Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hepp,

Good Riddance!

Spillere som ikke har prestert og så ønsker seg bort har vi ikke bruk for!

Daukjøtt kan vi bli kvitt, la dem gå gratis og kutt lønnskostnader, erstatt dem med motiverte ungutter!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 180
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hepp,

Good Riddance!

Spillere som ikke har prestert og så ønsker seg bort har vi ikke bruk for!

Daukjøtt kan vi bli kvitt, la dem gå gratis og kutt lønnskostnader, erstatt dem med motiverte ungutter!

@ringo

19760[/snapback]

Mener du at du ikke vil ha Arild Stavrum tilbake????? Han er jo sikkert i toppform!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Enig med du Markus! Jeg liker spillertypen...

Men det er mange i Bergen som har hevdet at gutten må ha hatt et ønske om å sabotere for Brann så dårlig som han har vært...

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp....

Nåja, husk hva jeg sa om Braathen... :)

Dylan MacAllister har skapt mye uro i forsvaret de gangene jeg har sett ham... Mot VIF og mot Ham Kam.. Neste år må vi regne med å stange mye mot kompakte forsvar, en spiller som skaper uro kan derfor være nyttig... Husk også Clayton Zane som var søppel i MFK og genial i LSK...

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Har David Hansen ny klubb, hvor skal han?

Aner ikke hvor David Hansen har blitt av! Han har tidligere blitt linket til Start. Men jeg fant ikke noe om det på Start sine hjemmesider. I dag tidlig kunne en lese i Aftenposten at VIF hadde lønninger til nye spillere fordi de hadde kvittet seg med Døhli, Krogstad og Hanssen...

Han er bossman, har tilknytninger til miljøet og selv om han ikke akkurat er noen ungsau lenger er han etter min mening en underurdert spiller. Han kan også brukes på alle possisjoner på midtbanen. Andresen er på vei ut og da kan Hanssen være en interessant spiller for å tilføre litt erfaring på midtbanen...

Jeg har sagt det før Hanssen er en av mine favoritspillere og han var særlig god den perioden han spillte i godset!

Hadde det vært opp til meg, hvilket det heldigvis er godt det ikke er, så hadde Hanssen vært inne i stallen vår neste sesong!

@ringo

343=TD05

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har sikker kilde på at han og stabæk har vært i kontakt med hverandre, men at han har avskrevet videre sammarbeid så lenge Stabæk er i 1. divisjon. Gutten vil fortsatt ut i store vide verden. Så nå venter han vel bare på at noen skal komme med et lønnstilbud og så mye som han har spillt i det siste så våkser helt sikkert de på trær så han kan velge og vrake fra øverste hylle.:santa:

(Det med Start var vel utlån han evt. var pålagt fra VIF og skulle gjelde ut sesongen)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Nei, sikkert ikke... Det er sabla lett å bli blendet når man er ihuga supporter...

Uansett så mener jeg at ting som lojalitet, engasjement og et brennende vinnerinstinkt er vel så viktig som fotballfaglige kvaliteter når vi skal rekkrutere spillere i tiden fremover!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tryggvi på vei "hjem"

Tryggvi trives ikke i Gøteborg, og ønsker å forlate klubben to år før kontrakten går ut.

Er det bare Tromsø som er på banen, eller har vi også meldt vår interesse?

19842[/snapback]

For å være ærlig så tror jeg ikke han vil til Stabæk, til det frister utelivet i Tromsø for mye!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kunne godt tenkt med Tryggvi tilbake jeg. Han kunne i det minste skyte.

Mener jeg så et bilde av familien Gudmundsson i Budstikka da de fikk en ny pudding for noen måneder. Da sto det "familein er bosatt i ..... på Stabekk". Og det var mens han spilte i Ørgryte. Liten tvil om hva som er "hjem" da.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

En kollega av meg med Blaadt hjerte kom akkurat løpende inn og fortalte at han hadde lest i gårsdagens budstikke at med en gang en trener var på plass så ville også tre nye spillere få tilbud om kontrakt fra Stabæk. Samt at Godset var svært så hissige på å hente inn Thomas Finstad...

Noen som har sett det samme eller har mer info?

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer, stod at godset ville ha finstad(!) og holter..

til david hansen.. jeg liker den gutten mer og mer for hver gang jeg ser klipp fra slåsskampen i sevilla, den flyvende neven som kommer inn, når de overfaller Martin er virkelig god å se på. Mann med innsats.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

En kollega av meg med Blaadt hjerte kom akkurat løpende inn og fortalte at han hadde lest i gårsdagens budstikke at med en gang en trener var på plass så ville også tre nye spillere få tilbud om kontrakt fra Stabæk. Samt at Godset var svært så hissige på å hente inn Thomas Finstad...

Noen som har sett det samme eller har mer info?

@ringo

19847[/snapback]

I Budstikka sto det at Start fortsatt er intr. i Stian, at Odd er veldig intr. i Mike og at Godset viste interesse for Holter og Finstad........og at Martin fortsatt var på ferie.

(For all del ikke tro at jeg holder Budsikka, ringte en kilde)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ender vel med at Steffen Iversen drar dit også.... Så jakter jo enga en svenske, han tar de sikkert i samme slengen bare for å være på den sikre siden...Bratseth begrunnet de mange spissvalgene med at alle ikke vil være i form samtidig.. luring det der.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ender vel med at Steffen Iversen drar dit også.... Så jakter jo enga en svenske, han tar de sikkert i samme slengen bare for å være på den sikre siden...Bratseth begrunnet de mange spissvalgene med at alle ikke vil være i form samtidig.. luring det der.

20047[/snapback]

Synes ikke du skal kødde med Bratseth. Han er kristen, og da kan du fort få problemer hos St. Peter. Bratseth skal visst være like kristen som denne t5pc-karen. Som også skal være en smarting...

1101796284652_121.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan jo bli ganske interessant oppe i trøndelag, kanskje bedre enn hotel cæsar.

med eggen

gris%20ba.gif

familien iversen (hvis iversen drar dit)

abs.jpg

bratseth

kirkeprest.JPG

familien basma

basmas%20onkel.jpg

sutreutrykket til spillerne som ikke får spille

Sinna.JPG

Dette blir artig å følge med på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fatter INGENTING av spillerkjøpene til RBK. Hva er vitsen med 4 like gode spisser? Og deretter kjøper de én til, én til, én til og én til. Og så kjøper de selvsagt én til. Og én til. Alle er like gode. Minst. Skulle disse kjøpene ha noe poeng må de jo kjøpe en spiss som er BEDRE enn dem de allerede har? Hvilke av spissene til rbk er noe særlig dårligere enn Ødegaard?

Storflor? Helstad? Braathen? Johnsen? Brattbakk? Og de ga bort Enerly...

Dette minner mest om T5PC-toppene som hadde 7-8 sportsbiler. "Hvilken Mercedes skal jeg kjøre i dag tro?" Det er ikke så lett å få brukt alle. Og selv RBK får (så lenge det varer) kun bruke 11 spillere samtidig...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Ny Spiss
  • Opprett ny...