stabækLars 1 977 Del Skrevet 7. September 2004 Del Skrevet 7. September 2004 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 7. September 2004 Del Skrevet 7. September 2004 Det er så vakkert!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 7. September 2004 Del Skrevet 7. September 2004 HaHaHa ENORMT Jeg bøyer meg i støvet!!! @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 7. September 2004 Del Skrevet 7. September 2004 Flott, gleder meg til match-plakaten før Såskjå-kampen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 7. September 2004 Del Skrevet 7. September 2004 Hva heter han svensken som var med i en brann i sverige og som driver å drar å snakker om det rundt om i Norge? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 7. September 2004 Del Skrevet 7. September 2004 Såskjå bra stavemåte...ikke særlig fransk, men...bare bra! @stabæklars: wooooow, det er herrlig! skal lage det ut på tippeliga også (hvis det er ok for deg) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 7. September 2004 Del Skrevet 7. September 2004 Hva heter han svensken som var med i en brann i sverige og som driver å drar å snakker om det rundt om i Norge? Lasse Gustavson - men litt på kanten å involvere han, kanskje... tviler på at sasbraathens lar meg sjekke inn et brannslukningsapparat...hmm, kanskje flybussen fra Flesland har noen små, hendige apparater som lar seg male i en fei?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 7. September 2004 Del Skrevet 7. September 2004 Såskjå bra stavemåte...ikke særlig fransk, men...bare bra! Såskjå Mångbellyhard Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 7. September 2004 Del Skrevet 7. September 2004 Hva heter han svensken som var med i en brann i sverige og som driver å drar å snakker om det rundt om i Norge? Lasse Gustavson - men litt på kanten å involvere han, kanskje... har bare tenkt å prøve noe så , men så er vi på kanten til nedrykk og det er ennå verre en det han har opplevd Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 7. September 2004 Del Skrevet 7. September 2004 Såskjå bra stavemåte...ikke særlig fransk, men...bare bra! Så det var det du mente.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 7. September 2004 Del Skrevet 7. September 2004 tviler på at sasbraathens lar meg sjekke inn et brannslukningsapparat...hmm, kanskje flybussen fra Flesland har noen små, hendige apparater som lar seg male i en fei?? Vi kan ihvertfall ha et par 100 slike brannslukningsapparater klare til semi'n. Det kan bli fet TIFO. he he... Kanskje Bekkestua brannstasjon kan hjelpe til, også. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 8. September 2004 Del Skrevet 8. September 2004 Vi kan ihvertfall ha et par 100 slike brannslukningsapparater klare til semi'n. Det kan bli fet TIFO. he he... Med fire stk ser det litt rart ut: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 8. September 2004 Del Skrevet 8. September 2004 Er det ikke fem? Men 100stk hadde vært fett. Er det en mulighet for det tro? Tiforgruppa? Kan vi ta den helt ut? Altså, tenne på svingen med brann supporterne for så å slukke brannen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 8. September 2004 (endret) Del Skrevet 8. September 2004 (endret) Å sette fyr på gamle tretribuner skal man kanskje ikke spøke med...Bradford 11.mai 1986 Men forøvrig: Brannslukkertifo bør vel utføres på BORTEBANE, det er på en måte noen hakk værre å rydde opp enn papirkonfetti !!! En kjempefin kampplakat StabækLars! Har noen på Stabækkontoret spurt om du vil lage de offisielle plakatene neste sessong?? Det burde de! Fra fjorårets morsomme filmplakater har nivået sunket mange hakk! Endret 8. September 2004 av apk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 8. September 2004 Del Skrevet 8. September 2004 Kan ikke noen stille seg med bluss foran svingen og brannfolka også kan andre spyle de ned med brannslukningsapparater? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 8. September 2004 Del Skrevet 8. September 2004 Hallo!! Veronica må stå i kikkertsvingen?? Vis henne vei opp på ku-feltet (uten skjerf) - og vi skal veilede henne videre i en ellers vanskelig hverdag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 8. September 2004 Del Skrevet 8. September 2004 LARS GENUINT BRA! as always.,.............. faen, du er en av de få som kan bidra til å "se lyset" når det ellers er ganske mørkt, eller i hvertfall en slags sportslig skumringstime........ TAKK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 8. September 2004 Del Skrevet 8. September 2004 LARS GENUINT BRA! as always.,.............. faen, du er en av de få som kan bidra til å "se lyset" når det ellers er ganske mørkt, eller i hvertfall en slags sportslig skumringstime........ TAKK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 9. September 2004 Del Skrevet 9. September 2004 Hepp, Det drar seg mot kamp igjen.... Hva tror folket om Mandagens batalje på Brann stadion? Er det realistisk å tro at vi kan ta poeng på en bane der vi har tapt 6 av 9 tidligere oppgjør? Hvem blir nøkkelspillerene? Hva blir formasjonen? @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 9. September 2004 Del Skrevet 9. September 2004 kampen mot Brann i Bergen ser jeg p åsom at allt annet en 0 poeng er bonus. Dette er ikke en kamp vi kan regne med og vinne selv ikke i en tid som denn. Så for meg og min del så kan aviser og hvem som hellst si hva de vil når vi ligger på direkte nedrykk på mandag, men sånn jeg ser det så er det i de andre kampene vi må ta poeng (self. spes. hjemme). Tør likevel satse på en U der det er Stian Ohr som er dagens mann for Stabæk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 9. September 2004 (endret) Del Skrevet 9. September 2004 (endret) Hepp, Det drar seg mot kamp igjen.... Hva tror folket om Mandagens batalje på Brann stadion? Er det realistisk å tro at vi kan ta poeng på en bane der vi har tapt 6 av 9 tidligere oppgjør? Hvem blir nøkkelspillerene? Hva blir formasjonen? @ringo Ærlig talt er det vel du som har svarene av oss, vi andre dilter jo bare etter deg. Hva tror folket om Mandagens batalje på Brann stadion? Seier, jevn kamp, men etter å ha lest den ønskede første 11.ern til de blaa optimister klarer jeg ikke å forestille meg annet enn seier. Er det realistisk å tro at vi kan ta poeng på en bane der vi har tapt 6 av 9 tidligere oppgjør? Ja alt er mulig, på et eller annet tidspunkt må da dette snu seg, vi er vel alle klar over at semi'n mot Brann blir skummel selvom vi har gode statistikker mot Brann på hjemmebanen Hvem blir nøkkelspillerene? Nøkkelspillere, vanskelig å si, men i forhold til formasjon er det viktig at bækkene våre fungerer både offensivt og defensivt. Sløsing med ball i forsvar er skummelt og det er viktig at vi ikke felles av egne feil. Hvis midtbanen kan få konsentrere seg om det offensive blir dette særdeles bra. Hvis den defensive midtbanen havner mer som en midtstopper blir det vanskelig å spille angrepet fordi laget enten blir trukket langt ned på banen eller at vi får stor strekk i laget. Angrepet må begynne å sette de sjansene som dukker opp. Ref Norge i går. Midtbanen skal skape disse sjansene Hva blir formasjonen? Rimelig overbevist om 4-4-1-1 med følgende oppstilling --------------------Knudsen-------------------- Morten---------Mike-----Muri---------Stenersen Ohr--------Martin-------Henning--------Sammy --------------------Jørgensen-------------------- ------------------Veigar-------------------------- Nemlig... Tom og Eirik banker på med dette drømmer jeg om. Endret 9. September 2004 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 9. September 2004 Del Skrevet 9. September 2004 Hepp, Nøkkelspillere, vanskelig å si, men i forhold til formasjon er det viktig at bækkene våre fungerer både offensivt og defensivt. Her blir det særlig spennende å se hva Gaute gjør når Holter er ute. Jeg tipper som deg Markus at det blir Stenersen som får sjansen evt. en av ungutta (Tanum/Holmvik). Men for dette oppgjøret tror jeg Rutinen blir tungen på vektskåla og at Stenersen er å foretrekke. Akkurat venstresiden vår tror jeg blir ekstremt viktig i denne kampen, særlig offensivt. Det er derfor kanskje litt uheldig at de to faste er ute med karantene. Tenker da særlig på Tom. Vi kunne trengt hans fandenivoldskhet og arbeidsinnsats mot dette Brannlaget. Ellers tror jeg Mjelde er litt usikker på hvordan han skal komponere den sentrale midtbanen før møtet med oss. Scharner starter sikkert, men Miller er vel små skadet/rusten form, og da ligger det an til at det blir Helge Haugen. En god spiller, men det lukter favør Stabæk på midtbanen. Derimot er jeg bekymret for at forsvaret vårt skal få seg noen karusellturer i duell med Winthers og Sæternes... Jeg tror lagoppstillingen din ser veldig sannsynlig ut Markus! Kanskje Eirik i stede for Veigar, evt. Sammy på topp og Mads på venstre. Jeg tror at poeng i denne kampen er som bonus å regne, hjertet ønsker, sjelen håper men huet og logikken sier nope.... Deriot er jeg sikker på at vi kommer til Ullevåll.... (Merkelig det der...) Mitt råd til gutta, gå utpå og gi brannspillerene JULING i duellene og kvelden blir mørkeblaa.... @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 9. September 2004 Del Skrevet 9. September 2004 og kvelden blir mørkeblaa alternativt: bank dem mørkeblaa.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 9. September 2004 (endret) Del Skrevet 9. September 2004 (endret) Hepp, Ellers driver Brann akkurat nå og nedsabler et sammenrasket "drømmelag" fra nordhordaland (2. og 3. div spillere) etter en sanu omgang leder Brann 7-0. etter mål av Klock, Ystaas (3), Sæternes, Scharner og Sanne (Forøvrig frisk på høyrekanten) Et av spørsmålene Mjelde håpet på å få, var hvem som burde spille makker med Scharner på midtbanen mot oss.... Grei generalprøve...??? Men tviler på at Mjelde får så mye ut av den kampen ellers @ringo Endret 9. September 2004 av @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Soma 0 Del Skrevet 9. September 2004 Del Skrevet 9. September 2004 Det blir en spennende kamp på mandag, "oppladning" til semifinalen, skal bortover for å se den, og må desverre stå i svingen har eg hørt:( Kommer det noen fra dere til bergen på mandag? det kommer visst til å bli ny "rekord" når d gjelder tilskuere mot dere på stadion, snittet har bare ligget på litt over 8000, midtbanen som dere spekulerer på kommer nok til å være kombinert av kvisvik,guntveit,haugen og scharner. Dokkar kommer til å få d tøft;) men det gjør vel vi også tenker eg i semifinalen, men vi kommer en del fra bergen som skal prøve å støtte laget selv om vi sikkert ikke kommer til å se så mye:p Byen é Bergen og laget é BRANN Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 9. September 2004 Del Skrevet 9. September 2004 Hepp, og velkommen skal dere være... Sikker på at ikke Sanne tar høyreflanken??? @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Soma 0 Del Skrevet 9. September 2004 Del Skrevet 9. September 2004 Håper no for all del ikke d:p brann leder forøvrig 7-0 etter 40 min spilt, 3 mål av ystaas, haha nei dokkar må få gjort noe med nadderud, Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 149 Del Skrevet 9. September 2004 Del Skrevet 9. September 2004 Hepp, Først får vi prøve å redde plassen @ringo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 9. September 2004 (endret) Del Skrevet 9. September 2004 (endret) Faen så fet at Soma ikke skal spille i semi'n - er han utestengt ? må desverre stå i svingen har eg hørt Er det er dette vi mangler, her skriver faktisk en av motstanderene på forumet vårt. Vi får jo ingen i Stabæk til å skrive, Nei, i Brann er det engasjement. På den andre siden tror jeg også vi har slaktet et lag i kveld, et sammensatt lag av lokale talenter (fikk ikke med meg resultatet - kjørte tilfeldigvis forbi) Det er ihvertfall viktig for selvtilliten at det har gått bra i kveld. Og bare for å advare dere Brann, jeg er sikker på at jeg kunne kjørt bilen min mellom beina på Muri, den mannen er faen meg stor. Han gikk over veien (nesten så jeg kjørte på han - neida) og Sæternes kommer til å få grisejuling og bli blaa fra topp til taa. Endret 9. September 2004 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Soma 0 Del Skrevet 9. September 2004 Del Skrevet 9. September 2004 du kan jo håpe på at soma ikke skal spille... men han skal nok d du=) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg