Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er den kampen utsolgt?
Har du ikke billett?? Nei, det er flere billetter igjen.

Hva tror DU blir startoppstillingen?

Johnsen - Basma, Lundkvam, Riseth, Riise - Sørensen, Andresen, Hoseth, Pedersen - Rushfeldt, Johnsen

Hva blir stillingen?
4-0 Shalalalalala shalalalalala!!!! (Sørensen, Gamst-Pedersen og Rushfeldt x2) :D:D:D:D

Hvem blir Norges Beste?

Martin! :) (men Morten og Espen spiller også en kjempe kamp)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er den kampen utsolgt?
Nei på nettsiden til NFF kan du fortsatt kjøpe bill.

Hva tror DU blir startoppstillingen?

Johnsen - Basma, Lundkvam, Riseth, Stensaas - Rudi, Andresen, Hoseth, Pedersen - Rushfeldt, Iversen

Hva blir stillingen?
0-0. :huh:

Hvem blir Norges Beste?

Steffen Iversen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk hjertestans i tre-fire sekunder da jeg åpnet dagbladet.no og det sto Martin Andresen på sykehus. Men det går vel bra med gutten, selv om det der er en hard påkjenning.

U21 kampen går live og GRATIS på web-tv nrk.no ikveld:

klikk der

Litt moro med han Eirik på topp, synes nå jeg da!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk hjertestans i tre-fire sekunder da jeg åpnet dagbladet.no og det sto Martin Andresen på sykehus. Men det går vel bra med gutten, selv om det der er en hard påkjenning.

klikk der

La merke til det jeg og - typisk tabloid overskrift...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

klikk der

Nå prioriterer han faen meg fødsel over trening også! Han har det sikkert som en klausul i kontrakten med Hareide.

Ja-ja. Misunner han ikke akkurat. OK, det er en fucking utrolig opplevelse å være med på en fødsel. Men hva med all skrikingen? Kan det være nødvendig? Først dama, så ungen. OK, jeg forstår at dama skriker, for fødsel skal visst nok være like vondt som å barbere seg med en brukt engangshøvel fra bic.

Nok om det. Håper for hans del at det er en kjapp fødsel og at han rekker kampen i morgen. Håper forresten at han får en gutt. Eller en jente. Og at ungen ikke holder far våken for mye...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En liten greie, jeg var vel først ute å foreslå Knudsen i mål når Myhre ble skadet. Nå hopper jeg i det igjen og garranterer at Stian Ohr burde på høyre flanke istedenfor de eldgamle Rudi og Sørensen. Ohr er den spillertypen vi trenger på landslaget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Helt enig Markus! Ohr gikk utenpå Sørensen mange ganger i kampen mellom Lyn og Stabæk og likevel blir Sørensen belønnet med landslagsspill...

Etter min mening er det 4-5 høyre kanspillere som går utenpå Sørensen i Norge. Jeg nevner i fleng:

Ødegaard

Storfolor

Braathen

Ohr

Hoff

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig, Ohr for Norge!

Se bare på hva Rudi drev med i går, virka som han ikke fikk med seg at Martin starta, og prøvde å få plass sentralt på midten.

Martin var forresten god i går, mye bedre enn Aftenposten mener hvertfall (eneste avisen jeg har lest så langt).

Edit: Hvem er ERU?

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tiiiiiifoooo!!!

Herregud så kongefett! Grattis til alle involverte, fikk gåsehud av det helt 'uventede' tifoet når jeg skrudde på tvn. Dette var av internasjonal klasse, og får man til noe liknende mot Italia, tifoens hjemland, så kan dere banne på at det vekker oppsikt også der nede.

Synd spillerne ikke maktet å gjengjelde oppmerksomheten med like imponerende spill...

Keep up the good work! :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter min mening er det 4-5 høyre kanspillere som går utenpå Sørensen i Norge. Jeg nevner i fleng:

Ødegaard

Storfolor

Braathen

Ohr

Hoff

Jeg ville nok snudd prioriteringsrekkefølgen på hodet (hvis ikke det var det @ringo mente da).

Jeg har nemlig sett Ivar Hoff gjøre trikseinnlegg på TV2-sporten, og det så veldig imponerende ut.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror @ringo slang på sølvhuet fra tv2 pga at han gikk tom for eliteseriespillere.

Det er nok ikke i prioritert rekkefølge spillerne er listet opp. Men han har sortert dem alfabetisk etter forbokstaven på pikenavnet på mødrene til disse spillerne. Jeg kan ikke skjønne at dere ikke så det med en gang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Norge-hvitrussland
  • Opprett ny...