004 Del Skrevet 7. September 2004 Hva med Patrik Fredholm? Han scoret hat-trick mot Stabæk 2 på 6 minutter for Kvik/Halden. For å klare det må man være sinnsykt god (tror jeg) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 7. September 2004 Del Skrevet 7. September 2004 Han var ikke sinnsyk god i går i hvertfall.. 3 meget enkle mål. Men mål er mål Vi har vel også snakket om Simon Sjøfors tidligere. Har nå scoret 28 mål i 2. divisjon. Viste lite eller ingenting av det i går. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 7. September 2004 Del Skrevet 7. September 2004 Hva med Geir Løitegård fra Fossum. Populær er han i hvert fall....Nordlys Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 7. September 2004 Del Skrevet 7. September 2004 http://www.budstikka.no/redaksjonelt/sport...rticleID=155904 http://www.dagbladet.no/sport/2004/09/07/407651.html Hehe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 7. September 2004 Del Skrevet 7. September 2004 Jeg fikk ikke 1000 spenn for tipset engang! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 7. September 2004 Del Skrevet 7. September 2004 Hehe, Finn.no suger, tar bort annonsen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 7. September 2004 Del Skrevet 7. September 2004 Syntes det var artig med litt presse på saken jeg.....ikke noe og surmule over i det heletatt. Godt påfunn og Finn.no kaller det "morroanonse" Dette er jo ramme alvor. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 7. September 2004 Del Skrevet 7. September 2004 Delvis off topic.... men likevel.... Ny venstreback! Burde ikke vi vært med på det løpet her??? http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/el...ticle864829.ece Rutinert i det minste.... Anders Rambekk Født 17.08.1976, Kristiansand Nasjonalitet Norge Høyde 193cm Sesonger: År Lag Kamper Mål 2004 Odd Grenland 19 2 2003 Odd Grenland 26 0 2002 Odd Grenland 21 0 2001 Odd Grenland 25 1 2000 Odd Grenland 22 1 1999 Odd Grenland 19 0 Sum 132 4 @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 7. September 2004 Del Skrevet 7. September 2004 Er vel ingen her som surmuler? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 7. September 2004 Del Skrevet 7. September 2004 Kjenner ikke særlig til hans kvaliteter. Men vi har utvilsomt behov for en venstreback... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 7. September 2004 Del Skrevet 7. September 2004 http://www.p4.no/txo/132283.asp hadde vært på radio også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 7. September 2004 Del Skrevet 7. September 2004 For de som fortsatt ikke har fått lagt inn søknad på spiss plassen ble den opptatt da Martin ble pappa i dag. Hvis sønnen er halvparten av den fotball spilleren pappa'n er er Brattbaks scoringsrekord slått i løpet av 2025. Får bare satse på at fotballen tar han før bridge'n Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 7. September 2004 Del Skrevet 7. September 2004 ALLE KARA (noen damer) NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ må vi roe ned. Overgangsvinduet er stengt! Det ble "nada" dessverre. Diskusjoner og konsekvenser om det tar vi ETTER sesongsluttt!!!! Og samtidig - etter at TL og CUP er ferdig - tar vi diskusjon (også gjerne med Stabæk ASA og co) om andre svake ledd enn spissene... NÅ er det tid for: - fokus på gutta - maks stimuli til at de 11 (og resten av stallen) som skal spille. - være tro og trofast selv om man måtte tvile (litt) - gi det vi/du har for å støtte gutta helt hjem - holde kjeft om bytteønsker og alle andre endringer som MÅ komme,, en gang etter TLslutt og Cupfinale.... ----- hør gutter og jenter:hva suppoterer vi???????? et LAG vi dyrker i med og motgang,,, eller skal vi gi vann på mølla til alle media som ønsker å duppe Stabæk???? stå på. Gi din fulle støtte til sesongen er ferdig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 8. September 2004 Del Skrevet 8. September 2004 Selvom om vi diskuterer forsterkninger etc betyr vel ikke det at vi ikke gir stabæk full støtte? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 8. September 2004 Del Skrevet 8. September 2004 Uansett! Markergård scoret for u21 laget i går, det ver viktigere en resultatet i både den og kveldens landskamp. Atpåtil på hodet! Det må gi bedre selvtillitt før de to vanskelige kampene mot Brann!!! I sochaux borte bør vi nok vurdere å stille med kun en spiss og det bør være en som har farten som sin sterkeste side... Laget mot Brann? Jon Morten, Mike, Muri, Steners Ohr, Martin, Henning, Sammy Eirik, Veigar Laget mot Sochaux???? Jon Morten, Mike, Muri, Steners, Ohr, Martin, Mads, Henning, Tom, Sammy.... (alternativt, Sammy ned på venstre, Tom over på høyre og Ohr på topp, Det kan vi variere med underveis i kampen) @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 8. September 2004 Del Skrevet 8. September 2004 ALLE KARA (noen damer)NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ må vi roe ned. NÅ er det tid for: - fokus på gutta - maks stimuli til at de 11 (og resten av stallen) som skal spille. - være tro og trofast selv om man måtte tvile (litt) - gi det vi/du har for å støtte gutta helt hjem - holde kjeft om bytteønsker og alle andre endringer som MÅ komme,, en gang etter TLslutt og Cupfinale.... ----- hør gutter og jenter:hva suppoterer vi???????? et LAG vi dyrker i med og motgang,,, eller skal vi gi vann på mølla til alle media som ønsker å duppe Stabæk???? stå på. Gi din fulle støtte til sesongen er ferdig Ett eller annet sted synes jeg det må være rom og anledning for "fritt" utspill av frustrasjoner og misshagsytringer. Tribunen er definitivt ikke stedet. Men man kan da ikke forvente at alle skal kunne klare å kneble seg selv til de grader at man ikke ytrer sine meninger. Vi snakker tross alt sterke følelser her. Hvor skal jeg si at fy faen så dårlig gutta var mot _____, nå er det faen meg krise osv osv hvis det ikke er rom for dette på forumet? Personfokusering er jeg imidlertid tilbøyelig til å si at vi bør være mer forsiktige med. Men det bør jo ikke bli slik med oss som med Klanen at de klapper gutta ned i første med jevne/ujevne mellomrom. Vi må for f... ha lov til å være kritiske. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 8. September 2004 Del Skrevet 8. September 2004 Det er nettop det forumet er til. Her er det lov å kritisere, mene hva man vil, kritisere de som kritiserer osv. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 8. September 2004 Del Skrevet 8. September 2004 ALLE KARA (noen damer)NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ må vi roe ned. NÅ er det tid for: - fokus på gutta - maks stimuli til at de 11 (og resten av stallen) som skal spille. - være tro og trofast selv om man måtte tvile (litt) - gi det vi/du har for å støtte gutta helt hjem - holde kjeft om bytteønsker og alle andre endringer som MÅ komme,, en gang etter TLslutt og Cupfinale.... ----- hør gutter og jenter:hva suppoterer vi???????? et LAG vi dyrker i med og motgang,,, eller skal vi gi vann på mølla til alle media som ønsker å duppe Stabæk???? stå på. Gi din fulle støtte til sesongen er ferdig Ett eller annet sted synes jeg det må være rom og anledning for "fritt" utspill av frustrasjoner og misshagsytringer. Tribunen er definitivt ikke stedet. Men man kan da ikke forvente at alle skal kunne klare å kneble seg selv til de grader at man ikke ytrer sine meninger. Vi snakker tross alt sterke følelser her. Hvor skal jeg si at fy faen så dårlig gutta var mot _____, nå er det faen meg krise osv osv hvis det ikke er rom for dette på forumet? Personfokusering er jeg imidlertid tilbøyelig til å si at vi bør være mer forsiktige med. Men det bør jo ikke bli slik med oss som med Klanen at de klapper gutta ned i første med jevne/ujevne mellomrom. Vi må for f... ha lov til å være kritiske. Hør på denne mannen. Og støtt Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 8. September 2004 Del Skrevet 8. September 2004 JA TIL NEI! HEIA OSS! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 8. September 2004 Del Skrevet 8. September 2004 jeg deler mye av oppfatningene til både Rich, Pedagogen og AndersBD...... poenget mitt er at det er en tid for å stå fullt og helt bak LAGET........ og dét er når vi kjemper om å beholde TLplassen! Det er servert mye kloke tanker her på Forujm --- de av ideene som har mest substans må evalueres og tas konsekvenser av når sesongen er ferdig! NÅ kaller situasjonen på full lojalitet og full støtte, om enn vi alle (meg inkl) vet det må skje endringer før 2005!! Men inntil vi skriver 05 bak datoen: 100% lojalitet og full støtte til gutta!! Allitd! Uansett! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 15. November 2004 Del Skrevet 15. November 2004 Hepp, Det er lov å drømme.... Han ble vurdert i sommer etter hva jeg forstår, men da var han suspendert både i Norge og Sverige... http://www.fotbolldirekt.com/IndexNews.cfm?ID=14994 http://expressen.se/index.jsp?a=206666 Drømme, Drømme! @ringo TD05 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 15. November 2004 Del Skrevet 15. November 2004 Kanskje han gjør som Chelsea gjorde med Smertin Kjøpe han og så låne han ut, tror vel ikke at han er så inntresert i å komme til en klubb i Norsk 1 div hvis han kan gå til svergies beste klubb. Men jeg drømmer her også ¤Drømmer, våte drømmer¤ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 16. November 2004 Del Skrevet 16. November 2004 fatter ikke hvorfor man ikke prøver seg på Kim Nystedt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 16. November 2004 Del Skrevet 16. November 2004 http://www.dagbladet.no/sport/2004/11/16/414730.html Tenk hvis den kom til 1 div neste sesong, kanskje vi ikke trenger en spiss alikavell da =) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 16. November 2004 Del Skrevet 16. November 2004 Hepp, fatter ikke hvorfor man ikke prøver seg på Kim Nystedt? Man venter vel på å få på plass den ny treneren først, samt at det er tette bånd mellom Lyn og Bærum generelt og Lyn og Nystedt spesielt (Han var vel i Lyn helt på slutten av 90 tallet.) Men enig med Flexi Knut at det er en spiller som vi naturlig bør vurdere sterkt før neste sesong i 1. divisjon... Nå tror jeg på en angrepstrio bestående av Veigar, Finsi og Ohr er det rette for oss neste år jeg da... @ringo 343=TD05 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sveinjhag 50 Del Skrevet 16. November 2004 Del Skrevet 16. November 2004 Hepp, fatter ikke hvorfor man ikke prøver seg på Kim Nystedt? Man venter vel på å få på plass den ny treneren først, samt at det er tette bånd mellom Lyn og Bærum generelt og Lyn og Nystedt spesielt (Han var vel i Lyn helt på slutten av 90 tallet.) Men enig med Flexi Knut at det er en spiller som vi naturlig bør vurdere sterkt før neste sesong i 1. divisjon... Nå tror jeg på en angrepstrio bestående av Veigar, Finsi og Ohr er det rette for oss neste år jeg da... Sikkert ikke noe i veien for å få tak i en hodespiller? Det ble borte med Sand! @ringo 343=TD05 19055[/snapback] Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 17. November 2004 Del Skrevet 17. November 2004 Clayton Zane vil til Norge Jeg tror han kunne passet bra inn i Stabæk systemet sammen med Markegård eller Finstad, han var god i lufta og rimelig rask så vidt jeg huske, pluss at han acorte bøttevis med mål.. Finnes det noe bedre sted enn Stabæk for å få fart på karrieren? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 17. November 2004 Del Skrevet 17. November 2004 Nei, det har du absolutt rett i. Men vil Zane komme til oss da? Sikkert en klubb i TL som vil ha ham... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 17. November 2004 Del Skrevet 17. November 2004 helt enig med at Zane ville vært et perfekt kjøp for oss.. her burde vi gjøre noe, vi skulle bare så gjerne hatt EN TRENER, da hadde dette kanskje blitt lettere.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå