Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hepp,

Jeg visste ihvertfall ikke om han :) Godset har vel hentet toppscoreren til Fossum også...

Det er alltid vanskelig å si med spillere fra 2 og 3 div. De trenger somregel litt tid på å aklimatisere seg. Men det å være målscorer er somregel noe man bare er... og da er det ikke så viktig hvilket nivå man spiller på... Jeg velger å tro at Stabæk kjenner til denne spilleren og har vurdert ham som dårligere enn de vi allerede har i stallen... Hadde han vært 19 år så kanskje...

Når det gjelder hvem som blir toppscorer i divisjonen i år så er det mange alternativer egentlig...

Hamre er tilbake i MK.

Tegström og Dokken kan bli giftige i Sandefjord.

Fjorårets toppscorer Ouyga må vi nok regne med.

Det blir spennende å se om Kleppe får det til i år også, Pors får nok en hard sesong.

Lars Petter Hansen var god forr FFK, kan bli god for FKT

Hvem blir vår toppscorer?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 180
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hepp,

Jeg skulle gjerne sett Veigar spille som et bindeledd mellom angrep og midtbanen, men det fordrer at vi makter å øke arbeidskapasiteten og aksjonsradiusen hans betraktlig!

Noen som vet hva ståa er med Jörgensen? Jeg hører stadig rykter om at han har satt seg helt på bakbeina!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror egentlig at hvilken tallkombinasjon vi velger er mindre viktig. Det som betyr noe, er at vi får mye bedre samhandling i laget. Alle må vite hvor medspillerne er til en hver tid (mer eller mindre). En forsvarsspiller må vite hvor han har midtbanen, midtbanepillerne må vite hvor spissene løper osv...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Ja trenere snakker sjelden om tallkombinasjoner med unntak av når de ikke har lyst til å fortelle hvordan de vil spille. Når det gjelder Stbaæk så må vi bli bedre på omstillingen fra angrep til forsvar og visa versa. Det var der det sviktet i fjor!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

-----------------ia------mike------muri---------------------

tom---------------------------------------------------tommy

-----------mads-------henning--------mads---------------

-----------------veigar-------------eirik---------------------

Lenke til innlegg
Del på andre sider

-----------------ia------mike------muri---------------------

tom---------------------------------------------------tommy

-----------mads-------henning--------mads---------------

-----------------veigar-------------eirik---------------------

22269[/snapback]

Dristig forslag! Spille uten keeper....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dagbladet skriver i dag at Stefan Bärlin er nær en overgang til Start. Bärlin scoret 23 mål for Västerås i Superettan siste sesong. Det er slike spillere vi trenger; noen som vi vet presterer!

Her var det visst to personer som tenkte på det samme samtidig...

Endret av Thomas
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Tja, mesteparten av de pengene har vel gått med til å dekke gammal morro tenker jeg...

Tror Gudmundson fort kan bli den nye spissen, og han blir ikke så veldig dyr tipper jeg...

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Tja, mesteparten av de pengene har vel gått med til å dekke gammal morro tenker jeg...

Tror Gudmundson fort kan bli den nye spissen, og han blir ikke så veldig dyr tipper jeg...

@ringo

22460[/snapback]

Åssen er det der? Har han fått sparken, og kan gå gratis til oss? Har han fortsatt kontrakt med Örgryte?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg har hørt er at ÖIS ikke ønsker Tryggvi videre og at han derfor er fritstilt. De har offisielt sagt at de forventer å få noen kroner men er samtidig interessert i å finne en ordning som er til det beste for både spiller og klubb. Prisen forventes derfor å være lav.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med dette???

--------------Trygvi/Finsi--------Eirik/Veigar------------------

Mads J--------Mads C---------Henning------------Tom

IA------Stenersen/Muri-----------Mike-----------Morten

--------------------------Jon-----------------------

Angående spissene så får vi se hvem presterer best og gjør jobben sin, nemlig å putte ballen i nettet.

Mener dette laget har godt potensiale til direkte opprykk

Endret av Henrik H
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med dette???

--------------Trygvi/Finsi--------Eirik/Veigar------------------

Mads J--------Mads C---------Henning------------Tom

IA------Stenersen/Muri-----------Mike-----------Morten

--------------------------Jon-----------------------

Angående spissene så får vi se hvem presterer best og gjør jobben sin, nemlig å putte ballen i nettet.

Mener dette laget har godt potensiale til direkte opprykk

22526[/snapback]

Tja, ville for min del byttet om på Tom og Jørgensen, og samtidig latt Stenersen spille sentralt med Hauger. Tror vi trenger mer tyngde sentralt i midtbanen enn Clausen og Hauger. Jeg tror jeg er for en diamant på midten, med Stenersen bak, Tom til venstre, Henning til høyre, og Jørgensen som offensiv midtbane. Ville kledd laget, og vi har typene til å klare det.

Blir spennende å se hva JJ velger....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

JJ sa på møtet at IA er best som "midtback". Så man evt. skyve Steners ut på kanten der han hadde flere opptredner i fjor, uten å gjøre bort seg!

22532[/snapback]

evt. omskolere Morten og/eller Bjørnar til kantspillere. Hørtes ut som han så for seg å omskolere en av våre nåværende sentrale midtbanespillere til back. Clausen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Ny Spiss
  • Opprett ny...