Rubbster 0 Del Skrevet 6. September 2004 Del Skrevet 6. September 2004 Er den kampen utsolgt? Hva tror DU blir startoppstillingen? Hva blir stillingen? Hvem blir Norges Beste? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tigergutt 0 Del Skrevet 6. September 2004 Del Skrevet 6. September 2004 Er den kampen utsolgt?Har du ikke billett?? Nei, det er flere billetter igjen. Hva tror DU blir startoppstillingen? Johnsen - Basma, Lundkvam, Riseth, Riise - Sørensen, Andresen, Hoseth, Pedersen - Rushfeldt, Johnsen Hva blir stillingen?4-0 Shalalalalala shalalalalala!!!! (Sørensen, Gamst-Pedersen og Rushfeldt x2) Hvem blir Norges Beste? Martin! (men Morten og Espen spiller også en kjempe kamp) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 6. September 2004 Del Skrevet 6. September 2004 Er den kampen utsolgt?Nei på nettsiden til NFF kan du fortsatt kjøpe bill. Hva tror DU blir startoppstillingen? Johnsen - Basma, Lundkvam, Riseth, Stensaas - Rudi, Andresen, Hoseth, Pedersen - Rushfeldt, Iversen Hva blir stillingen?0-0. Hvem blir Norges Beste? Steffen Iversen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 7. September 2004 Del Skrevet 7. September 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=243781 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 7. September 2004 Del Skrevet 7. September 2004 Martin er usikker til kampen: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=243781 Men viktigst av alt - Lykke til Kristin & Martin Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 7. September 2004 Del Skrevet 7. September 2004 Du er for treig!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg tipper at han rekker kampen, men ikke får starte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 7. September 2004 Del Skrevet 7. September 2004 Äch - slått på målstreken Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 7. September 2004 Del Skrevet 7. September 2004 Da er hvertfall Bergensturen til mandag sikret.....phu!! Puster lettet ut! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 7. September 2004 Del Skrevet 7. September 2004 Fikk hjertestans i tre-fire sekunder da jeg åpnet dagbladet.no og det sto Martin Andresen på sykehus. Men det går vel bra med gutten, selv om det der er en hard påkjenning. U21 kampen går live og GRATIS på web-tv nrk.no ikveld: klikk der Litt moro med han Eirik på topp, synes nå jeg da! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 7. September 2004 Del Skrevet 7. September 2004 vet du om den går på tv også? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 13 001 Del Skrevet 7. September 2004 Del Skrevet 7. September 2004 Kom deg til Drammen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 7. September 2004 Del Skrevet 7. September 2004 Fikk hjertestans i tre-fire sekunder da jeg åpnet dagbladet.no og det sto Martin Andresen på sykehus. Men det går vel bra med gutten, selv om det der er en hard påkjenning. U21 kampen går live og GRATIS på web-tv nrk.no ikveld: klikk der Litt moro med han Eirik på topp, synes nå jeg da! La merke til det jeg og - typisk tabloid overskrift... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 682 Del Skrevet 7. September 2004 Del Skrevet 7. September 2004 Fikk hjertestans i tre-fire sekunder da jeg åpnet dagbladet.no og det sto Martin Andresen på sykehus. Men det går vel bra med gutten, selv om det der er en hard påkjenning. U21 kampen går live og GRATIS på web-tv nrk.no ikveld: klikk der Litt moro med han Eirik på topp, synes nå jeg da! Nå prioriterer han faen meg fødsel over trening også! Han har det sikkert som en klausul i kontrakten med Hareide. Ja-ja. Misunner han ikke akkurat. OK, det er en fucking utrolig opplevelse å være med på en fødsel. Men hva med all skrikingen? Kan det være nødvendig? Først dama, så ungen. OK, jeg forstår at dama skriker, for fødsel skal visst nok være like vondt som å barbere seg med en brukt engangshøvel fra bic. Nok om det. Håper for hans del at det er en kjapp fødsel og at han rekker kampen i morgen. Håper forresten at han får en gutt. Eller en jente. Og at ungen ikke holder far våken for mye... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 7. September 2004 Del Skrevet 7. September 2004 Kom deg til Drammen! Når begynner kampen? Ikke umulig, men da må jeg rekke å hente bilen i fredrikstad først.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 13 001 Del Skrevet 7. September 2004 Del Skrevet 7. September 2004 19:00. Drar du nå, rekker du matchen. Jeg kjører med Rich og Gunnar. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 7. September 2004 Del Skrevet 7. September 2004 19:00. Drar du nå, rekker du matchen. hmm. Jobber til 1600, er ikke i fredrikstad før 1715. Det kan gå akkurat. Skal prøve å få det til. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 7. September 2004 Del Skrevet 7. September 2004 Bare fødselen ikke kommer når vi spiller er det vel greit.. Vi klarer oss alltids mot Hviterussland. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 7. September 2004 Del Skrevet 7. September 2004 siden Martin allerede har reist på sykehuset så er det vel lite sansynlig at barnet ikke er født før Stabæk skal spille......dette er god timing! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 7. September 2004 Del Skrevet 7. September 2004 Martin far!! Gratulerer så mye!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 7. September 2004 Del Skrevet 7. September 2004 Eirik Markegård scoret for U21 i dag også !!! For en dag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 9. September 2004 Del Skrevet 9. September 2004 En liten greie, jeg var vel først ute å foreslå Knudsen i mål når Myhre ble skadet. Nå hopper jeg i det igjen og garranterer at Stian Ohr burde på høyre flanke istedenfor de eldgamle Rudi og Sørensen. Ohr er den spillertypen vi trenger på landslaget. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 639 Del Skrevet 9. September 2004 Del Skrevet 9. September 2004 Hepp, Helt enig Markus! Ohr gikk utenpå Sørensen mange ganger i kampen mellom Lyn og Stabæk og likevel blir Sørensen belønnet med landslagsspill... Etter min mening er det 4-5 høyre kanspillere som går utenpå Sørensen i Norge. Jeg nevner i fleng: Ødegaard Storfolor Braathen Ohr Hoff @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 9. September 2004 Del Skrevet 9. September 2004 Synes Sørensen er norges desidert beste spiller til å feilberegne spretten på ballen. Han så mer ut som et medlem av de gode gamle bompibjørnene enn en god fotballspiller fra mitt ståsted Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 9. September 2004 (endret) Del Skrevet 9. September 2004 (endret) Helt enig, Ohr for Norge! Se bare på hva Rudi drev med i går, virka som han ikke fikk med seg at Martin starta, og prøvde å få plass sentralt på midten. Martin var forresten god i går, mye bedre enn Aftenposten mener hvertfall (eneste avisen jeg har lest så langt). Edit: Hvem er ERU? Endret 9. September 2004 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 9. September 2004 Del Skrevet 9. September 2004 Er ikke det en RBK kar? ikke skyt meg hvis jeg tar feil. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 9. September 2004 Del Skrevet 9. September 2004 Tiiiiiifoooo!!! Herregud så kongefett! Grattis til alle involverte, fikk gåsehud av det helt 'uventede' tifoet når jeg skrudde på tvn. Dette var av internasjonal klasse, og får man til noe liknende mot Italia, tifoens hjemland, så kan dere banne på at det vekker oppsikt også der nede. Synd spillerne ikke maktet å gjengjelde oppmerksomheten med like imponerende spill... Keep up the good work! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 9. September 2004 Del Skrevet 9. September 2004 Martin i fare?? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=244119 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 9. September 2004 Del Skrevet 9. September 2004 Etter min mening er det 4-5 høyre kanspillere som går utenpå Sørensen i Norge. Jeg nevner i fleng: Ødegaard Storfolor Braathen Ohr Hoff @ringo I denne prioriterte rekkefølge????? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 9. September 2004 Del Skrevet 9. September 2004 Etter min mening er det 4-5 høyre kanspillere som går utenpå Sørensen i Norge. Jeg nevner i fleng: Ødegaard Storfolor Braathen Ohr Hoff Jeg ville nok snudd prioriteringsrekkefølgen på hodet (hvis ikke det var det @ringo mente da). Jeg har nemlig sett Ivar Hoff gjøre trikseinnlegg på TV2-sporten, og det så veldig imponerende ut. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 682 Del Skrevet 9. September 2004 Del Skrevet 9. September 2004 Jeg tror @ringo slang på sølvhuet fra tv2 pga at han gikk tom for eliteseriespillere. Det er nok ikke i prioritert rekkefølge spillerne er listet opp. Men han har sortert dem alfabetisk etter forbokstaven på pikenavnet på mødrene til disse spillerne. Jeg kan ikke skjønne at dere ikke så det med en gang. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg