@ringo 22 149 Del Skrevet 11. Januar 2005 Del Skrevet 11. Januar 2005 Hepp, Jeg visste ihvertfall ikke om han Godset har vel hentet toppscoreren til Fossum også... Det er alltid vanskelig å si med spillere fra 2 og 3 div. De trenger somregel litt tid på å aklimatisere seg. Men det å være målscorer er somregel noe man bare er... og da er det ikke så viktig hvilket nivå man spiller på... Jeg velger å tro at Stabæk kjenner til denne spilleren og har vurdert ham som dårligere enn de vi allerede har i stallen... Hadde han vært 19 år så kanskje... Når det gjelder hvem som blir toppscorer i divisjonen i år så er det mange alternativer egentlig... Hamre er tilbake i MK. Tegström og Dokken kan bli giftige i Sandefjord. Fjorårets toppscorer Ouyga må vi nok regne med. Det blir spennende å se om Kleppe får det til i år også, Pors får nok en hard sesong. Lars Petter Hansen var god forr FFK, kan bli god for FKT Hvem blir vår toppscorer? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 11. Januar 2005 Del Skrevet 11. Januar 2005 Jeg setter som sagt en 100drings på Veigar, gitt at han unngår skader. Evt. vår nye super-spiss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 11. Januar 2005 Del Skrevet 11. Januar 2005 Hepp, Jeg skulle gjerne sett Veigar spille som et bindeledd mellom angrep og midtbanen, men det fordrer at vi makter å øke arbeidskapasiteten og aksjonsradiusen hans betraktlig! Noen som vet hva ståa er med Jörgensen? Jeg hører stadig rykter om at han har satt seg helt på bakbeina! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 11. Januar 2005 Del Skrevet 11. Januar 2005 Jeg skulle gjerne sett Veigar spille som et bindeledd mellom angrep og midtbanen, men det fordrer at vi makter å øke arbeidskapasiteten og aksjonsradiusen hans betraktlig!22255[/snapback] 4-4-1-1? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 11. Januar 2005 Del Skrevet 11. Januar 2005 Hepp, Nope 343... jeg er en av de få som tror 3 backsforsvar er bedre enn 4... og det kan jeg antagelig skrive en avhandling om.... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 11. Januar 2005 Del Skrevet 11. Januar 2005 Hepp, Nope 343... jeg er en av de få som tror 3 backsforsvar er bedre enn 4... og det kan jeg antagelig skrive en avhandling om.... @ringo 22257[/snapback] Jeg heller mer mot en 4-3-1-2. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 11. Januar 2005 Del Skrevet 11. Januar 2005 Hepp, 3412 da Jon Morten, Mike, Muri Tom, Henning, Mads C, Tommy, Veigar/Mads J Finsi, Eirik. @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 11. Januar 2005 Del Skrevet 11. Januar 2005 Tror egentlig at hvilken tallkombinasjon vi velger er mindre viktig. Det som betyr noe, er at vi får mye bedre samhandling i laget. Alle må vite hvor medspillerne er til en hver tid (mer eller mindre). En forsvarsspiller må vite hvor han har midtbanen, midtbanepillerne må vite hvor spissene løper osv... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 11. Januar 2005 Del Skrevet 11. Januar 2005 Hepp, Ja trenere snakker sjelden om tallkombinasjoner med unntak av når de ikke har lyst til å fortelle hvordan de vil spille. Når det gjelder Stbaæk så må vi bli bedre på omstillingen fra angrep til forsvar og visa versa. Det var der det sviktet i fjor! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 11. Januar 2005 Del Skrevet 11. Januar 2005 Synes det er merkelig hvis jørgensen har satt seg på bakbeina, han får ringe agenten sin og be han finne en klubb.. Kanskje Ancona er interessert.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 11. Januar 2005 Del Skrevet 11. Januar 2005 Høres ikke dumt ut det *drømmer* Jon Morten - Muri - Mike - I.A. Tom/Ny kant - Clausen/Henning/Ny midt - Henning/Mads Mads/Veigar Ny spiss - Veigar/Finsi Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 11. Januar 2005 Del Skrevet 11. Januar 2005 Tviler på at vi får lov til å ha 16 spillere på banen i 1.div, men det kan jo godt hende jeg tar feil !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 11. Januar 2005 Del Skrevet 11. Januar 2005 Tviler på at vi får lov til å ha 16 spillere på banen i 1.div, men det kan jo godt hende jeg tar feil !!! 22264[/snapback] Er ikke det et minstekrav? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 11. Januar 2005 Del Skrevet 11. Januar 2005 -----------------ia------mike------muri--------------------- tom---------------------------------------------------tommy -----------mads-------henning--------mads--------------- -----------------veigar-------------eirik--------------------- Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 11. Januar 2005 Del Skrevet 11. Januar 2005 -----------------ia------mike------muri--------------------- tom---------------------------------------------------tommy -----------mads-------henning--------mads--------------- -----------------veigar-------------eirik--------------------- 22269[/snapback] Dristig forslag! Spille uten keeper.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 11. Januar 2005 Del Skrevet 11. Januar 2005 Han her fikk vi ikke.... Hepp, Stefan Bärlin??? 23 i nettet i år??? http://www.vskfotboll.nu/index.php?fot=nyh&newsno=332 @ringo 17480[/snapback] Gleder meg til det står: Stabæk enig med måltyv!!!! (om han er svensk eller dansk (eller norsk) er jeg ikke så nøye på) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 11. Januar 2005 (endret) Del Skrevet 11. Januar 2005 (endret) Dagbladet skriver i dag at Stefan Bärlin er nær en overgang til Start. Bärlin scoret 23 mål for Västerås i Superettan siste sesong. Det er slike spillere vi trenger; noen som vi vet presterer! Her var det visst to personer som tenkte på det samme samtidig... Endret 11. Januar 2005 av Thomas Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 11. Januar 2005 Del Skrevet 11. Januar 2005 og ikke en fransk nomade...... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 11. Januar 2005 Del Skrevet 11. Januar 2005 Så sant så sant. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 13. Januar 2005 Del Skrevet 13. Januar 2005 Noen som vil ha dem ? Ja Takk !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 13. Januar 2005 Del Skrevet 13. Januar 2005 Noen som vil ha dem ? Ja Takk !!! 22369[/snapback] Gratis er jo veldig bra, og lønnskravet skulle vel ikke by på noe problem..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 13. Januar 2005 Del Skrevet 13. Januar 2005 ja ja 300 000 i uka elller i året det er vel ikke så stor forskjell? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 14. Januar 2005 Del Skrevet 14. Januar 2005 I følge Fotbolldirekt betaler Start 1 mill for Stefan Bärlin. Billig for Superettans toppscorer! I og med at vi nå har litt penger fra salget av Martin og Stian er jeg spent på hvor mye og hva vi vil bruke pengene på. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 14. Januar 2005 Del Skrevet 14. Januar 2005 Hepp, Tja, mesteparten av de pengene har vel gått med til å dekke gammal morro tenker jeg... Tror Gudmundson fort kan bli den nye spissen, og han blir ikke så veldig dyr tipper jeg... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 14. Januar 2005 Del Skrevet 14. Januar 2005 Hepp, Tja, mesteparten av de pengene har vel gått med til å dekke gammal morro tenker jeg... Tror Gudmundson fort kan bli den nye spissen, og han blir ikke så veldig dyr tipper jeg... @ringo 22460[/snapback] Åssen er det der? Har han fått sparken, og kan gå gratis til oss? Har han fortsatt kontrakt med Örgryte? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 14. Januar 2005 Del Skrevet 14. Januar 2005 Det jeg har hørt er at ÖIS ikke ønsker Tryggvi videre og at han derfor er fritstilt. De har offisielt sagt at de forventer å få noen kroner men er samtidig interessert i å finne en ordning som er til det beste for både spiller og klubb. Prisen forventes derfor å være lav. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 16. Januar 2005 (endret) Del Skrevet 16. Januar 2005 (endret) Hva med dette??? --------------Trygvi/Finsi--------Eirik/Veigar------------------ Mads J--------Mads C---------Henning------------Tom IA------Stenersen/Muri-----------Mike-----------Morten --------------------------Jon----------------------- Angående spissene så får vi se hvem presterer best og gjør jobben sin, nemlig å putte ballen i nettet. Mener dette laget har godt potensiale til direkte opprykk Endret 16. Januar 2005 av Henrik H Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 16. Januar 2005 Del Skrevet 16. Januar 2005 Hva med dette??? --------------Trygvi/Finsi--------Eirik/Veigar------------------ Mads J--------Mads C---------Henning------------Tom IA------Stenersen/Muri-----------Mike-----------Morten --------------------------Jon----------------------- Angående spissene så får vi se hvem presterer best og gjør jobben sin, nemlig å putte ballen i nettet. Mener dette laget har godt potensiale til direkte opprykk 22526[/snapback] Tja, ville for min del byttet om på Tom og Jørgensen, og samtidig latt Stenersen spille sentralt med Hauger. Tror vi trenger mer tyngde sentralt i midtbanen enn Clausen og Hauger. Jeg tror jeg er for en diamant på midten, med Stenersen bak, Tom til venstre, Henning til høyre, og Jørgensen som offensiv midtbane. Ville kledd laget, og vi har typene til å klare det. Blir spennende å se hva JJ velger.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 16. Januar 2005 Del Skrevet 16. Januar 2005 JJ sa på møtet at IA er best som "midtback". Så man evt. skyve Steners ut på kanten der han hadde flere opptredner i fjor, uten å gjøre bort seg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 16. Januar 2005 Del Skrevet 16. Januar 2005 JJ sa på møtet at IA er best som "midtback". Så man evt. skyve Steners ut på kanten der han hadde flere opptredner i fjor, uten å gjøre bort seg! 22532[/snapback] evt. omskolere Morten og/eller Bjørnar til kantspillere. Hørtes ut som han så for seg å omskolere en av våre nåværende sentrale midtbanespillere til back. Clausen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå