Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 180
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg tror nok vi burde få oss en ny spiss, men untakk av Eirik er det vel ingen av de eksisterende som har klart å score noe selv i 2.div - og som kjent 1.div er bedre

20139[/snapback]

Enig, selv om Branimir har vist at han er kapabel til å score på tippeligaforsvarere. Pluss at Samir også har vist god scoringsform i lavere divisjoner. Og den mannen både kan og tør skyte! (Med forbehold om at han er med videre selvfølgelig - jeg husker ikke status i farten). Eller så får vi hente tilbake Mikkel da, hehe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror nok vi burde få oss en ny spiss, men untakk av Eirik er det vel ingen av de eksisterende som har klart å score noe selv i 2.div - og som kjent 1.div er bedre

20139[/snapback]

Enig, selv om Branimir har vist at han er kapabel til å score på tippeligaforsvarere. Pluss at Samir også har vist god scoringsform i lavere divisjoner. Og den mannen både kan og tør skyte! (Med forbehold om at han er med videre selvfølgelig - jeg husker ikke status i farten). Eller så får vi hente tilbake Mikkel da, hehe.

20141[/snapback]

Samir er nok ikke med videre

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg er enig med Marcus.. Kim Nystedt haddde passet veldig bra inn i Stabæk.. Han ville ikke til Skeid, pga da måtte han ned kraftig i lønn.. I samme slengen ønsker jeg også Nick Haugen..

Begge er to talentfulle spillere som hadde passet bra inn i Stabæk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Jeg mister ikke akkurat nattesøvnen av at Andresen foravinner til Brann. Som det skrives på forsiden så har vi mange alternativer på sentral midtbane! Selv om jeg regner Jörgensen for å være angripsspiller og ikke midtbanespiller så har vi fire solide alternativer i Hauger, Clausen, Stenersen og Stenvoll. Hauger og Clausen har virkelig potensiale til å bli en stor midtbaneduo! Det eneste jeg er litt i tvil om er pasningkvaliteten og kreativiteten til disse 4 spillerne. Dessuten er det ikke noen som fresmstår som en klar ener blandt dem! Personlig har jeg størst tro på Clausen og er enig med vedkommende som foreslo at vi burde gi ham trøye nr 8!

Men når det er sagt så synes jeg vi kan trenge en litt mer erfaren kraft til å styre midtbanen frem mot returen til eliten. Derfor har jeg på sedvanlig vis scoutet markedet etter en mulig forsterkning. Vedlagte spiller har kontrakt med Porto(Er dog utlånt til Estrela Amadora i nest høyeste divisjon i Portugal) , som går ut til sommeren. Han er dermet bosmanspiller fra og med 010105 og kan signere med hvem han måtte ønske da.

Han har blitt linket til AIK, men er lunken fordi de har rykket ned, så det spørs vel om vi kan klare å lokke ham til oss... Uansett en spennende spiller, som lager endel assists!

@ringo presenterer en kandidat til å fylle Martins sko!

Namn: Sven Fredrik Olof Söderström

Född: 73.01.30

Längd: 177 cm

Vikt: 74 kg

Moderklubb: Östanbo IS

Övriga klubbar: IK Brage, VSC Guimaraes, Porto, Standard Liege, SC Braga och nu utlånad till Estrela Amadora

Blev proffs: Den 14 Mars 1997

Antal matcher som proffs: seriematcher: ca 155 (19 mål),

UEFAcup: 6 (2 mål),

portugisiska cupen: ca 22 (5 mål)

Utmärkelser: Bästa utländske mittfältare 2ggr samt pallplats 2ggr för sammanlagt betyg/poäng under en hel säsong.

Landskamper: A-landskamper 7 st,

U21-landskamper: 1 st.

Ligamatcher i Portugal: 180 (23 mål)

Cupen i Portugal: 27 (8 mål)

Matcher i Champions League: 14 (1 mål)

Position: Mittfält

Tröjnummer: 14

Skostorlek: 39,5

Favoritspelare: Zidane

Bästa motståndare: Del Piero, Baggio, Fuser, Signori, Joao Pinto, Jardel, Zahovic, Figo,

-Ja, det finns jävligt många bra och fler som jag mött, det är omöjligt att välja en.

Bästa medspelare: Vitor Paneria och Capucho

Bästa tränare: Quinito

Favoritlag: Juventus

Skulle vilja spela i: Juventus eller Barcelona

Bästa match jag sett: Tyskland-Argentina i VM-final 86.

Vill bli bättre på som spelare: Nickavslut mot mål, men man kan bli bättre på allt...(en bra klyscha)

Statistikk:

Sesong/Klubb/Kamper/mål

1992 IK Brage 0 0

1993 IK Brage 4 0

1994 IK Brage 23 8

1995 IK Brage 25 6

1996 IK Brage 25 5

1996/97 Vitória Guimarães 6 0 Portugal

1997/98 Vitória Guimarães 30 2 Portugal

1998/99 Vitória Guimarães 29 4 Portugal

1999/00 Vitória Guimarães 33 1 Portugal

2000/01 Vitória Guimarães 30 4 Portugal

2002/03 Standard Liege 29 1 Belgie

2003/04 Sporting Braga 3 3 Portugal

Total 237 34

Litt mer info om kontrakt og fremtidsplaner og slikt:

http://www.fotbolldirekt.com/IndexNews.cfm?ID=15214

@ringo

TD05

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp....

Søt musikk i mine ører...

To tips på tidligere disipler som kan være aktuelle.

Gabriel Ucar på venstre back (Har havnet utenfor varmen i landskrona og var for litt siden koblet til Enga men det ble det ikke noe av)

JANNE OM GABBE

- Ucar ser mycket spelsugen ut efter något av ett mellanår i fjol. Har alla kvalitéer för ett modernt ytterbackspel

og den store sterke spissen Daniel Nannskog! For tiden i kina, men lysten på å komme hjem!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

og den store sterke spissen Daniel Nannskog!

20986[/snapback]

Jeg liker ordene stor og sterk når vi snakker om spisser. Hvis han i tillegg er rask, fintesterk, har god skuddfot og god spilleforståelse og er generelt målfarlig, synes jeg vi skal ta en titt på han

Lenke til innlegg
Del på andre sider

danielnannskog02.jpg

Namn:  Daniel Nannskog

Född:  22 maj 1974

Längd:  180 cm

Vikt:  81 kg

Fordon:  Wolksvagen Jetta, här i Kina

Dryck:  Kaffe och cognac

Mat:  Italienskt

Ser på TV:  Dokumentärer, filmer och sport

Film:  Hitta Nemo

Favoritskådis:  Robert De Niro

Musik:  Soul och R&B

Resmål:  New York

Minner meg noge om denne gjengen

sopranos_240_005.jpg

men er han like effektiv som Tony så tar jeg han gjerne

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tryggvi er ferdig i örgryte.

han vil ikke bli i sverige, men han vet ikke heller hvor han skal spille neste sesong. han vet bare at noen klubber i norge er interessert i ham.

han mislikte den tidligere finske örgryte treneren, og han fikk for lite spilletid etter sin mening. han var misfornøyd med dette og han ga klar beskjed til klubbledelsen at han ikke trives i klubben og med treneren.

imidlertid har örgryte en ny trener, men klubbledelsen har ingen lyst til å ha tryggvi videre med i klubben fordi han kranglet og maset så mye.

kilde: http://www.fotbolti.net/fullStory.php?id=20993

ikke akkurat DEN spilleren jeg ønsker meg tilbake til stabæk, men kanskje en ganske billig alternative som ha et viss målinstinkt /er målfarlig nok for 1 div?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Ny Spiss
  • Opprett ny...