jokke 48 Del Skrevet 13. September 2004 Del Skrevet 13. September 2004 mente faktisk henning, surr fra min side. ohr kan bli litt pusslete, men er rask og tørr å skyte, kan bli fint på kontringer. litt usikker på steners på backen, men nå er ikke høyresiden branns farligste. da må midtbanen i så fall bli ohr----mads j----martin----henning----sammy og enten veigar, finstad eller markegård på topp. veigar er både pusslete og har dårlig fart, finstad kan kanskje funke, har jo vært bra mot brann før. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 13. September 2004 Del Skrevet 13. September 2004 Ryktene sier at det regner som F i Bergen i dag.. Kanskje det kan/bør påvirke laguttaket.. Få på noen som liker litt gjørme og kriging.. Bør kanskje hente inn Flem? E. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 13. September 2004 Del Skrevet 13. September 2004 «Noen som synes vi skal dra til Bergen og pisse i buksen av frykt for Håkon Opedal i mål og Helge Haugen på sentral midtbane? For Martin Knutsen og Endre Larsen? Ikke vi». Hvem Endre Larsen er anes ikke, men tolker man resten av skrivefeilene velvillig, skjønner man at bæringene ikke drar til Bergen med overvettes respekt i bagasjen. Trolig lagoppstilling Brann (4-4-2): Håkon Opdal Cato Guntveit, Olafur Bjarnason, Ragnvald Soma, Erlend Hanstveit Tom Sanne, Helge Haugen, Paul Scharner, Raymond Kvisvik Bengt Sæternes, Robbie Winters. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 13. September 2004 Del Skrevet 13. September 2004 Ryktene sier at det regner som F i Bergen i dag.. Åååå, det bygger seg opp nå. Det øser ned, banen ser ut som en slagmark før kampen, gutta er klare til å blø for drakta, kampen er livsviktig. Dette blir en stor kveld, merk mine ord Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 13. September 2004 Del Skrevet 13. September 2004 Dette blir en stor kveld, merk mine ord Å fy faen som jeg håper du har rett!!!! Kjenner jeg sliter med å få gjort noe på jobben nå... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 13. September 2004 Del Skrevet 13. September 2004 odsen fra norsk tipping til i kveld Brann - Stabæk 1,60 3,50 3,75 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 13. September 2004 Del Skrevet 13. September 2004 Noen som VET noe om lagoppstillingen? Laget må da være tatt ut..? E. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 13. September 2004 Del Skrevet 13. September 2004 laget må være tatt ut minimum en time før avspark Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Soma 0 Del Skrevet 13. September 2004 (endret) Del Skrevet 13. September 2004 (endret) d e rett at d regner her i bergen i dag, noe så sinn sykt og, men får håpe d letter litt ut mot kvelden, ligger ann til å bli en bra flomlys kamp=) synd for supporterene dokkars som kommer i dag at d regner for den nye borte tribunen har jo ikke tak, men tror ikke d blir fullt så d hadde jo sikkert vært mulig å får flyttet de under tak. Nye tribuner e på vei på brann stadion så d skal bli bedre, noe eg syntes dokkar også bør vurdere. kossen e d egentlig med den "svingen" dokkars? noen som har noen bilder av den? skal til semien og har hørt mye drit om den:( Løkke t i dag då.. Endret 13. September 2004 av Soma Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 13. September 2004 Del Skrevet 13. September 2004 Har virkelig prøvd å få laget, men det er ingen som vet. Holter og Stenvoll soner. Regner med at IA er fit for fight igjen. Håper og tror det blir slik: Jon IA - mike- muri - Morten Stian - Martin - Tommy - Sammy Veigar - Eirik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 13. September 2004 Del Skrevet 13. September 2004 IA - mike- muri - MortenStian - Martin - Tommy - Sammy Veigar - Eirik IA er vel skadet ennå?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 13. September 2004 Del Skrevet 13. September 2004 Nye rykter sier som følger --------------JON-------------- Morten--Muri--Mike--Tommy Ohr-Martin-Henning-J.Claussen ----Sammy--Eirik-------------- E. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 13. September 2004 Del Skrevet 13. September 2004 Nye rykter sier som følger --------------JON-------------- Morten--Muri--Mike--Tommy Ohr-Martin-Henning-J.Claussen ----Sammy--Eirik-------------- E. Den var ihvertfall ny... Henning-J ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 13. September 2004 Del Skrevet 13. September 2004 Mener å ha hørt at han er med igjen. Kanskje jeg tar feil. I såfall ønsker jeg meg følgende 11'er Jon Morten - muri - mike - tommy stian - martin - mads - sammy veigar - eirik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 13. September 2004 Del Skrevet 13. September 2004 Nye rykter sier som følger --------------JON-------------- Morten--Muri--Mike--Tommy Ohr-Martin-Henning-J.Claussen ----Sammy--Eirik-------------- E. Den var ihvertfall ny... Henning-J ? sorry.. blander litt navn her :S midtbanen ohr- martin - henning - M.Jørgensen jeg beklager.. E. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 13. September 2004 Del Skrevet 13. September 2004 --------------JON--------------Morten--Muri--Mike--Tommy Ohr-Martin-Henning-Jørgensen ----Sammy--Eirik-------------- Er det bare meg som reagerer på at Sammy som er venstre kant blir flyttet opp på spiss, mens Jørgensen som er mer spiss enn venstre kant blir flyttet ned på venstre kant ? Håper det stemmer, riktige spillere, men på feil plass... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 13. September 2004 Del Skrevet 13. September 2004 Kanksje farten til Sammy er prioritert i angrep... Vanskelig å si, men jeg synes det ser litt rart ut, selv om jeg er veldig åpen for noe nytt for tiden,.... Kanskje dette er oppstillingen som sikrer Royal League i år.. E. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 13. September 2004 Del Skrevet 13. September 2004 Kanksje farten til Sammy er prioritert i angrep... Etter å ha sett Jørgensen sitt første Stabæk-mål mot Sogndal er jeg ikke i tvil om at den karen også er rask. Mads virker i mine øyne som en mer teknisk spiller en Sammy og kan dra av en mann uten problemer. I tillegg er han skudd-kåt noe som er viktig i forhold til å score mål. Eneste i mine øyne som taler i fordel Sammy er hodestyrke. Nå skal jeg snart slutte å poste annenhver melding, må bare få tiden til å gå... Klumpen i magen vokser av seg selv og jeg føler meg særdeles gravid i dag. Satse på en vellyket og smertefri fødsel i kveld. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 13. September 2004 Del Skrevet 13. September 2004 Er ikke noe galt med aktivitet på fourum Markus.. Ingen som henger deg for det.. Håper gutta er klare til å blø, og kjempe seg til en fortjent seier som man kan bygge på frem mot den superviktige FFK kampen... Spent som en astronaut på vei til mars nå.. E. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 13. September 2004 Del Skrevet 13. September 2004 En seier i dag hadde vært helt vanvittig! med seier er vi på trygg grunn og da er presset flyttet over til Molde og FFK neste serierunde. Desverre er min optimisme ikke det den en gang var før en Stabækkamp, tror det blir en tøff kamp. Gleder meg dog som en unge!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 13. September 2004 Del Skrevet 13. September 2004 Hendene er iskalde, klamme og skjelver som aspeløv... Magen kjennes ut som den er svanger med et ekorn på speed... Kaffetraktern på kontoret jobber overtid... Døra til pissoaret er hekta av hengslene... Trommingen med føttene hadde fått Dimmu Borgir til å hive ut sin nåværende trommis... EKG'en ser ut som en strekkode.... Bare tre timer igjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 13. September 2004 Del Skrevet 13. September 2004 Hendene er iskalde, klamme og skjelver som aspeløv...Magen kjennes ut som den er svanger med et ekorn på speed... Kaffetraktern på kontoret jobber overtid... Døra til pissoaret er hekta av hengslene... Trommingen med føttene hadde fått Dimmu Borgir til å hive ut sin nåværende trommis... EKG'en ser ut som en strekkode.... Bare tre timer igjen. høres jo ut som om du har det ganske rolig - sikker på seier du eller ? for oss andre er det jo helt jævlig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 13. September 2004 Del Skrevet 13. September 2004 Hendene er iskalde, klamme og skjelver som aspeløv...Magen kjennes ut som den er svanger med et ekorn på speed... Kaffetraktern på kontoret jobber overtid... Døra til pissoaret er hekta av hengslene... Trommingen med føttene hadde fått Dimmu Borgir til å hive ut sin nåværende trommis... EKG'en ser ut som en strekkode.... Bare tre timer igjen. Dette er jo nærmest poesi.... og jeg slenger meg på og samtykker i hvert eneste punkt (med unntak av det med døra til pissoaret),og må få leggetil at jeg har vært særdelse ukonsentrert på jobb i dag. Blø for drakta stabæk gutta!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 13. September 2004 Del Skrevet 13. September 2004 Hvilke medier viser/sender fra kampen som kan nåes fra internett? E. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Soma 0 Del Skrevet 13. September 2004 Del Skrevet 13. September 2004 http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&n...632e3cc1f86c939 Enkel match! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 13. September 2004 Del Skrevet 13. September 2004 matchen går ikke på web-tv? man må jo se. hvor? HVOR? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 13. September 2004 Del Skrevet 13. September 2004 jeg kom akkurat over en fin påminnnelse.. Ta en titt her og legg merke til beskrivelsen nederst Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 13. September 2004 Del Skrevet 13. September 2004 Det var tider hva? DACAPO! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 13. September 2004 Del Skrevet 13. September 2004 Fyyyyyyyyyyy eff!!!! Kom igjen gutta, Blø, brekk, knekk, amputer, you name it, for drakta!!! Dette er den viktigste av de viktige viktige, og det SKAL gå veien!! Så nervøs at jeg skjelver....Kom igjen!! forza forever! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stabæk 8 Del Skrevet 13. September 2004 Del Skrevet 13. September 2004 her er den endelige oppstillingen mot brann: Knudsen - Skjønsberg, Kjølø, Muri, Stenersen - Ohr, Andresen, Hauger, Jørgensen - Markegård, Wowoah. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg