Gå til innhold

Anbefalte innlegg

dyr kan han ikke være...

han er

- gammel

- ikke lengre landslagspiller

- var langtidskadet

- har ikke spilt/prestert så mye de siste 2 sesongene

...men kanskje ødelegger han alt med sin evig mas?

etter det jeg har forstått er ørgryte ikke lengre interessert i å ha en bråkmaker som han med i spillertroppen...

men hvis han scorer mål...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 180
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Herregud, dette tar på...

I går begynte jeg å fable over hvem som skal være spiss neste år. Løsningen falt på Christian Holter sammen med Veigar/Eirik. Christian er faktisk litt teknisk (kilde:Sammy) selvom vi har sett få bevis på dette. I tillegg er han sterk, har et godt skuddbein og er ålright på hode. Holter som feilvendt spiss og Veigar/Eirik som truer bakrommet.

Kan noen bestille plass på Blakkstad til meg evt. få fingeren ut av Stabæk fotball så vi får noen svar

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Branimir

Poljac. Utleid fra Stabæk til Start i sommer. Likte øl og frossenpizza bedre enn å trene. Det gikk utover Ben Wright, som ikke scoret ett mål etter at Poljac ble britens samboer.

Wright

Stakkars Ben Wright, som måtte leve med Branimir Poljac og fikk ødelagt hele høstsesongen. Nå er Poljac borte, og Starts venstreving kan endelig få sove og konsentrere seg om fotball igjen.

Branimir, du er god! hehe

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Branimir

Poljac. Utleid fra Stabæk til Start i sommer. Likte øl og frossenpizza bedre enn å trene. Det gikk utover Ben Wright, som ikke scoret ett mål etter at Poljac ble britens samboer.

Wright

Stakkars Ben Wright, som måtte leve med Branimir Poljac og fikk ødelagt hele høstsesongen. Nå er Poljac borte, og Starts venstreving kan endelig få sove og konsentrere seg om fotball igjen.

Branimir, du er god! hehe

21737[/snapback]

DET TEITESTE JEG HAR HØRT... har noen kikka på Branimir etter "hjemkomst"? Fyren er jo skinnmager og han hadde ikke akkurat kropp som en matr.ass fra før....

min erfaring er ikke at du raser ned i vekt på en diett av frossepizza og øl.,,, men det er mulig jeg spiser gæern pizza.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

aldri hørt om at noen spiser/drikker pga frustrasjon?

vel, send branimir gjerne til st.pauli...han passer bra til resten av guttene!

21744[/snapback]

poenget er at gutten har rast ned i vekt under Startperioden.

nei, ikke til noe St Pauli med Branimir. Han, Mads, Henning, Morten og Samir (+ Bjørnar og Christian) kan bli stammen i det laget som smeller oss opp i TL igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I går begynte jeg å fable over hvem som skal være spiss neste år. Løsningen falt på Christian Holter sammen med Veigar/Eirik. Christian er faktisk litt teknisk (kilde:Sammy) selvom vi har sett få bevis på dette. I tillegg er han sterk, har et godt skuddbein og er ålright på hode. Holter som feilvendt spiss og Veigar/Eirik som truer bakrommet.

Kan noen bestille plass på Blakkstad til meg evt. få fingeren ut av Stabæk fotball så vi får noen svar

21499[/snapback]

Fy faen så genialt!!! tenk å prøve ut det i en treningskamp! tror dette begynner å tære ltt på meg og..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

håper aldri stabæk kommer i den situasjonen at vi må bruke holter som spiss.

nei, gi meg 433 med I.A som targetman i midten, da har han snart danket ut iversen og frode johnsen fra landslaget.

Endret av jokke
Lenke til innlegg
Del på andre sider

21499[/snapback]

Fy faen så genialt!!! tenk å prøve ut det i en treningskamp! tror dette begynner å tære ltt på meg og..

21915[/snapback]

Ja her har det ydeligvis rabla både for den ene og den andre etter at sesongen tok slutt. Godt vi kommer igang med treningskamper snart igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lets go for the real thing: Vet at Norwich snuser litt på Shefki Kuqi men det er lite trolig med en overgang. Synes fortsatt spilleren er meget interessant. 190 cm og 90 kg. Hevder selv å ha sin styrke innenfor 16-meteren. Sterk i luften og flink til å skjerme motspillerne ved hjelp av fysikken. Er i tillegg kjent for sitt egasjement og innsatsvilje. Nettopp en slik spiller vi trenger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lets go for the real thing: Vet at Norwich snuser litt på Shefki Kuqi men det er lite trolig med en overgang. Synes fortsatt spilleren er meget interessant. 190 cm og 90 kg. Hevder selv å ha sin styrke innenfor 16-meteren. Sterk i luften og flink til å skjerme motspillerne ved hjelp av fysikken. Er i tillegg kjent for sitt egasjement og innsatsvilje. Nettopp en slik spiller vi trenger.

22155[/snapback]

På treninga i dag var det bare en man som scora - Veigar. Han scora til gjengjeld mange

Lenke til innlegg
Del på andre sider

22155[/snapback]

På treninga i dag var det bare en man som scora - Veigar. Han scora til gjengjeld mange

22183[/snapback]

Godt å høre!

Er bombesikker på at hvis Veigar får en problemfri/skadefri sesongoppkjøring blir han toppscorer i 1. div i år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med Fredrikstads Dag Frode Hornseth? En måltyv som ikke får de sjangsene han fortjener i Fredrikstad. Brian West er jo selvskreven og Marcus Ringberg er kaptein og har klippekort og er aldri skadet og med anskaffelsen av stortalentet Martin Wiig fra Odd ser det ikke ut til at det blir mye sjangser for Hornseth i Fredrikstad-angrepet i neste sesong heller. Men han er både ung og teknisk god og vil kanskje blomstre i Stabæk om man satser på ham. Jeg husker hvordan han kom inn da West ble skadet mot Trømsø i høst og avgjorde kampen med et iskaldt mål. God med ballen i beina innenfor sekstenmeteren... Siden Fredrikstad tydeligvis ikke synes han passer inn i deres spill så bør de la ham gå billig. Tror det kan bli mye fotballmorro per krone for Stabæk her.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glad melding:

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeli...ticle326241.ece

I fjor hadde Odd kjempe-suksess da de hentet Olivier Occean fra amerikansk collegefotball. Nå har Skiens-klubben reist tilbake til USA for å gjøre et nytt scoop. Med på turen er også Lillestrøm, Stabæk Vålerenga.

Ser forresten ut som om Stabæk Vålerenga er en klubb...

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser forresten ut som om Stabæk Vålerenga er en klubb...

22196[/snapback]

Det står jo at 3 tippeligaklubber reiser til USA: Odd, Lillestrøm og Stabæk Vålerenga. Kan ikke tolke dette på noen annen måte enn at Stabæk og Vålerenga har fusjonert og at vi spiller i TL 2005. Med Stabæk som første del av navnet så betyr det at hjemmekampene spilles på Nadderud. Ja, ja, så lenge Reka ikke blir hovedtrener, så skal det vel gå.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Dag Frode Hornseth er kanskje ikke et så fryktelig dumt alternativ. FFK skal jo tross alt redusere antallet spillere i stallen og sannsynligheten for at han får mye spilletid er ikke særlig stor. Han er faktisk seriemester med RBK for et par tre år tilbake. Men har vært superreserve hele karriæren og ikke lykkes i noen av klubbene han har vært i (RBK, Bryne og FFK.)

Litt fakta:

Posisjon :Angrep

Født: 1.februar 1982

Tidligere klubber: Koppang/Stor-Elvdal FK, Trysil FK, Rosenborg, Bryne (utlån)

Høyde: 184 cm

Vekt: 73 kg

Landslag: 2 U21-landskamper for Norge

Sesonger:

År/Lag/Kamper/Mål

2004 Fredrikstad 14 2

2003 Bryne 19 3

2002 Rosenborg 11 2

Det er en spiller som burde kunne hentes inn til prøvespill...

Eller ser jeg at EX-Godset, Arsenal og Grazer(?) midtbanespiller Stefan Gislason er på klubbjakt... En mann for oss?

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fra Godset.no.

"Fra Asker til Godset

22 år gamle Andreas Solvang er nå klar for spill i Strømsgodset de to neste sesongene. Andreas er spiss, han er hurtig og er 192 cm høy.

Andreas Solvang er 22 år gammel, og var for to år siden toppscorer i Asker.

Sist sesong slet han en del med skader, men er nå altså tilbake for fullt, og denne gang skal han ikle seg Godsets blå drakt.

"

Ringo, er dette en kommende storscorer og local lad, som vi lot forsvinne, eller har ingen visst om han før?

Endret av kjakan
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Ny Spiss
  • Opprett ny...