atleten 1 675 Del Skrevet 30. November 2004 Del Skrevet 30. November 2004 Jeg tror de innser at kun 2-3% av spillerne de kjøper blir såkalte kontinuitetsbærere. Derfor er det viktig å ha et godt gjennomtrekk i klubben for å få de spillerne man virkelig ønsker. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joffen 954 Del Skrevet 30. November 2004 Del Skrevet 30. November 2004 Belsvik prøvde å skaffe penger til ny spiss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 1. Desember 2004 Del Skrevet 1. Desember 2004 Ser at Bryne har ny spiss som førsteprioritet. Innebærer dette i så fall at en av de eksisterende forsvinner? I så fall hvem og hvor. Hmmm. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 1. Desember 2004 Del Skrevet 1. Desember 2004 Hepp, Dessverre...., Oyuga har forlenget kontrakten sin, derimot har de kvittet seg med en av de unge angriperne sine... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 1. Desember 2004 Del Skrevet 1. Desember 2004 Jeg tror nok vi burde få oss en ny spiss, men untakk av Eirik er det vel ingen av de eksisterende som har klart å score noe selv i 2.div - og som kjent 1.div er bedre Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 1. Desember 2004 Del Skrevet 1. Desember 2004 Dessverre...., Oyuga har forlenget kontrakten sin, derimot har de kvittet seg med en av de unge angriperne sine... 20137[/snapback] Søren! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 1. Desember 2004 Del Skrevet 1. Desember 2004 Jeg tror nok vi burde få oss en ny spiss, men untakk av Eirik er det vel ingen av de eksisterende som har klart å score noe selv i 2.div - og som kjent 1.div er bedre 20139[/snapback] Enig, selv om Branimir har vist at han er kapabel til å score på tippeligaforsvarere. Pluss at Samir også har vist god scoringsform i lavere divisjoner. Og den mannen både kan og tør skyte! (Med forbehold om at han er med videre selvfølgelig - jeg husker ikke status i farten). Eller så får vi hente tilbake Mikkel da, hehe. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 1. Desember 2004 Del Skrevet 1. Desember 2004 Jeg tror nok vi burde få oss en ny spiss, men untakk av Eirik er det vel ingen av de eksisterende som har klart å score noe selv i 2.div - og som kjent 1.div er bedre 20139[/snapback] Enig, selv om Branimir har vist at han er kapabel til å score på tippeligaforsvarere. Pluss at Samir også har vist god scoringsform i lavere divisjoner. Og den mannen både kan og tør skyte! (Med forbehold om at han er med videre selvfølgelig - jeg husker ikke status i farten). Eller så får vi hente tilbake Mikkel da, hehe. 20141[/snapback] Samir er nok ikke med videre Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 1. Desember 2004 Del Skrevet 1. Desember 2004 Eller så får vi hente tilbake Mikkel da, hehe. 20141[/snapback] Mikkel har vel ikke akkurat bøtta innpå med mål for Moss i år!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 9. Desember 2004 Del Skrevet 9. Desember 2004 Ifølge rykter har Skeid vært i kontakt med Kim Nystedt... - VGD... - Hvorfor henter ikke vi den mannen ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stabæk 8 Del Skrevet 9. Desember 2004 Del Skrevet 9. Desember 2004 Jeg er enig med Marcus.. Kim Nystedt haddde passet veldig bra inn i Stabæk.. Han ville ikke til Skeid, pga da måtte han ned kraftig i lønn.. I samme slengen ønsker jeg også Nick Haugen.. Begge er to talentfulle spillere som hadde passet bra inn i Stabæk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 10. Desember 2004 Del Skrevet 10. Desember 2004 Har ikke han Haugen brekt noen bein osv? Av det jeg har fått med meg er han veldig oppskrytt.. Spilt for mye CM/FM Mr.Stabæk? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 10. Desember 2004 Del Skrevet 10. Desember 2004 Jo tror det, Nick Rios hadde ihvertfall en eller annen langtidsskade.. Han er nok ikke så god som på Cm i virkeligheten, da hadde han nok spilt et annet sted i dag.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stabæk 8 Del Skrevet 10. Desember 2004 Del Skrevet 10. Desember 2004 hehe. kjenner haugen godt og han er gd nok for Stabæk, ihvertfall Kim Nystedt. ja, haugen er ute med skade i en stund ja..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 10. Desember 2004 Del Skrevet 10. Desember 2004 En venn av en venn av meg spiller i Bærum, og iflg han er Haugen "sinnsyk". Hadde vært fint med de to i blaatt tror jeg, altså Nystedt og Haugen. Forza Stabæk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 10. Desember 2004 (endret) Del Skrevet 10. Desember 2004 (endret) om Nick Rios bare tar seg et bare uker på Gaustad da, så har vi to gode nye spillere. Endret 10. Desember 2004 av Flexi Knut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
loudness 303 Del Skrevet 10. Desember 2004 Del Skrevet 10. Desember 2004 syns vi skal hente Kim Nystedt, Haugen er jeg litt usikker på,selv om han har gjort mye bra på cm Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 13. Desember 2004 Del Skrevet 13. Desember 2004 Hva med disse?....det ser vel ut som om budkrigen kan nå nye store høyder hvis alle de intr klubbene skal legge inn bud Christer George og Torjus Hansén Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 13. Desember 2004 Del Skrevet 13. Desember 2004 Hepp, Jeg mister ikke akkurat nattesøvnen av at Andresen foravinner til Brann. Som det skrives på forsiden så har vi mange alternativer på sentral midtbane! Selv om jeg regner Jörgensen for å være angripsspiller og ikke midtbanespiller så har vi fire solide alternativer i Hauger, Clausen, Stenersen og Stenvoll. Hauger og Clausen har virkelig potensiale til å bli en stor midtbaneduo! Det eneste jeg er litt i tvil om er pasningkvaliteten og kreativiteten til disse 4 spillerne. Dessuten er det ikke noen som fresmstår som en klar ener blandt dem! Personlig har jeg størst tro på Clausen og er enig med vedkommende som foreslo at vi burde gi ham trøye nr 8! Men når det er sagt så synes jeg vi kan trenge en litt mer erfaren kraft til å styre midtbanen frem mot returen til eliten. Derfor har jeg på sedvanlig vis scoutet markedet etter en mulig forsterkning. Vedlagte spiller har kontrakt med Porto(Er dog utlånt til Estrela Amadora i nest høyeste divisjon i Portugal) , som går ut til sommeren. Han er dermet bosmanspiller fra og med 010105 og kan signere med hvem han måtte ønske da. Han har blitt linket til AIK, men er lunken fordi de har rykket ned, så det spørs vel om vi kan klare å lokke ham til oss... Uansett en spennende spiller, som lager endel assists! @ringo presenterer en kandidat til å fylle Martins sko! Namn: Sven Fredrik Olof Söderström Född: 73.01.30 Längd: 177 cm Vikt: 74 kg Moderklubb: Östanbo IS Övriga klubbar: IK Brage, VSC Guimaraes, Porto, Standard Liege, SC Braga och nu utlånad till Estrela Amadora Blev proffs: Den 14 Mars 1997 Antal matcher som proffs: seriematcher: ca 155 (19 mål), UEFAcup: 6 (2 mål), portugisiska cupen: ca 22 (5 mål) Utmärkelser: Bästa utländske mittfältare 2ggr samt pallplats 2ggr för sammanlagt betyg/poäng under en hel säsong. Landskamper: A-landskamper 7 st, U21-landskamper: 1 st. Ligamatcher i Portugal: 180 (23 mål) Cupen i Portugal: 27 (8 mål) Matcher i Champions League: 14 (1 mål) Position: Mittfält Tröjnummer: 14 Skostorlek: 39,5 Favoritspelare: Zidane Bästa motståndare: Del Piero, Baggio, Fuser, Signori, Joao Pinto, Jardel, Zahovic, Figo, -Ja, det finns jävligt många bra och fler som jag mött, det är omöjligt att välja en. Bästa medspelare: Vitor Paneria och Capucho Bästa tränare: Quinito Favoritlag: Juventus Skulle vilja spela i: Juventus eller Barcelona Bästa match jag sett: Tyskland-Argentina i VM-final 86. Vill bli bättre på som spelare: Nickavslut mot mål, men man kan bli bättre på allt...(en bra klyscha) Statistikk: Sesong/Klubb/Kamper/mål 1992 IK Brage 0 0 1993 IK Brage 4 0 1994 IK Brage 23 8 1995 IK Brage 25 6 1996 IK Brage 25 5 1996/97 Vitória Guimarães 6 0 Portugal 1997/98 Vitória Guimarães 30 2 Portugal 1998/99 Vitória Guimarães 29 4 Portugal 1999/00 Vitória Guimarães 33 1 Portugal 2000/01 Vitória Guimarães 30 4 Portugal 2002/03 Standard Liege 29 1 Belgie 2003/04 Sporting Braga 3 3 Portugal Total 237 34 Litt mer info om kontrakt og fremtidsplaner og slikt: http://www.fotbolldirekt.com/IndexNews.cfm?ID=15214 @ringo TD05 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 14. Desember 2004 (endret) Del Skrevet 14. Desember 2004 (endret) nye spillere vil bli hentet inn før sesongen P O R R - P O R R - P O R R Endret 14. Desember 2004 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 14. Desember 2004 Del Skrevet 14. Desember 2004 Hepp.... Søt musikk i mine ører... To tips på tidligere disipler som kan være aktuelle. Gabriel Ucar på venstre back (Har havnet utenfor varmen i landskrona og var for litt siden koblet til Enga men det ble det ikke noe av) JANNE OM GABBE - Ucar ser mycket spelsugen ut efter något av ett mellanår i fjol. Har alla kvalitéer för ett modernt ytterbackspel og den store sterke spissen Daniel Nannskog! For tiden i kina, men lysten på å komme hjem! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 14. Desember 2004 Del Skrevet 14. Desember 2004 og den store sterke spissen Daniel Nannskog!20986[/snapback] Jeg liker ordene stor og sterk når vi snakker om spisser. Hvis han i tillegg er rask, fintesterk, har god skuddfot og god spilleforståelse og er generelt målfarlig, synes jeg vi skal ta en titt på han Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 14. Desember 2004 Del Skrevet 14. Desember 2004 Namn: Daniel Nannskog Född: 22 maj 1974 Längd: 180 cm Vikt: 81 kg Fordon: Wolksvagen Jetta, här i Kina Dryck: Kaffe och cognac Mat: Italienskt Ser på TV: Dokumentärer, filmer och sport Film: Hitta Nemo Favoritskådis: Robert De Niro Musik: Soul och R&B Resmål: New York Minner meg noge om denne gjengen men er han like effektiv som Tony så tar jeg han gjerne Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 14. Desember 2004 (endret) Del Skrevet 14. Desember 2004 (endret) Jeg likte dette bildet: Enten viser han muskler, eller så ler kineserne av ham fordi han har bæsja i buksa. Endret 14. Desember 2004 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 14. Desember 2004 Del Skrevet 14. Desember 2004 Jeg liker dette: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 14. Desember 2004 Del Skrevet 14. Desember 2004 Hvorfor har StabækLars krysset ut Poljac - noe jeg ikke vet eller? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 14. Desember 2004 Del Skrevet 14. Desember 2004 Jeg har også tenkt litt på Nannskog. Scoret 9 seriemål for sitt kinesiske lag i 2004. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 14. Desember 2004 Del Skrevet 14. Desember 2004 Hvorfor har StabækLars krysset ut Poljac - noe jeg ikke vet eller? 20997[/snapback] Er Branimir med i troppen, da? Det hadde jo vært knall! I såfall skal museørene amputeres straks, i denne stund! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 14. Desember 2004 Del Skrevet 14. Desember 2004 tryggvi er ferdig i örgryte. han vil ikke bli i sverige, men han vet ikke heller hvor han skal spille neste sesong. han vet bare at noen klubber i norge er interessert i ham. han mislikte den tidligere finske örgryte treneren, og han fikk for lite spilletid etter sin mening. han var misfornøyd med dette og han ga klar beskjed til klubbledelsen at han ikke trives i klubben og med treneren. imidlertid har örgryte en ny trener, men klubbledelsen har ingen lyst til å ha tryggvi videre med i klubben fordi han kranglet og maset så mye. kilde: http://www.fotbolti.net/fullStory.php?id=20993 ikke akkurat DEN spilleren jeg ønsker meg tilbake til stabæk, men kanskje en ganske billig alternative som ha et viss målinstinkt /er målfarlig nok for 1 div? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 14. Desember 2004 Del Skrevet 14. Desember 2004 jeg kunne gjerne ha sett Tryggvi tilbake, jeg. (om han ikke blir dyr selvsagt) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå